Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@04:50:38 GMT

از جشن میلاد تا طلوع خورشید

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۰۳۵۷

از جشن میلاد تا طلوع خورشید

مجموعه تصاویری می‌بینیم از رویداد‌های روز و جاذبه‌های اقلیمی و تاریخی از لنز دوربین عکاسان. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، جشن ولادت امام موسی کاظم(ع) در قم، طلوع زیبای خورشید در کاظمین، پاساژگردی در وضعیت قرمز کرونا در اذربایجان شرقی، رانش مرگبار زمین در مزرعه چای به دنبال رانش زمین در ایالت کرلا در جنوب هند، جشنواره قایقرانی در روسیه، درگیری خونین معترضان نتیجه انتخابات بلاروس، طلوع زیبای خورشید در کاظمین، چشم انداز‌های زیبا در ارتفاعات ساری، و چندین عکس دیگر در این نوبت عکس به نمایش درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
جشن ولادت امام موسی کاظم(ع) در قم نشست هم اندیشی همایش شیرخوارگان حسینی طبیعت بکر نیشابور چشم اندازهای زیبا در ارتفاعات ساری درگیری خونین معترضان نتیجه انتخابات بلاروس رانش مرگبار زمین در مزرعه چای- در ایالت کرلا در جنوب هند جشنواره قایقرانی در روسیه پناه بردن گاوها به پشت بام منازل در کره جنوبی به خاطر سیلاب طلوع زیبای خورشید در کاظمین برچسب ها: عکس خبری ، نوبت عکس ، تصاویر

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: عکس خبری نوبت عکس تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۰۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش بزمان زیبا با طبیعت بدون زباله اجرا شد

 میثاق دست‌پاک  بیان کرد: اجرای پویش جمع‌آوری زباله و برگزاری نمایشگاه نقاشی به مناسبت هفته سلامت با شعار سلامت خانواده، مردمی‌سازی سلامت در شهر بزمان برگزار شد.
 
وی افزود: در واقع در چهارمین روز از هفته سلامت مصادف با روز جهانی زمین پاک با شعار «سرمایه‌گذاری در زمین و توسعه بازیافت و بهره‌وری سبز» اجرای پویش جمع‌آوری زباله در مدارس و برگزاری نمایشگاه نقاشی با حضور نمایندگان اداره محیط‌زیست، مرکز بهداشتی درمانی بزمان و کانون فرهنگی آموزش انجام شد.
 
سرپرست مرکز بهداشت ایرانشهر با اشاره به اهمیت و حفظ محیط‌زیست برای نسل‌های آینده، تصریح کرد: شرکت در چنین پویش‌هایی، باعث سالم نگه‌داشتن محیط‌زیست و ترویج فرهنگ حفظ آن و سلامت افراد می‌شود.
 
 وی به‌ضرورت ساماندهی و برنامه‌ریزی برای تولید زباله کمتر، کاهش مصرف ظرف پلاستیکی و نیز مدیریت پسماندها برای جلوگیری از رهاسازی زباله‌ها اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سیاره مشتری به شکل‌گیری قمر زمین کمک کرده است
  • ماه در وضعیت اوج خورشیدی قرار می‌گیرد
  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی
  • ۶ اردیبهشتِ زیبا؛ روز زیبای سنه نازار
  • (تصاویر) رانش زمین در جاده عباس‌آباد به کلاردشت
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • تصاویری زیبا و خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان + تصاویر
  • پویش بزمان زیبا با طبیعت بدون زباله اجرا شد
  • رانش زمین در جاده روستایی گلزار محمد_ یافت آباد
  • شعر زیبای میلاد عرفان پور درباره عملیات وعده صادق