Web Analytics Made Easy - Statcounter

تدوین سریال تلویزیونی «دادِستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی همزمان با تصویربرداری آغاز شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بهزاد مصلح به‌تازگی کار تدوین سریال تلویزیونی «دادِستان» را زیر نظر مسعود ده‌نمکی آغاز کرده است. این سریال محصول مرکز سیما فیلم است و در حال حاضر تصویربرداری آن که از اول مردادماه آغاز شده، در تهران ادامه دارد و تاکنون بازیگرانی چون هومن برق‌نورد، بهنوش بختیاری، علی سلیمانی، سحر قریشی، علیرضا استادی، کاوه سماک‌باشی، اصغر نقی‌زاده و هلیا امامی جلوی دوربین مسعود ده‌نمکی رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون حدود ۳۰ درصد از سریال تصویربرداری شده و بازیگران جدید نیز به زودی معرفی خواهند شد. فیلمنامه سریال «دادستان» که فضایی پلیسی و معمایی دارد، بر اساس طرحی از مسعود ‌ده‌نمکی به سرپرستی مسعود ده‌نمکی و تیم نویسندگان کریم خودسیانی و پدرام کریمی به نگارش درآمده است.

سریال «دادِستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی سریال «دادِستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی سریال «دادِستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی سریال «دادِستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی سریال «دادِستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مسعود ده نمکی دادستان سریال تلویزیون کارگردانی مسعود ده نمکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۱۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام نیا در نشست ستاد اربعین استان، به بهره برداری از این جاده پیش از آغاز کنگره عظیم اربعین تاکید کرد و گفت: ایجاد این جاده، به طول ۷ هزار و ۴۰۰ متر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان در دستور کار است.

وی همچنین به جانمایی مواکب در مرز مهران با در نظر گرفتن ملاحظات ترافیکی پرداخت و افزود: طرح ساماندهی میدان اربعین مسیر‌های ورودی و خروجی به این‌ میدان با هدف جلوگیری از ازدحام جمعیت بزودی آغاز خواهد شد.

تکمیل طرح‌های نیمه تمام، نصب دستگاه ایکس ری و همچنین دوربین‌های پایش نظارتی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی»
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • ‌تازه‌ترین دست‌آوردهای هوش مصنوعی در تصویر برداری پزشکی
  • جدید‌ترین دستاورد‌ها در زمینه نقش هوش مصنوعی در تصویربرداری در سی و نهمین کنگره سالانه انجمن رادیولوژی ایران ارایه می‌شود
  • تصویربرداری از بیماران به‌سمت هوش مصنوعی می‌رود؟
  • ارائه جدیدترین دستاورد‌های هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • خط رو خط مسائل اجتماعی
  • ارائه جدیدترین دستاوردهای هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • تعبیر جالب مسعود ده‌نمکی از فعالیت‌های شهید آوینی + فیلم
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار