Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان ایلام با بیان اینکه بخش حمل و نقل جاده ای در میان زیربخش های جاده ای از بالاترین ضریب اشتغال زایی مستقیم برخوردار است، گفت: ۶۹۹۴ راننده بر اساس کارت هوشمند در حمل و نقل جاده ای استان ایلام فعالیت دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، « نورالله دلخواه» در گفت و گو با خبرنگاران، با بيان این مطلب اظهار کرد: بر اساس آمار های کشوری، حمل و نقل جاده ای از منظر ضریب اشتغال زایی مستقیم در میان 35 بخش اقتصادی کشور رتبه هفتم را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان ایلام گفت: سرمايه گذاري در بخش حمل و نقل، زمينه ساز اشتغال پايدار استان است چرا كه بيش از 98 درصد از جا به جايي مسافر و کالا از محورهاي مواصلاتي استان انجام مي شود.

 

وی افزود: بیش از 6994 راننده بر اساس کارت هوشمند درحال حاضر  در بخش حمل ونقل جاده ای بار و مسافر  به طور مستقیم فعالیت دارند.
 

 

دلخواه عنوان کرد: آمار اشتغالزایی این اداره کل طی سالهای 97الی 98 بیش 665 نفر در بخش حمل و نقل جاده ای اعم از باری و مسافری و مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی در استان مشغول به کار شدند.
 

 

مدیرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان ایلام خاطرنشان كرد: همچنین در چهارماهه سال جاری 34 نفر در بخش هاي مختلف حمل و نقل عمومي مشغول به كار شده اند که از این تعداد 16 نفر در بخش باری و مسافری  و 18 نفر در بخش مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی بوده است.

 

وی ابراز کرد: در حوزه ناوگان عمومي بر اساس کارت هوشمند بیش ار 10944 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی شامل   1188، دستگاه اتوبوس، ميني بوس و سواري كرايه بين شهري و  3105 دستگاه ناوگان باری و 6651 دستگاه وانت نیسان در حوزه حمل ونقل استان ایلام  فعالیت دارند.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: جاده ای راننده حمل و نقل حمل و نقل جاده ای استان ایلام نفر در بخش بخش حمل بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۱۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: فرهنگ سازی ایمنی ترافیک توسط دستگاه‌های ذی ربط و قانون مداری توسط مردم در کنار ایمن سازی راه‌ها، مهمترین ضرورت ارتقای ایمنی جاده‌ای است.

او افزود: فرهنگ سازی ایمنی ترافیک توسط دستگاه‌های ذی ربط و قانون مداری توسط مردم سهم چندانی در هزینه نگهداری راه‌ها نداشته اما در ارتقای ایمنی راه‌ها نقش آفرین بوده و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

جهانیان با تاکید بر برنامه‌های ارتقاء ایمنی در راه‌های استان، گفت: عمده تصادفات در جاده‌های استان ناشی از رفتار پرخطر رانندگان بوده که رعایت قوانین و مقررات و فرهنگ ترافیکی می‌تواند نقش مهمی در ارتقای ایمنی جاده‌ها ایفا کند.

او بر ضرورت تعامل هر چه بیشتر برای ارتقای ایمنی راه‌ها و تقویت ناوگان حمل ونقل بار و مسافر تاکید کرد و افزود: باید با تقویت ناوگان حمل ونقل عمومی فرهنگ استفاده ازحمل ونقل عمومی درجامعه نهادینه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • ◄ پیدا کنید خروجی جلسات کمیسیون ایمنی راه ها را !
  • ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال