Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمدجعفر امامیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم توسط خادمیاران رضوی، هیئات مذهبی و مواکب در استان طبخ شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی ادامه داد: در این طرح علاوه بر ۶۰ آشپزخانه شهرستان کرمانشاه برای طبخ اطعام در همه شهرستان‌ها هم مردم و محرومان متنعم از برپایی سفره مهر علوی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امامیان با تشکر از مشارکت و همکاری سایر نهادها، گفت: خدا را شاکر هستیم بار دیگر به مدد الهی و استفاده از شبکه خادمیاری مشارکت و همکاری استانداری، ستاد اجرای فرمان امام خمینی (ره)، کمیته امداد امام خمینی، ستاد بازسازی عتبات‌عالیات، سازمان تبلیغات، هیأت‌ها، گروه‌های جهادی توانستیم با خدمت به محرومان استان به نیابت از امام مهربانی‌ها عرض ارادتی به خاندان عصمت و طهارت (ع) داشته باشیم.

وی تصریح کرد: غذاهای طبخ شده توسط شبکه محله‌ای و منطقه‌ای بین محرومان شناسایی شده، توزیع شد.

کد خبر 4995177

منبع: مهر

کلیدواژه: آستان قدس رضوی خادمیاران رضوی کرمانشاه ویروس کرونا شیراز روز خبرنگار بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم گرگان ماه محرم شهرکرد آمار کرونا قزوین کمک مومنانه عید سعید قربان بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۱۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است

به گزارش خبرنگار مهر یوسف، نوری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان با تقدیر از مشارکت خوب مردم استان در انتخابات اسفند سال گذشته تاکید کرد انتخابات پیش روی نیز باید بدون نقص برگزار شود.

وی صیانت از آرای مردم را مسئله مهم بیان کرد و دخالت مسئولان را در انتخابات پذیرفتنی ندانست و افزود: انتخابات باید باشکوه‌تر در استان برگزار شود.
وی تصریح کرد تمامی فرایندهای انتخابات تسط مردم و هیئت‌های اجرایی انجام می‌شود.

قاسم عزیززاده گرجی رئیس ستاد انتخابات مازندران نیز شمار واجدان شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه قائمشهر سوادکوه سوادکوه شمالی سیمرغ و جویبار را ۳۷۰ ۱۴۰ نفر اعلام کرد و گفت ۴۱۶ رأی مردم این حوزه را جمع آوری می‌کند.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در مرحله اول انتخابات گفت تعداد صندوق‌های روستایی ۲۲۱ شعبه است.

کد خبر 6098093

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد
  • بر سر سفره بزرگ فقهی، کلامی و عقلی امام صادق (ع)نشسته‌ایم