Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@11:39:07 GMT

برخورد شدید با فرارهای مالیاتی در جنوب شرق استان تهران

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۰۹۴۶

برخورد شدید با فرارهای مالیاتی در جنوب شرق استان تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سهراب امدادی‌فر ظهر دوشنبه در آئین تودیع و معارفه رئیس امور مالیاتی ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار با اشاره به اینکه برای تحقق عدالت در جامعه با فرار مالیاتی به شدت برخورد می‌شود اظهار داشت: فرار مالیاتی، خیانتی بزرگ به کشور محسوب می‌شود و در جنوب استان تهران تلاش می‌شود که با شناسایی موارد فرار مالیاتی، عدالت در جامعه محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور مالیاتی جنوب استان تهران گفت: همه زیرساخت‌های مورد نیاز برای جلوگیری از فرار مالیاتی فراهم شده و تلاش شده تا با هوشمند سازی در روند دریافت مالیات، از این تخلف جلوگیری شود.

امدادی فر افزود: با توجه به شرایط ویژه کشور در شیوع ویروس کرونا، تمهیداتی برای کمک به صاحبان مشاغل در نظر گرفته شده و میزان مالیات افزایش اندکی نسبت به سال قبل داشته است.

وی عنوان داشت: نظام مالیاتی باید آنقدر توانمند، دانش محور، بهره مند از فناوری‌های نوین اطلاعاتی و دارای سواد و انگیزه باشد تا در نهایت بتواند همچون کشورهای توسعه یافته، اظهارنامه پیش فرض هر مودی را بر اساس داده‌ها و اطلاعات واقعی ثبت شده خود مودیان، تهیه و به وی ارائه و با عزت نهایی شده و بدین ترتیب تمکین داوطلبانه مؤدیان به منصه ظهور می‌رسد.

کد خبر 4995180

منبع: مهر

کلیدواژه: فرار مالیاتی سازمان امور مالیاتی ویروس کرونا شیراز روز خبرنگار بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم گرگان ماه محرم آمار کرونا قزوین شهرکرد کمک مومنانه عید سعید قربان بیرجند فرار مالیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۰۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است

گزارش پایگاه خبری برق حرارتی، مسعود مرادی، مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران در جریان بازدید وزیر نیرو از این مجموعه با تاکید بر اینکه متخصصان شرکت بی‌وقفه در حال آماده‌سازی واحدهای نیروگاهی کشور برای تولید برق پایدار در پیک تابستان امسال هستند، ادامه داد: به منظور ارتقای آمادگی واحدهای نیروگاهی کشور برای گذر موفق از روزهای اوج مصرف امسال تعداد ۱۸۰ پروژه تعمیراتی به ظرفیت ۱۲ هزار و ۸۰۰ مگاوات توسط این شرکت در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران یادآور شد: در طی یکسال گذشته ۱۶ هزار قطعه مورد نیاز نیروگاه‌ها در این مجموعه ساخته شده است که انجام این اقدامات موجب جلوگیری از خروج ۸۰ میلیون یورو ارز از کشور شده است.
وی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر مجموعه تعمیرات نیروگاهی ایران حرکت فزاینده‌ای در رفع کامل وابستگی و خودکفایی ساخت قطعات و بازسازی تجهیزات نیروگاهی برداشته است، اظهار کرد: دانش ساخت داخل صنعت نیروگاهی در کشور به عالی‌ترین حد ممکن خود رسیده و ایران به جمع پنج کشور دارنده فناوری ساخت قطعات نیروگاهی پیوسته است.

مرادی با تاکید بر اینکه هیچگونه وابستگی به خارج از کشور برای تعمیرات و آماده‌سازی نیروگاه‌های حرارتی نداریم، افزود: در حال حاضر متخصصان داخلی علاوه بر رفع نیازهای کشورمان، در حال صدور خدمات فنی و مهندسی در این بخش و تعمیرات واحدهای نیروگاهی کشورهای منطقه هستند.
شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران به عنوان یکی از ذخایر ارزشمند صنعت برق کشور با هدف پشتیبانی از تولید برق پایدار و خط مشی انجام تعمیرات تخصصی و فوق‌تخصصی در زمینه صنعت برق، نفت، گاز و پتروشیمی و دیگر صنایع مولد در زمینی به وسعت ۵۰ هزار مترمربع در استان البرز واقع شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899609

دیگر خبرها

  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • جستجوها برای کودک غرق شده فلاردی ادامه دارد/ پنج روز تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادی
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان
  • ببینید | ترس مردم لندن از جولان اسب‌های زخمی در خیابان‌های کاخ باکینهام
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در سال گذشته
  • عصبانیت شدید ارگان دولت از مطرح شدن نام رئیسی در برخورد با بی‌حجابی
  • ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • (ویدیو) سیل در جنوب چین مرگبار شد