Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران استان زنجان، در خصوص اقدامات نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق و ساماندهی مرز‌ها گفت: پلیس به حکم وظیفه‌ای که دارد در راستای منویات رهبر انقلاب مبنی بر جهش تولید، قرارگاه مقابله با قاچاق را در دستور کار خود قرار داده است.

او با اشاره به حضور پررنگ پلیس در مرز‌ها و استقرار در گمرکات، گفت: در این راستا پلیس اقتصادی و پلیس گمرک تشکیل و توفیقات خوبی در زمینه کشف قاچاق و پیشگیری از قاچاق کالا‌های مورد نیاز و اساسی در کشور بدست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار رضایی با تاکید بر تامین کالا‌های مورد نیاز مردم در پیشگیری از ویروس کرونا گفت: کالا‌هایی که در بهداشت مردم تاثیر گذار بوده و در سلامتی مردم نقش دارند جزء کشفیات پلیس بوده است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به رویکرد پلیس در ایام محرم، گفت: نیروی انتظامی در ماه محرم بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا هماهنگ بوده و تمامی برنامه‌ها را در راستای آرامش و امنیت کشور اجرا خواهد کرد.

او با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از هیئت‌های مذهبی که ساز و کار‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند استقبال می‌کند، گفت: محتکران اقلام بهداشتی ومواد ضدعفونی کننده بدانند با برخورد قاطع پلیس روبه رو می‌شوند و نیروی انتظامی بخشی از توان خود را برای مقابله با احتکار اقلام بهداشتی مانند ماسک و مواد ضدعفونی به کارگرفته است.

سردار رضایی در خصوص فعالیت کولبران گفت: کولبر تعریف شده و فعالیت‌های آن‌ها در چارچوب قانون و مورد حمایت نیروی انتظامی هستند، اما کسانی که نصف شب از ارتفاعات انواع قاچاق موارد ممنوعه مثل سلاح، مهمات و مشروبات الکلی و کالا‌های ضد فرهنگی حمل می‌کنند، نیروی انتظامی کولبر نمی‌داند و مطالبه مردم است که مانع فعالیت آن‌ها شود.

این مقام عالی انتظامی افزود: این افراد در پوشش کولبر مخل امنیت و آسایش مردم هستند و مردم نمی‌پذیرند فعالیت آن‌ها مخل امنیت باشد و فعالیت آن‌ها جزء خط قرمز‌های نیروی انتظامی است.

سردار رضایی با اشاره به اینکه فعالیت اراذل و اوباش جزء خط قرمز‌های پلیس است گفت: در جلسه کمیسیون عملیات تاکید شد برخورد با اراذل و اوباش که مخل آسایش مردم هستند به شدت برخورد شده و از شهروندان نیز تقاضا داریم شرارت این افراد را معرفی تا برخورد لازم صورت گیرد.

جانشین ناجا با اشاره به اینکه مردم استان زنجان مردمی متعصب، دین مدار و متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند گفت: امروز نیروی انتظامی در استان زنجان محبوب مردم این استان است و مسئولان استان زنجان از اقدامات پلیس تقدیر و تشکر می‌کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: نیروی انتظامی پارسی خبر ایام محرم ستاد ملی مبارزه با کرونا کولبران نیروی انتظامی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سردار احمدرضا رادان در اجتماع مردم قم در حمایت از اجرای طرح حجاب و عفاف که در خرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد بیان کرد: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را در راستای مقابله با ناهنجاری ها در عرصه های مختلف از جمله برخورد قاطع با اشرار به کار می بندد و یکی از تهمت هایی که به نیروی انتظامی می‌زنند آن است که پلیس فقط به امر حجاب و عفاف توجه دارد که اینگونه نیست.

فرمانده فراجا بیان کرد: رییس قوه قضاییه مردانه از اجرای طرح نور حمایت کرده و رییس جمهور نیز در شرایطی که معمولا روسای جمهور به دلیل کسب رای در انتخابات به این عرصه ها ورود نمی کنند، در میدان حضور دارد و وزیر کشور و صداوسیما هم به صحنه آمدند.

سردار رادان با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند تا بی حجابی در جامعه گسترده شود افزود: ۳۲ دستگاه متولی موضوع حجاب و عفاف هستند که متاسفانه برخی از آنان به ماموریت های خود عمل نمی کنند و حتی در این زمینه مطالبه گر هم شده اند که مردم باید از این نهادها بخواهند به ماموریت های خود در حوزه حجاب و عفاف عمل کنند.

فرمانده نیروی انتظامی کل کشور با بیان اینکه حجاب هرگز موضوع امنیتی و انتظامی نیست تاکید کرد: حجاب و عفاف موضوعاتی کاملا فرهنگی و اجتماعی است و ما به صراحت اعلام می‌کنیم در این عرصه نگاه امنیتی نداریم.

وی ادامه داد: در تمامی موضوعات بایدها و نبایدهایی وجود دارد و می بایست این پرسش را مطرح کرد که اگر عده ای در عرصه حجاب و عفاف بایدها و نبایدها را ندیده گرفتند تکلیف چیست.

سردار رادان بیان کرد: ما از دختران این کشور حفظ و صیانت می کنیم که قرار است در آینده مادران این سرزمین شوند و رزمنده پروران آینده این کشور برای ایستادگی در برابر استکبار جهانی باشند.
وی گفت: این ماجرا برای امروز نیست بلکه از زمان صدر اسلام شروع شد و در در دوران سیدالشهدا علیه السلام به درازا کشیده است و دشمن تلاش کرد تا حجاب را از خاندان اهل بیت علیهم السلام که بعد از واقعه عاشورا به سمت شام در حرکت بودند بردارد و این ماجرا تا به امروز ادامه دارد و مردم باید تکلیف خود را بشناسند.

دیگر خبرها

  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم