Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: محور آزادشهر به شاهرود در سال جاری ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار دارد که تاکنون ۴۵ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، منوچهر فخری در نشست بعد از ظهر دوشنبه بررسی راه‌ها و پروژه‌های جاده سازی استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه محور شاهرود- آزادشهر در محدوده استان سمنان در سال جاری ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار دارد که تاکنون ۴۵ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است، ابراز کرد: این طرح در چهار قطعه در حال انجام است که ساخت دو قطعه آن به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره دیگر پروژه راهسازی استان نیز، بیان کرد: ۱۰ کیلومتر از مرحله ساخت قطعه سمنان-فیروزکوه در محدوده استان سمنان و ۱۵ کیلومتر از این جاده در محدوده استان تهران انجام شده و امیدواریم با جذب اعتبارات بهتر شاهد اجرای کامل این طرح باشیم.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه راه اصلی سمنان-فیروزکوه دارای ظرفیت قانونی تأمین مالی ماده ۵۶ الحاق (۱) است، گفت: طرح‌هایی که ذیل قانون تسریع در تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام کشور قرار می‌گیرند از طریق فاینانس داخلی و مشارکت عمومی و قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در کنار بودجه ۹۹، دارای حمایت هستند که خوشبختانه این ظرفیت در محور سمنان- فیروز کوه وجود دارد.

فخری در خاتمه تاکید کرد: طرح‌های عمرانی مانند تقاطع آرادان، پل شهرک صنعتی سمنان، سه راهی مجن، کمربندی سمنان، بزرگراه حرم تا حرم و جندق-معلمان با همکاری شرکت زیرساخت در حال انجام است اما روند ساخت این طرح‌ها با کندی انجام می‌شود.

 

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: محور آزادشهر به شاهرود میلیارد ریال حمل و نقل طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان

حبیب نادیان در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: احداث باند دوم همدان به گل تپه علیصدر از سالها قبل بحث آن مطرح بود ولی بدلیل اینکه دارای ردیف بودجه و اعتبار ملی نبود و چون اعتبار این پروژه بالاتر از هزینه های استانی است و باید یک ردیف ملی برای آن لحاظ می شد از سال ۱۳۹۰ مطالعات آن شروع شده است و با توجه به اینکه مشارکت بخش خصوصی باید در این پروژه اصل کار بود که متاسفانه بدلیل عدم رغبت سرمایه گذار در احداث پروژه با پیگیری‌های استان انجام شد و سال گذشته ردیف ملی اخذ ودر قانون بودجه قرار گرفت و از پایان سال گذشته توسط معاون وزیر راه ومسئولان استانی کلنگ زنی انجام گردید و پیمانکار مشغول پروژه شده است.

وی یادآورشد: فاز اول که بخش مهم وحادثه خیر به مساحت ۳۲ کیلومتر است و قرارداد هزار میلیاردی دارد از همدان به تقاطع نجفی تا میدان حسن قشلاق از ۶۸ کیلومتر کل مسیر به بهره برداری خواهد رسید وباید گفت قاعدتاً پروژه به لحاظ فیزیکی و اجرایی قابلیت تمام شدن در عرض ۳یا ۴سال را دارد ولی منوط به اختصاص تخصیص اعتبارات صورت گرفته است که امیدواریم با پیگیری های مسئولان استان، نمایندگان و وزارت راه زودتر انجام شود.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به اینکه این پروژه جز پروژه های سفر ریاست جمهوری به استان صورت گرفته است و تخصیص ویژه ای هم شامل این پروژه شده است و اگر تخصیص به سرعت وبه موقع انجام شود قسمتهای مهم به بهره برداری خواهد رسید.

نادیان گفت: بحث مهم این پروژه که شاید زیاد دیده نشود درج قرارداد در قانون بودجه بوده که کار بسیار سختی است که می توان گفت در ۱۰ سال گذشته کل استان همدان ۳ مورد ردیف اینگونه نداشته است و باعث اهمیت این پروژه شده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ۱۰ طرح راه سازی با اعتبار ۹۵۰ میلیارد تومان در استان همدان انجام خواهد شد که شامل تمام شهرستان ها با اولویت بندی وکاهش تصادفات جاده ای در استان انجام خواهد شد افزود: کنارگذر غربی همدان نیز به طول ۳۰ کیلومتر، جاده کنارگذر رزن به طول ۹ کیلومتر، چهار خطه تویسرکان - کنگاور به طول ۴۰ کیلومتر، راه اسدآباد-قروه به طول ۲۷ کیلومتر، راه همدان-قهاوند به طول ۲۲ کیلومتر، مسیر گردشگری همدان-گنجنامه، جاده سیاه‌کمر- عبدالکریم- میلاجرد به سمت اراک از دیگر طرح‌های راهسازی استان است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان تصریح کرد: از سال ۱۳۹۸ احداث ونگهداری راه های روستایی با اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای است که خوشبختانه در توسعه راه روستایی استان وضعیت خوبی وجود دارد، اکنون آسفالت و بهسازی راه های روستایی بالای ۲۰ خانوار در حال انجام است.

نادیان در ادامه با اشاره به اینکه محور نهاوند به فیروزان و نهاوند و آورزمان بخاطر سفرهای که درایام اربعین انجام می شود خاطرنشان کرد: اکثر تصادفات دراین فصل بدلیل نا آشنا بودن زایرین پیش می آید که از سال‌های قبل در دستور کار وزارت راه بوده است و محور نهاوند به فیروزان در حوزه همدان ۴۰ کیلومتر است که حدود ۲۵ کیلومتر در دسترس اجرا است و ۱۸ کیلومتر به بهره برداری رسیده است و ۱۵ کیلومتر پیمانکار در حال فعالیت است که سال گذشته ۳ کیلومتر در دهه فجر سال گذشته به بهره برداری رسیده است.

وی در پایان مطرح کرد: صرفاً توسعه راه ها باعث کاهش تصادفات نخواهد شد و طبق نظر کارشناسان ۷۰ درصد عامل تصادفات عامل انسانی است که باید فرهنگ رانندگی را بین افراد جامعه بدرستی آموزش دهیم و یک آموزش همگانی منسجمی را دراین زمینه در جامعه می طلبد و باید بدانیم رانندگی یک مهارت و یک تخصص است.

کد خبر 6092530

دیگر خبرها

  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • سایت بازیافت در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان
  • سایت بازیافت شهرداری در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان شهر
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود