Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس اتاق بازرگانی و صنایع ومعادن ایران گفت: بخش خصوصي در مدتي كه حسين مدرس خياباني، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت بود به اين نتيجه رسيد كه او توان مديريت وزارت صمت را دارد و مي تواند تسهيل كننده تجارت و توليد كشور باشد.
به گزارش خبرنگار ما ، حسين سلاح ورزي درباره معرفي سرپرست وزارت صمت براي تصدي وزارت صنعت، معدن و تجارت، اظهارداشت: نمايندگان مجلس با برگزاري نشست هاي تخصصي و شنيدن صحبت هاي حسين مدرس خياباني قطعا به اين نتيجه خواهند رسيد كه او فردي مناسب براي پست وزارت است و قابليت اين را دارد كه وزارت صنعت، معدن و تجارت را به خوبي مديريت كند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رییس اتاق بازرگانی و صنایع ومعادن ایران گفت: وزير پيشنهادي صنعت، معدن و تجارت در مدتي كه سرپرست وزارت صمت بود، توانسست بسيار اثرگذار باشد و فضا را براي فعاليت بخش خصوصي فراهم كند، با تكيه بر توان بالاي كه از وي در اين مدت و حتي در دوران قائم مقامي او ديديم قطعا وزير پيشنهادي رياست جمهوري گزينه خوبي براي وزارت صمت است.

وي خاطرنشان كرد: يكي از نيازهاي بخش خصوصي همكاري و همراهي دولت و سياست گذاران است كه خوشبختانه وزارت صمت در مدت كمتر از سه ماه به خوبي در اين مسير بود.

سلاح ورزي تاكيد كرد: وزير پيشنهادي صنعت، معدن و تجارت سازگاري بسيار خوبي با تشكل ها و نهادهاي غيردولتي دارد و همواره سعي كرده در سخت ترين شرايط كه اين روزها بخش خصوصي با آن روبرو است، همراهي هاي لازم را داشته باشد.

نايب رئيس اتاق بازرگاني ايران با بيان اينكه مدرس خياباني با وزارت صمت آشنايي كاملي دارد و اين امر يك نقطه قوت محسوب مي شود، افزود: شناخت بدنه وزارت صمت و كارشناسان كمك مي كند كه حوزه صنعت، معدن و تجارت به سرعت پويا شود؛ به هر ترتيب بايد تايكد كرد كه برنامه و اقداماتي كه وزير پيشنهادي در مدت سرپرستي داشته ثابت مي كند كه وي گزينه خوبي براي وزارت صمت است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 انفجار بیروت آمونیوم نیترات سرطان لوزالمعده سید عباس موسویان مدرس خیابانی وزیر صمت وزیر صنعت معدن و تجارت طرح ترافیک 99 انفجار بیروت آمونیوم نیترات سرطان لوزالمعده سید عباس موسویان وزیر پیشنهادی معدن و تجارت وزارت صمت بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۱۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت تمام قد وزیر کشور از قرارداد زاکانی با چینی ها /تهران تقسیم می شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور، در حاشیه جلسه امروز هیات وزیران درخصوص اجرای طرح انسداد مرز در شرق کشور، بیان کرد: انسداد مرز یک پروژه قدیمی است و چند بار شروع و رها شده بود که با دستور رئیس‌جمهوری و تخصیص منابع، در شرق کشور دنبال می‌شود و در حال اجراست.

بنابر روایت ایسنا، وی درخصوص تقسیم استان تهران به تهران شرقی و غربی نیز عنوان کرد: برنامه تقسیمات کشوری طبق نیازهای هر منطقه طراحی می‌شود و تقسیم استان تهران در دست بررسی است.

وزیر کشور در مورد طرح نور، گفت: «طرح نور» بر اساس تکالیف قانونی است که فراجا به عنوان مقام ضابط قوه قضائیه انجام می دهد البته دستگاه های دیگر هم مسئولیت هایی دارند.

وحیدی تاکید کرد: همه دستگاه ها باید به مسئولیت خود عمل کنند و باید از ناهنجاری های تحمیلی جلوگیری شود. طرح نور تا الان مورد تشویق و استقبال مردم، نمایندگان مجلس، دستگاه های مرتبط و قوای سه گانه قرار گرفته است.

قرارداد شهرداری تهران با چین کار خیلی خوبی بود

وی افزود: هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است. امیدواریم در مرحله اجرا نیز طبق برنامه‌ها محقق شود. هیچ نقاط منفی در رابطه با این قرارداد وجود ندارد و کار خیلی خوبی است.
وزیر کشور تاکید کرد: توضیح شده که اصل برای ما حمایت از تولید داخل است و هر مقدار در داخل تولید شود اولویت با آن است و هر چقدر هم لازم باشد می توان وارد کرد؛ بحث هوای پاک در تهران بسیار مهم است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901709

دیگر خبرها

  • انتقاد طلافروشان به ثبت موجودی در سامانه جامع تجارت است
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان وارد ایران شد
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان به ایران سفر کرد
  • سفر سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران
  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • «طرح نور» بر اساس تکالیف قانونی است
  • حمایت تمام قد وزیر کشور از قرارداد زاکانی با چینی ها /تهران تقسیم می شود؟
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • لرستان؛ فرصت تولید و تجارتِ صنعت شیلات