Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، در پی مصوبه فرماندهی معظم کل قوا (حفظه الله تعالی) مبنی بر اهدای پرچم و نشان «فداکاری» به دانشگاه افسری امام علی(ع) (اینجا بخوانید)، امیر سرلشکر علی شهبازی رییس گروه مشاورین نظامی فرماندهی معظم کل قوا با صدور پیامی این توفیق را به امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس گروه مشاورین نظامی فرماندهی معظم کل قوا خطاب به سرلشکر ستاد سید عبدالرحیم موسوی تصریح کرد: با کمال احترام و مشعوف از عنایات خاصه مقام معظم فرماندهی کل قوا به آن فرمانده سرافراز، اعطای نشان و پرچم فداکاری به دانشگاه افسری امام علی (ع) تبلور نماد ایثار و از خودگذشتگی آحاد ارتش حزب الله، که به تعبیر معظم‌له «شجره‌ای طیبه» است را به ارواح پرفتوح شهدای والامقام و به محضر شما فرمانده محبوب و سایر همرزمان ارتشی‌ام به عنوان شهدای زنده، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

این پیام افزود: بلاشک نائل شدن به این افتخار از ید باکفایت ولی امر مسلمین جهان، نشئه‌ای از برکات خون سرخ شهیدان و فداکاری جانبازان، آزادگان و ایثارگران سرفراز ارتش می‌باشد که در راستای اراده و رضایت حضرت ولی‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف بوده و موجب تلاش مضاعف و مساعی بیش از پیش همرزمان عزیز در مجموعه غرورآفرین ارتش جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

برچسب‌ها ارتش جمهوری اسلامی ایران سید عبدالرحیم موسوی رهبر معظم انقلاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران سید عبدالرحیم موسوی رهبر معظم انقلاب ارتش جمهوری اسلامی ایران سید عبدالرحیم موسوی رهبر معظم انقلاب کل قوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۱۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد

دفتر آیت الله ناصری امام جمعه‌ یزد در پیامی شهادت امام صادق علیه السلام به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تمامی شیعیان و دلسوختگان آن حضرت تسلیت گفت.

به همین مناسبت مجلس ذکر فضائل و مصائب آن بزرگوار از سوی نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه یزد شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۷ صبح در محل دفتر ایشان واقع در خیابان آیت الله کاشانی، روبروی بیمارستان مرحوم مجیبیان، کوچه آیت الله خاتمی برپا خواهد بود.

 از عموم مردم به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و سلسله جلیله روحانیت و بسیجیان فداکار دعوت می‌شود تا در این مراسم شرکت فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • امام جمعه اهواز: هر روز در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود/ درصد خودکشی در زنان آمریکایی 50 درصد افزایش داشته/ همه قوانینی که در غرب اجرا کردند، به ضرر زنان بوده/ پدران و مادران باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • امام جمعه اهواز: والدین باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر امام جمعه یزد
  • دفاع دانشجویان از مردم فلسطین نشان‌ می‌دهد حرف حق جای خود را باز می‌کند
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • طرح ولایت آیت الله مصباح یزدی اثرات عمیقی در جوانان داشت
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان: سند تحول را چندسال در کشو گذاشتند و درش را بستند/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید؛ نشان می‌دهد ملت‌ها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند
  • اینجا به تماشای ایثار بنشینید؛ معلمانی که پیامبر زمان خود شده‌اند
  • معلم، نماد بی بدیل فداکاری برای آموختن