Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@06:08:35 GMT

امید نورافکن - استقلال؛ پرده سوم

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۱۴۹۴

هواداران استقلال امیدوار هستند در سومین مصاف با بازیکن سابق تیم خود، چهره متفاوتی از او ببینند.

تقابل امشب امید نورافکن با استقلال بی تردید یکی از قاب های جذاب حساس ترین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی خواهد بود.

به گزارش طرفداری، امید نورافکن بازیکنی است که در رده های سنی مختلف در استقلال بازی کرده و درخشش او در ترکیب بزرگسالان این باشگاه که در لیگ پانزدهم شروع شد و در لیگ شانزدهم و هفدهم ادامه داشت، باعث شد سرانجام به شارلوای بلژیک بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورافکن در ابتدای لیگ نوزدهم و بعد از بی تفاوتی مدیران وقت استقلال، ترجیح داد با سپاهان قرارداد امضا کند اما 2 تقابل قبلی او با تیم سابقش حواشی عجیبی را به همراه داشته است.

در بازی رفت دو تیم که در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد، گل دقیقه 94 او و شادی گل بیش از حدش باعث ناراحتی هواداران استقلال شد و در بازی برگشت که همین چند روز پیش برگزار شد، درگیری اش با وریا غفوری باعث شد که هواداران تیم سابقش به او انتقاد کنند.

حالا نورافکن در شرایطی امشب دوباره روبروی استقلال قرار می گیرد که شاید خیلی ها انتظار دارند این بار صرف نظر از رقابت فنی داخل زمین، چهره ای آرام از او ببینند تا به نوعی با این رفتار از هم تیمی ها و هواداران تیم سابق خود دلجویی کرده باشد.  

همچنین بخوانید:

برتری مطلق استقلال برابر طلایی پوشان

ترکیب احتمالی استقلال برابر سپاهان

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

برخلاف سال‌های گذشته، هواداران استقلال به جای پشت دروازه در ضلع شرقی طبقه دوم ورزشگاه یادگار امام مستقر شدند تا دقیقا بالای سر هواداران تیفوسی تیم تراکتور نشسته باشند.

در این شرایط انتظار می‌رفت که بازی بی حاشیه دنبال شود، اما ناگهان در بین دو نیمه پرتاب متقابل سنگ و صندلی به یکدیگر انجام شد و البته بعد از یک تبادل آتش کوتاه، همه چیز به صحنه صلح قبلی بازگشت.

در ابتدای بازی هم هواداران تراکتور در سکو‌های تی تی، با بادکنک بازی شرایط جالبی را رقم زدند و این در حالی بود که وزش باد، بادکنک‌های قرمز را به سوی طرفداران استقلال بُرد.

همچنین هواداران تراکتور با پرچم‌های بزرگ و آتش بازی خاص، تلاش خود را کردند تا در روزی که سکو‌های استادیوم یادگار پر نشده بود، شرایط را به سود تیمشان رقم بزنند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • پشت پرده حمله امید حامدی‌فر به بازیکن ذوب‌آهن؛ از بچه خوشگل تا رنگو! + عکس
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)
  • بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!
  • آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال