Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@18:48:44 GMT

جدیدترین آمار مبتلایان کرونا در آفریقا

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۲۲۰۰

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در قاره آفریقا به یک میلیون و ۵۱ هزار و ۸۱۵ نفر رسید. ناطقان: بر اساس داده‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آفریقا، شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در سراسر این قاره با افزایش ۱۲ هزار و ۱۳۷ نفری طی شبانه روز گذشته به یک میلیون و ۵۱ هزار و ۸۱۵ نفر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، شمار جان‌باختگان بر اثر این ویروس نیز به ۲۳ هزار و ۳۱۷ نفر و شمار بهبود یافتگان به ۷۳۶ هزار و ۶۲۳ نفر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آمارها در این خصوص حاکیست: کشورهایی که بیشترین تعداد موارد فُوتی ناشی از ویروس کرونا را دارند، به ترتیب آفریقای جنوبی با ۱۰ هزار و ۴۰۸ نفر، مصر ۵ هزار و ۹ و الجزایر با ۱۳۰۲ فرد هستند. بیشترین تعداد موارد ابتلا به این ویروس نیز به ترتیب در آفریقای جنوبی با بیش از ۵۶۰ هزار مورد، مصر ۹۵ هزار و ۴۹۲ مورد و نیجریه با ۴۶ هزار و ۵۷۷ مورد هستند.

گفتنی است بیماری کووید -۱۹ نخستین بار در دسامبر ۲۰۱۹ در شهر ووهان، مرکز استان هوبئی چین مشاهده و طی مدت کوتاهی با شیوع در بیش از ۲۱۰ کشور تبدیل به همه گیری جهانی شده است. منبع: مهر برچسب ها: مبتلایان ، کرونا ، آفریقا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مبتلایان کرونا آفریقا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان

مسئولان وزارت صحت عامه طالبان در مراسم بزرگداشت روز جهانی مبارزه با بیماری مالاریا در کابل گفتند: درسال ۲۰۲۳ بیش از ۱۸۰هزار مورد ابتلا به بیماری مالاریا در کشور ثبت شده است.

به گفته مسئولان این آمار نسبت به سال ۲۰۲۲ حدود ۳۰ درصد افزایش نشان می دهد.

بنابر اعلام این وزارتخانه، افغانستان از نظر شیوع مالاریا پنجمین کشور حوزه مدیترانه است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان