Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق جدیدترین آمار، در حالی‌که شمار افراد آلوده به ویروس کرونا در روسیه به بیش از ۸۹۲ هزار رسیده، حدود ۱۸۰ هزار نفر تحت درمان قرار داشته و بیش از ۶۹۶ هزار نفر بهبود یافته‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه امروز (دوشنبه) گزارش داد که تعداد موارد جدید آلودگی به ویروس کرونا که طی روز گذشته در این کشور مشاهده شد، 5 هزار و 118 نفر بود تا تعداد کل افراد مبتلا به عفونت کووید-19 در روسیه به 892 هزار و 654 نفر افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در حال حاضر، فقط 180 هزار و 972 نفر در حال ادامه درمان خود در اثر این بیماری هستند. بیشترین موارد ابتلای جدید در شهر مسکو (694 مورد)، منطقه سه‌وردلوفسک (179 مورد) و منطقه سن‌پترزبورگ (157 مورد) است.

این ستاد همچنین اعلام کرد، تعداد بیماران مرخص شده که از قبل آلودگی آنها به ویروس کرونا تشخیص داده شده و تحت درمان قرار داشتند، طی روز گذشته 3 هزار و 259 نفر افزایش یافت تا مجموع افراد بهبود یافته در روسیه به 696 هزار و 681 نفر افزایش یابد. نسبت افرادی که بهبود یافته‌اند، 78 درصد از کل افرادی که در فدراسیون روسیه به این بیمار مبتلا شده‌اند.

بیشترین موارد بهبود بیماران در شهر مسکو و 898 بیمار ثبت شده است تا تعداد کل افرادی مرخص شده از بیمارستان در پایتخت روسیه، به 190 هزار و 555 نفر افزایش یابد.

طبق اطلاعات این ستاد، طی روز گذشته تعداد بیمارانی که در در اثر ویروس کرونا جان خود را از دست دادند، نیز 70 نفر ثبت شد. بدین ترتیب، در کل 15 هزار نفر در نتیجه ابتلا به کرونا در روسیه درگذشتند. میزان مرگ و میر، 1.68 درصد از کل موارد آلودگی در این کشور است.

علاوه بر این، در روسیه تاکنون بیش از 30 میلیون و هشتصد هزار آزمایش برای تشخیص عفونت ویروس کرونا انجام شده و در این رابطه، 240 هزار و 474 نفر به دلیل مظنون بودن به عفونت کووید-19 تحت نظارت پزشکی هستند.

بهبود 78 درصد مبتلایان به کرونا در روسیه و انجام 30 میلیون تستشمار مبتلایان به کرونا در روسیه از 871 هزار نفر گذشتدرمان بیش از 76 درصد مبتلایان به کرونا در روسیه

انتهای پیام/

R7535/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اخبار "روسیه" بیشتر بخوانید... شمار قربانیان کرونا در روسیه به ۱۵ هزار نفر می‌رسد بهبود بیش از ۶۸۳ هزار بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در روسیه ثبت کمترین موارد ابتلا به کرونا در روسیه از اول اردیبهشت تاکنون قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... شمار قربانیان کرونا در روسیه به ۱۵ هزار نفر می‌رسد بهبود بیش از ۶۸۳ هزار بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در روسیه ثبت کمترین موارد ابتلا به کرونا در روسیه از اول اردیبهشت تاکنون واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اخبار "روسیه" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ اعلان جنگ قبایل علیه آمریکایی‌ها؛ تأکید بر آزادی سوریه از لوث وجود اشغالگران و مزدورانشان ۲ المیادین جزئیات دیدار ماکرون با نماینده حزب الله در بیروت را فاش کرد ۳ واکنش ارتش لبنان به یک شایعه و ادعای جدید درباره انفجار بیروت ۴ لبنان| گزارش کمیته تحقیقات انفجار بیروت آماده شد ۵ آغاز دخالت آشکار آمریکا در امور لبنان پس از انجام مأموریت ماکرون ۶ ادامه نقض قطعنامه ۱۷۰۱/ تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به حریم هوایی و دریایی لبنان ۷ موسوی: سفر مقام بلندپایه ایرانی به لبنان/ نامه دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس نظر همه اعضا نیست ۸ روسیه نخستین کشوری است که واکسن کرونا را ثبت می‌کند مهمترین اخبار بین الملل موسوی: سفر مقام بلندپایه ایرانی به لبنان/ نامه دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس نظر همه اعضا نیست لبنان| گزارش کمیته تحقیقات انفجار بیروت آماده شد هشدار حماس به سران صهیونیست: هرگونه تجاوز علیه غزه ماجراجویی خطرناک با عواقبی نامعلوم است عربستان|کابوس بی‌پایان جعبه سیاه فراری آل سعود برای ولیعهد/ دادگاه واشنگتن٬ محمد بن سلمان را احضار کرد مهمترین اخبار تسنیم انصارالله: امارات میلیون‌ها یمنی را آواره کرده و برای یهودیان کنیسه می‌سازد مقام سابق آمریکایی: طرح تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران شکست خواهد خورد گزارش تسنیم| پشت‌پرده لغو عرضه «دارای دوم»؛ بین ۲ وزیر دعوا شد موسوی: سفر مقام بلندپایه ایرانی به لبنان/ نامه دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس نظر همه اعضا نیست هشدار حماس به سران صهیونیست: هرگونه تجاوز علیه غزه ماجراجویی خطرناک با عواقبی نامعلوم است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار روسیه ویروس کرونا اخبار روسیه کرونا در روسیه ویروس کرونا نفر افزایش بین الملل هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۰۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛رئیس گروه بیماری‌های غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در ایام هفته سلامت غربالگری سرطان‌های روده بزرگ، پستان و دهانه رحم برای گروه‌های سنی هدف در پایگاه‌های سلامت و مراکز و خانه‌های بهداشت انجام می‌شود.
 بابک اقبالی گفت: در هفته سلامت برنامه ویژه‌ای در بحث مراقبت‌های قلبی با اندازه‌گیری قند، وزن، فشارخون و انجام آزمایش قند خون و چربی داریم و این برنامه در طول این هفته اجرا می‌شود.

رئیس گروه بیماری‌های غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده، از میان افراد بالای ۳۰ سال مراجعه کننده ۳۰ درصد مبتلا به فشار خون (از هر ۳ نفر یک نفر)، ۱۳ درصد مبتلا به دیابت (از هر ۷ نفر یک نفر) هستند و اگر این افراد به موقع تشخیص داده شوند تحت درمان به‌‎موقع نیز قرار می‌گیرند و از عوارض جانبی بعدی به‌دور خواهند بود.

وی گفت: برنامه دیگر این دانشگاه، آموزش به افرادی است که تحت درمان قرار ندارند و مهمترین موضوع در خصوص عدم افزایش وزن است تا با مشکلات و سکته‌های قلبی مواجه نشوند. همچنین به افراد آموزش شیوه زندگی سالم، تحرک بدنی مطلوب و تغذیه سالم داده می‌شود و به تمام مراجعه کنندگان به ۳۰ دقیقه ورزش سبک و ۷ هزار گام پیاده‌روی توصیه می‌شود.

اقبالی با تأکید بر اینکه در هفته سلامت بحث غربالگری سرطان‌های روده بزرگ، پستان و دهانه رحم و برای گروه سنی ۵۰ تا ۷۰ سال، بالای ۳۰ سال و ۳۰ تا ۶۰ سال انجام می‌شود، افزود: همچنین در این هفته و در طول ایام سال بر غربالگری تیروئید در ۳ تا ۵ روزگی تأکید داریم و در همین راستا و با گرفتن چند قطره خون از کف پای افراد مبتلا به بیماری‌‎های متابولیک و فیتلکونوری شناسایی می‌شوند و در مواردی که به‌‎موقع شناسایی شوند از عقب ماندگی ذهنی و جسمی جلوگیری می‌شود، به همین منظور ۹۸ درصد نوزادان غربالگری شدند و از والدین ۲ درصد باقی مانده نیز درخواست داریم تا هرچه سریع‌تر مراجعه کنند.

 

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • فرمولی ساده برای اینکه هرگز به آلزایمر مبتلا نشوید
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • برداشت حدود ۶۰ هزار تن چغندر قند از مزارع خوزستان
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا