Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@23:55:44 GMT

واحدهای دانشگاهی؛ اتاق فکر حل مسائل

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۱۳۵۳

واحدهای دانشگاهی؛ اتاق فکر حل مسائل

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: دانشگاه مرکز تولید اندیشه و مهد عقلانیت است و واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی با تکیه بر نخبگان خود، می‌توانند برای حل مسائل منطقه و شهرستان، نقش اتاق فکر منطقه را برعهده داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لنجان، اصغر عالمیان در نشستی با دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان که در سالن اجتماعات شهید مطهری این دانشگاه برگزار شد با بیان اینکه صلاح و سلامت یک جامعه از دانشگاه نشئت می‌گیرد، اظهار کرد: هدف آموزش عالی، ساختن دانشگاهی است که خروجی آن انسان متعهد و متخصص برای جامعه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانشگاه باید مبدأ فرهنگی، علمی، سیاسی، اجتماعی و منشأ حل مسائل و محور توسعه و تحولات شهرستان و منطقه خود باشد.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه دانشگاه‌ها هم انسان‌ساز هستند و هم فرهنگ‌آفرین، تصریح کرد: دانشگاه به‌عنوان شریان اصلی گسترش علم و فرهنگ در جامعه باید با مجموعه شرایط فرهنگی و اجتماعی شهرستان در تعامل باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: دانشگاه مرکز تولید اندیشه و مهد عقلانیت است و واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی با تکیه بر نخبگان خود، می‌توانند برای حل مسائل منطقه و شهرستان، نقش اتاق فکر منطقه را برعهده داشته باشند.

عالمیان با بیان اینکه محیط دانشگاه باید معنوی باشد، اضافه کرد: دانشگاه به معنای واقعی باید اسلامی باشد، یعنی در کنار تحصیلات، تهذیب و تعهد هم باشد و دانشجو باید در وجود استاد خود تقوی و معنویت واقعی را ببیند و اگر  استاد و دانشگاه چنین بود، می‌تواند جامعه‌ای را به سعادت برساند.

واحد لنجان، دانشگاهی جوان و جویای نام در منطقه‌ای با ظرفیت‌های صنعتی بزرگ است

وی با اشاره به ظرفیت‌های کم‌نظیر منطقه لنجان در غرب استان اصفهان توضیح داد: دانشگاه آزاد اسلامی لنجان، دانشگاهی جوان و جویای نام، در منطقه‌ای با ظرفیت‌های صنعتی بزرگ و شرایط اقلیمی، جغرافیایی و گردشگری بی‌مانند است و این شرایط می‌تواند بستر تحول بزرگی را در اشتغال و تولید ثروت با محور دانشگاه رقم بزند.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با تجلیل از خدمات رئیس واحد لنجان تأکید کرد: سیدمسعود داودی مدیر جوان و باانگیزه واحد لنجان توانسته است در همین مدت کوتاه با حضور خود در این دانشگاه، گام‌های مؤثری در پیشبرد اهداف دانشگاه با همکاری مسئولان محلی بردارد.

دبیر ستاد اجرایی هدایت تحصیلی و جذب دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با مقایسه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آموزشی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: مهم‌ترین عامل جذب نخبگان به دانشگاه، اعتبار علمی و شهرت اجتماعی دانشگاه است و دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان دانشگاهی با خصوصیات منحصربه‌فرد، به‌خوبی توانسته است این مهم را به اثبات رساند.

انتهای پیام/4103/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: واحدهای دانشگاهی اتاق فکر دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان مدیرکل روابط عمومی تولید اندیشه حل مسائل منطقه دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان واحد لنجان حل مسائل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۱۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل قهرمان مسابقات منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد.

مسابقات یک‌روزه بدمینتون کارکنان واعضای هیئت علمی دانشگاه‌ آزاد اسلامی منطقه ۳ (گیلان، مازندران، گلستان) با حضور سه تیم از واحد‌های دانشگاهی آمل، قائم‌شهر و بابل به‌صورت تیمی، انفرادی و دوبل دونفره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در بخش تیمی، تیم‌های بابل، قائم‌شهر و آمل به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش انفرادی هم حبیب اصغرپور از واحد علی‌آبادکتول و ایمان قنبری از واحد بابل عناوین نخست و دوم را به دست آوردند و صبا جهانگیر و کمیل محسنی هر دو از واحد آمل به‌طور مشترک سوم شدند.

همچنین در مسابقات رشته تنیس روی میز منطقه ۳ تیم دانشگاه آزاد اسلامی تیم واحد ساری اول شد، واحد جویبار به رتبه دومی رسید و واحد بابل هم سوم شد.

در بخش انفرادی هم محمدرضا قنبری از جویبار عنوان نخست را کسب کرد، شعبانپور از جویبار دوم شد و حسن هادی‌نژاد از واحد بابل و نقی‌پور از واحد ساری به‌طور مشترک سوم شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • بیانیه جامعه دانشگاهی آزاد کرمانشاه در اعلام همبستگی با دانشجویان آمریکا
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟