Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@21:51:26 GMT

امشب؛ مجیدی - قلعه‌نویی؛ یکی باید حذف شود!

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۰۰۹۲

امشب؛ مجیدی - قلعه‌نویی؛ یکی باید حذف شود!

استقلال و سپاهان امشب در آخرین بازی مرحله یک‌هشتم نهایی از ساعت‌۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

به گزارش تابناک ورزشی، این بازی هشتمین تقابل ۲ تیم در جام حذفی است. در ۷ بازی قبلی سپاهان ۵ بار برنده بوده و استقلال فقط یک‌بار توانسته در جام حذفی طعم برد را مقابل حریف اصفهانی خود بچشد. یک‌بار نیز ۲ تیم در چارچوب این رقابت‌ها به نتیجه تساوی رضایت داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا بازی امشب تک حذفی است و حتما باید یک برنده داشته باشد، ولو در وقت اضافه و یا حتی ضربات پنالتی. این بازی در‌حالی برگزار می‌شود که ۲ تیم پرستاره فوتبال ایران لیگ برتر را از دست داده‌اند و حالا جام حذفی می‌تواند تنها امید آن‌ها برای یک پایان شیرین در فصلی سخت و فرسایشی باشد.

روز یازدهم مرداد سپاهان در‌حالی که امیر قلعه‌نویی را روی نیمکت نداشت مقابل استقلال ۱۰ نفره شکست خورد و از گردونه نایب‌قهرمانی تا حدود زیادی فاصله گرفت. آبی‌پوشان تهرانی هم بعد از آن برد به نایب‌قهرمانی در لیگ برتر امیدوارتر شدند. اکنون، اما این مسابقه حکایت دیگری دارد. اولین اشتباه ممکن است آخرین اشتباه یک تیم باشد و خداحافظی از جام حذفی. برنده مسابقه به جمع ۴ تیم نیمه‌نهایی اضافه خواهد شد و باید با قید قرعه حریفش را شناسایی کند.

پرسپولیس، تراکتور و نفت مسجدسلیمان صعود خود را پیش از این قطعی کرده اند. این مسابقه جدال ۲ گلزن خارجی خوب و فوتبال ایران هم هست. کی‌روش استنلی در سپاهان و شیخ دیاباته در استقلال ۲ مهاجم تنومند خارجی که البته دیاباته تکنیکی‌تر از رقیبش است.

مسیر دو تیم تا یک‌هشتم نهایی
استقلال برای رسیدن به این مرحله کار سختی نداشت. ۲ تیم لیگ یکی را شکست داد. استقلالی‌ها ابتدا ۳ - یک گل‌ریحان البرز را شکست دادند و سپس ۳ - صفر هم فجرسپاسی را بردند و اکنون مقابل اولین حریف لیگ برتری خود قرار می‌گیر‌ند. سپاهان هم ابتدا تیم لیگ دسته دویی خیبر خرم‌آباد را ۳ - صفر برد و سپس تیم پیکان را ۲ - یک شکست داد. اکنون، اما این مسابقه به‌اندازه فینال جذاب و دیدنی و البته سخت است.

غایبان سرشناس
استقلال در‌حالی به مصاف سپاهان می‌رود که ۳ غایب بزرگ خواهد داشت. ارسلان مطهری، شیخ دیاباته و فرشید اسماعیلی، ۳ بازیکنی هستند که در دیدار قبلی برابر شهر‌خودرو مصدوم شدند و به دیدار برابر سپاهان نخواهند رسید. زردپوشان اصفهانی هم در‌حالی به مصاف استقلال می‌روند که مرتضی منصوری را به دلیل محرومیت و محمد ایران‌پوریان را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.

ترکیب احتمالی استقلال

سید‌حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، علی کریمی، فرشید باقری، محمد دانشگر، آرش رضاوند و مهدی قایدی

ترکیب احتمالی سپاهان

پیام نیازمند، علی مصلح، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد طیبی، مهدی ترکمان، مهدی کیانی، سروش رفیعی، امید نورافکن، محمد محبی، محمدرضا حسینی و کی‌روش استنلی

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 انفجار بیروت آمونیوم نیترات سرطان لوزالمعده سید عباس موسویان دیاباته کی روش استنلی سپاهان قلعه نویی فرهاد مجیدی تابناک ورزشی طرح ترافیک 99 انفجار بیروت آمونیوم نیترات سرطان لوزالمعده سید عباس موسویان جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۰۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند

از جمع قهرمان های گذشته مسابقات جام حذفی ایران، 4 تیم دیگر هم در مرحله یک هشتم نهایی از دور رقابت ها خارج شدند.

به گزارش طرفداری، تیمهای پرسپولیس، ذوب آهن، سایپا و فجر شهید سپاسی قهرمانان ادوار گذشته مسابقات جام حذفی بودند که در این مرحله با شکست برابر تیمهای آلومینیوم، تراکتور، ملوان و گل گهر از دور رقابتهای جام حذفی کنار رفتند.

قبل از این هم تیمهای استقلال و فولاد و نساجی از جام حذفی خارج شده بودند و امروز تنها تیمهای سپاهان، تراکتور و ملوان تیمهایی هستند که در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی حضور دارند و سابقه قهرمانی در ادوار گذشته را دارند. سپاهان 4 بار، ملوان 3 بار و تراکتور 2 بار عنوان قهرمانی را در این مسابقات کسب کرده اند اما این بار تیمهای گل گهر سیرجان و مس رفسنجان هم در کنار تیمهایی مثل آلومینیوم اراک و هوادار از مدعیان کسب عنوان قهرمانی هستند.

استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی حذف شدند تا برای اولین بار بعد از 19 سال، تیمهای استقلال و پرسپولیس در جمع 8 تیم برتر جام حذفی غایب باشند. در 19 سال اخیر 4 بار پرسپولیس و 3 بار استقلال عنوان قهرمانی در مسابقات جام حذفی را به دست آورده اند. قطعا بدون استقلال و پرسپولیس، مسابقات جام حذفی ایران جذابیت های زیادی را از دست خواهد داد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس
  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال