Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@20:38:53 GMT

بازی‌های ساحلی آسیایی ۲۰۲۰ به سال ۲۰۲۱ موکول شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۱۱۷۲

بازی‌های ساحلی آسیایی ۲۰۲۰ به سال ۲۰۲۱ موکول شد

بازی‌های آسیایی ساحلی سانیا ۲۰۲۰ که به علت شیوع ویروس کرونا لغو شده بود در تاریخ دو تا ده آوریل ۲۰۲۱ انجام خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس اعلام شورای المپیک آسیا، برگزاری بازی‌های آسیایی ساحلی سانیا 2020 که به علت لغو تمامی رویدادهای بین المللی در چین و شیوع کرونا لغو شده بود در تاریخ 2 تا 10 آوریل 2021 انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی‌های آسیایی سانیا 2020 مقرر به برگزاری از تاریخ 28 نوامبر تا 6 دسامبر سال جاری میلادی بود که با تصمیم دولت چین، مبنی بر لغو کلیه رویدادهای بین المللی ورزشی تا پایان سال 2020، این رویداد نیز لغو شد.

عنوان «سانیا 2020» همچنان برای این رویداد علیرغم برگزاری آن در سال 2021 حفظ خواهد شد و دولت چین در همکاری با کمیته ملی المپیک، کمیته برگزاری بازی‌ها و شورای المپیک آسیا ملزم به تامین ایمنی و سلامت ورزشکاران و تماشاگران خواهد بود. بندر سانیا در جنوب کشور چین و جزیره هاینان قرار گرفته است.

تنها نماینده فوتبال ساحلی اصفهان آماده حضور در لیگ برتر+ فیلم

 بیش از دو هزار ورزشکار از 40 کشور در 19 رشته در سال آینده در بازی‌های آسیایی ساحلی به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ورزش بیشتر بخوانید... لیگ برتر والیبال ساحلی راه‌اندازی می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لیگ برتر والیبال ساحلی راه‌اندازی می‌شود واژه های کاربردی مرتبط ورزش پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ جام حذفی فوتبال| استقلال - سپاهان؛ بازی مرگ و زندگی برای جاماندگان جام ۲ پیشنهاد ۲ تیم ترکیه‌ای و ایتالیایی برای جذب مجید حسینی ۳ علی‌نژاد: دستگیری یکی از معاونان پرسپولیس آغاز راه مبارزه با فساد بود/ نگرانی از بابت پرداخت بدهی‌های استقلال نداریم ۴ اشتباه جالب پیرلو در اولین پیامش پس از معرفی شدن به عنوان سرمربی یوونتوس+ عکس ۵ درخشان: چه حمایتی؟! برای تیم‌های دیگر پنالتی نادرست گرفته می‌شود/ امیدوارم پرسپولیس در جام حذفی قربانی نشود ۶ حریف پرسپولیس با مهاجم سوشو به توافق رسید ۷ ۳ بازیکن ایران در فهرست ۵۰۰ بازیکن مهم دنیای فوتبال/ تمجید ویژه ورلدساکر از طارمی + عکس ۸ معاون باشگاه پرسپولیس: تا چند روز دیگر نامه جدیدی از فیفا به دست‌مان می‌رسد/ قبل از اینکه خطری تهدیدمان کند باقی طلب برانکو را می‌دهیم مهمترین اخبار ورزشی درخشان: چه حمایتی؟! برای تیم‌های دیگر پنالتی نادرست گرفته می‌شود/ امیدوارم پرسپولیس در جام حذفی قربانی نشود معاون باشگاه پرسپولیس: تا چند روز دیگر نامه جدیدی از فیفا به دست‌مان می‌رسد/ قبل از اینکه خطری تهدیدمان کند باقی طلب برانکو را می‌دهیم سعادتمند دست پُر به اردوی استقلال رفت/ آغاز تمدید قرارداد بازیکنان از فردا پولادگر: در صورت اراده IOC و ژاپن، المپیک توکیو برگزار خواهد شد/ کشتی و تکواندو هیچ اختلافی ندارند مهمترین اخبار تسنیم انصارالله: امارات میلیون‌ها یمنی را آواره کرده و برای یهودیان کنیسه می‌سازد خبر جدید ظریف از استرداد پول‌های بلوکه شده ایران توسط چند کشور واکنش وزارت اقتصاد به اطلاعیه زیر مجوعه وزارت نفت؛ مجوز تاسیس صندوق دارا دوم قابل انتقال نیست آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۸۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته خط و نشان مقاومت در غزه برای رژیم صهیونیستی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش ورزش بازی های آسیایی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۱۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه نهالکاری در ۵۰ هکتار از تفرجگاه عینالی تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، سیامک آسیایی روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: این اقدام با هماهنگی سازمان عون بن علی و پارک طبیعت انجام می‌شود که در حال حاضر اجرای عملیات تراس‌بندی، چاله‌کنی و بسترسازی برای کاشت انبوه نهال در این تفرجگاه تفریحی و گردشی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه گونه‌های مورد نیاز برای کاشت در محدوده ۵۰ هکتاری عینالی به تائید کارگروه تعیین گونه‌های مقاوم سازمان رسیده است گفت: در این طرح درختان سرو نقره‌ای، کاج سیاه داغداغان، اقاقیا و سنجد کاشت می‌شود.

آسیایی همچنین از ایجاد و توسعه شبکه آب‌خام در این محدوده از عینالی برای تأمین منابع آبی مورد نیاز نیز خبر داد.

کد خبر 6095203

دیگر خبرها

  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • توسعه نهالکاری در ۵۰ هکتار از تفرجگاه عینالی تبریز
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • موافقت با خواهرخواندگی بندرعباس با پنج شهر آسیایی
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • جوجیتسوکاران چهارمحالی عازم مسابقات آسیایی شدند