Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@09:20:52 GMT

دستگیری مردی که خانه مادر زنش را آتش زد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۱۱۵۰

دستگیری مردی که خانه مادر زنش را آتش زد

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، عباس آزادبخت اظهار کرد: در ماه های پایانی سال گذشته مردی به علت اختلاف خانوادگی اقدام به آتش زدن منزل مسکونی مادر زنش در یکی از مناطق نهاوند می کند و بعد از این اقدام متواری می شود.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به شکایت مادر زن، حکم دستگیری فرد متهم صادر می شود، تا اینکه با گذشت چند ماه متهم در شهر نهاوند توسط پلیس دستگیر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزاد: این فرد دارای پنج سابقه کیفری بوده و در حال حاضر با قرار وثیقه سنگین راهی زندان شده است.

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند همچنین از دستگیری فردی که به صورت عمده اقدام به خرید و فروش زود هنگام گردوی پوست سبز در روستای دهفول نهاوند می کرد، خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه محصول گردو تا پایان شهریور در نهاوند قابل برداشت نیست به همین جهت به منظور جلوگیری از سرقت این محصول توسط افرار معتاد و لاابالی و خرید و فروش آن در بازار با هماهنگی فرماندهی انتظامی نهاوند به کلیه‌ کلانتری‌ها و پاسگاه ‌های انتظامی سطح شهرستان دستور داده شد در صورت مشاهده‌ خرید محصولات باغی نظیر گردو با پوست سبز تا قبل از پایان شهریور نسبت به دستگیری خریدار، کسبه یا دستفروشان به عنوان معامله کننده‌ مال مسروقه و جمع‌آوری و ضبط گردوهای خریداری شده اقدام کنند.

آزادبخت با اعلام هشدار به فروشندگان و خریداران گردوی پوست سبز در شهرستان، افزود : با افراد خاطی برخورد قضایی صورت می گیرد و فرد مذکور در این رابطه دستگیر و مغازه وی پلمب شد.

وی در پایان از دستگیری یکی از اراذل و اخلال گران نظم و امنیت در منطقه گلشن نهاوند خبر داد و گفت: با دستور قضایی و هماهنگی فرماندهی انتظامی در یک عملیات پلیسی فرد مذکور دستگیر و راهی زندان شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 انفجار بیروت آمونیوم نیترات سرطان لوزالمعده سید عباس موسویان خانه مادر زن دستگیری داماد طرح ترافیک 99 انفجار بیروت آمونیوم نیترات سرطان لوزالمعده سید عباس موسویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۱۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید عسکری‌نیا صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان خبر داد.

عسکری نیا در تشریح این دستگیری گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در محله «سبزدشت» بهارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد یک نفر مامورنما با معرفی کردن خود به عنوان مأمور ادارات دولتی وارد منازل شده و با تهدید و ارعاب به وسیله سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم منزل می‌کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی بهارستان عنوان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان با اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی هویت سارق شده و با استفاده از منابع موثق توانستند محل اختفای سارق در بهارستان را شناسایی کنند.

عسکری نیا با اشاره به اینکه در عملیاتی از سوی پلیس، سارق مامورنما در بهارستان دستگیر شد، بیان کرد: سارق در بازجویی‌های پلیس به ١۴ فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088377

دیگر خبرها

  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • جزئیاتی از پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد
  • جزئیات پرونده قاچاق و خانه فساد دختران | بازداشت تصویربرداران فیلم مستهجن
  • قاچاق دختران به بهانه مسابقه / دستگیری ۸ زن و ۲ مرد از سرشبکه‌های اصلی پرونده سایه
  • جزئیات پرونده‌های قاچاق دختران و خانه فساد؛ پروژه کینگ، چَتِر بِیت و رافائل/ باندهای قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد/ دستگیری ۹۶نفر
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • کودک ربوده شده به خانه برگشت