Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه استان زنجان با تاکید بر روحیه شهادت‌طلبی مردم ایران گفت: این ویروس منحوس قطعا در مقابل روحیه جهاد و شهادت ملت عزیز ایران شکست می‌خورد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، سردار جهانبخش کرمی امروز در آیین افتتاح نمایندگی موسسه خیریه حضرت رقیه(س) در استان زنجان اظهار داشت: جنگ هشت ساله دفاع مقدس همانند جنگ‌های خندق و احد پر از معنویت بود و همین معنویت سبب شکست دشمن در جنگ تحمیلی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روحیه جهاد و شهادت و روحیه عاشورایی رزمندگان اسلام همواره سبب پیروزی آنان می‌شود، گفت: امروزه در این ایام کرونایی مردم ایران با همان روحیه جهاد و شهادت دوران دفاع مقدس برای شکست این ویروس به صحنه آمده‌اند.

مدیرکل ارشاد چهارمحال و بختیاری: رسانه‌ها در خط مقدم بحران کرونا حضور دارندجشنواره "ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا" در خراسان جنوبی برگزار می‌شودیزد | ایران در مدیریت بحران کرونا جلوتر از کشورهای اروپایی و آمریکایی است

فرمانده سپاه استان زنجان تصریح کرد: همان گونه که حضرت امام(ره) در دوران دفاع مقدس فرمودند که خرمشهر باید آزاد شود و تمام اقشار عاشقانه به صحنه آمدند، پس از شیوع ویروس کرونا در کشور شاهد آن بودیم پس از منویات مقام معظم رهبری در ایام کرونایی همه مردم به ندای رهبری لبیک گفتند و  به صحنه آمدند و تمام هدفشان این است که این ویروس منحوس را نابود کنند.

وی در ادامه با تقدیر از عملکرد خوب موسسه خیریه حضرت رقیه(س) گفت: این موسسه اقدامات بسیار خوبی در همه زمینه‌ها انجام داده و از اینکه امروز این موسسه نمایندگی خود را در استان زنجان افتتاح می‌کند بسیار خرسندیم.

انتهای پیام/ح

R7707/P1357/S6,59/CT11 بیشتر بخوانید... شیوع کرونا در استان کرمان روند ثابتی پیدا کرد؛ استان همچنان قرمز است کرمان| ۸۰ درصد از معتادان متجاهر جمع‌آوری‌شده در استان مبتلا به کرونا هستند احتمال بروز موج جدید کرونا در مشهد وجود دارد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... شیوع کرونا در استان کرمان روند ثابتی پیدا کرد؛ استان همچنان قرمز است کرمان| ۸۰ درصد از معتادان متجاهر جمع‌آوری‌شده در استان مبتلا به کرونا هستند احتمال بروز موج جدید کرونا در مشهد وجود دارد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ثبت رکوردی جدید در استراتژیک‌ترین بندر ایران / ‌بندر چابهار ‌عمیق‌ترین بندر کشور می‌شود ۲ سخنگوی وزارت خارجه در گفت‌وگو با تسنیم: به‌جای‌ تصدی‌گری دیپلماسی اقتصادی را فعال کردیم/ به آفریقا و آمریکای لاتین نگاه ویژه داریم ۳ گزارش| غفلت مسئولان از جاده‌های مرگ در سراوان؛ عدم تخصیص اعتبارات مانع اصلی پیشرفت پروژه‌هاست+ تصاویر ۴ سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: تأمین کالاهای اساسی مردم در اولویت مجلس قرار گرفت ۵ انهدام بزرگ‌ترین باند کلاهبرداری شبکه‌ای فعال در ایران / ۱۰۲ ‌‌عضو‌ باند شناسایی شدند / متهمان افراد معتاد را جذب می‌کردند ۶ برداشت طلای سبز در بخش توکهور‌ از دریچه دوربین تسنیم ۷ برگزاری راهپیمایی اربعین ‌مستلزم موافقت‌‌‌ ایران و عراق و مصلحت‌های ‌کرونایی خواهد بود ۸ اختصاصی|ساخت چند‌ برنامه فاخر در سالگرد شهادت شهید سلیمانی/‌ منظومه "حاج قاسم"‌ چاپ می‌شود مهمترین اخبار استانها انهدام بزرگ‌ترین باند کلاهبرداری شبکه‌ای فعال در ایران / ۱۰۲ ‌‌عضو‌ باند شناسایی شدند / متهمان افراد معتاد را جذب می‌کردند تصرف زمین‌های خوش آب و هوای لواسانات از سوی رده‌های بالادست / ‌تجمل‌گراها منطقه را ‌‌به یوغ خود درآورده‌اند‌ واکنش صندوق بازنشستگی فولاد به وضعیت واگذاری شرکت ماشین سازی تبریز گزارش| بررسی فاجعه زیست‌محیطی در "بشل" مازندران؛ وقتی لاشه ماهیان در پساب غوطه‌ور می‌شود مهمترین اخبار تسنیم انصارالله: امارات میلیون‌ها یمنی را آواره کرده و برای یهودیان کنیسه می‌سازد مقام سابق آمریکایی: طرح تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران شکست خواهد خورد امام خامنه‌ای در پیامی درگذشت حجةالاسلام موسویان را تسلیت گفتند گزارش تسنیم| پشت‌پرده لغو عرضه «دارا دوم»؛ بین ۲ وزیر دعوا شد موسوی: سفر مقام بلندپایه ایرانی به لبنان/ نامه دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس نظر همه اعضا نیست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روحیه جهاد و شهادت استان زنجان ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۰۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه در آئین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار اظهار کرد: سردمداران رژیم صهیونیستی و خبیثان عالم با حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی حماقت کردند و شرایط اقتضا می‌کرد تنبیهی اساسی شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: با اراده حیدری رهبر معظم انقلاب و قوت سپاه اقدام کردیم و ننگ برای قدرت‌های شیطانی به بار آمد؛ آنها همان طور که در رسانه‌ها می‌بینید، مضحکه همه دنیا شدند و این قدرت انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: عملیات وعده صادق، صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است چنانکه هم اینک در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

فدوی گفت: آنان بنا بر محاسبات مادی و دنیایی، بالاترین قدرت‌های جهان محسوب می‌شوند اما قدرت انقلاب اسلامی بالاترین است چون به قدرت خدا متصل است و پیروزی حزب خدا را خود پروردگار ضمانت کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: با وجود اینکه دشمنان از هر راهی التماس کردند جمهوری اسلامی اقدامی نکند اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آنها را به خفت نشاند.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند، این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آن سالم به در بروند.

فدوی گفت: شهید محمدرضا زاهدی در کنار همرزمان خود بارها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود، ولی باز ایستاده و در همه جبهه‌ها سر افرازانه فرماندهی می‌کرد؛ شهادت او کولاک به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند، شکست خوردند اما سال گذشته بر روالی دیگر گام برداشتند، اما باز هم شکست خوردند چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آنها همچون کف روی آب محو می‌شوند.

وی با بیان اینکه چرا همواره در این اتفاقات دشمن شکست می‌خورد پاسخ داد: چون دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع)، به عنوان مقتدرترین حکومت در برابر شیطان بزرگ ایستاده و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشاند.

فدوی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و با آنکه می‌دانست پای جان در میان است اما جان خود را تقدیم کرد تا الگویی در این راه شود.

کد خبر 847122 منبع: مهر برچسب‌ها ایران و اسرائیل دفاع - سپاه پاسداران خبر ویژه

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد