Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@18:14:58 GMT

دستگیری یکی از سرشبکه های اخلال در نظام ارزی

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۲۵۸۳

دستگیری یکی از سرشبکه های اخلال در نظام ارزی

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری یکی از سرشبکه‌ها و اخلالگران نظام ارزی خبر داد و گفت: مراحل قانونی وی برای اعزام به مراجع قانونی امروز در دستور کار است.

به گزارش جماران، سرهنگ محمدرضا آمویی امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به عزم جدی نیروی انتظامی در برخورد برهم زنندگان حوزه اقتصادی و حوزه امنیت اخلاقی، اظهار داشت: طی چهار ماه سپری شده از سال‌جاری در حوزه اصناف در راستای مقابله با بحث احتکار و بحث امنیت اجتماعی و اخلاقی حدود ۲۶ هزار بازدید مشترک با همراهی اتاق اصناف صورت گرفته که حدود ۳ هزار و ۳۵۰ مورد منجر به پلمب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از ضرورت‌های مورد نیاز مردم در این شرایط کرونایی را مواد ضدعفونی و ماسک دانست و در رابطه کشفیات در این خصوص، گفت: در حوزه الکل محلول‌های ضدعفونی کننده حدود ۶۹ هزار لیتر، دستکش ۴۴۰ هزار جفت، ماسک حدود ۲۰۶ هزار عدد، ۵۳ هزار لیتر مواد شوینده و گان ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه کشفیات بوده است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه کشفیات تجهیزات جنگی را حدود ۷۰۰ قبضه سلاح اعلام کرد و گفت: یک‌هزار و ۵۰۰ رأس احشام قاچاق اعم از گاو و گوسفند جز کشفیات نیروی انتظامی استان بوده است.

وی با بیان اینکه حدود ۳۸۰ هزار لیتر مواد سوختی اعم از گازوئیل، بنزین و نفت سفید در این مدت کشف شده است، گفت: در حوزه محصولات کشاورزی کودهای شیمیایی، زغال و سموم حدود ۲۰۰ هزار کیلوگرم کشفیات داشته‌ایم.

آمویی گفت: با این شرایط نوسانات بازار در حوزه لوازم خانگی، حدود ۸۶ هزار قلم و بیش از ۶۲ هزار متر پارچه نیز کشف شده است.

وی آمار کشفیات در اقلام خوراکی مورد نیاز مردم نظیر چای، برنج، چای، قند، شکر، گوشت، خشکبار و حبوبات را بیش از ۵۵۰ هزار کیلوگرم اعلام کرد و افزود: حدود ۱۳۵ هزار حبه قرص نیز کشف شده است.

آمویی از دستگیری یکی از سرشبکه‌ها و اخلالگران حوزه نظام ارزی با تلاش همکاران در حوزه امنیت اقتصادی خبر داد و افزود: مراحل قانونی وی برای اعزام به مراجع قانونی امروز در دستور کار است.

اخبار مرتبط دستگیری کلاهبرداران اینترنتی در قائمشهر 11 نفر در درگیری مسلحانه سعادت آباد تهران دستگیر شدند دستگیری 120 سارق سابقه دار در خرم آباد دستگیری مامور قلابی ۱۷ ساله ! دستگیری شهروند ژاپنی به جرم فروش مدال‌های تقلبی

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا دستگیری اخلالگر ارزی اخلال در بازار ارز اخلال در نظام ارزی دستگیری اخلالگر سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، عضو مجلس خبرگان رهبری در مراسم اقامه عزای امام جعفرصادق (ع) در مدرسه علمیه آیت‌الله خویی (ره) مشهد گفت: حوزه باید عالم به زمان خود و فرهنگ‌های رایج روزگارش باشد و از سیاست و سیاست مداران زمان با خبر و دنیای خودش را بشناسد و از آنچه که در غرب، مراکز نظامی، اماکن صنعتی و نظام بانکداری اطلاع جامع داشته باشد.

آیت‌الله سیداحمد حسینی خراسانی افزود: حوزه علمیه علاوه بر عالم بودن و نگهبانی از ارزش‌های دینی، و صیانت از عزت، شرف و استقلال ملت باید اهل عمل باشد، چرا که اگر از پیشرفته‌ترین فنون و مهارت‌ها در عرصه‌های مختلف دانش برخوردار باشد، اما اهل عمل نباشد در انجام رسالتش موفق نخواهد شد.

وی گفت: حوزه با مردم و در میان مردم باشد، چرا که اگر حوزه به عنوان علامه دهر روزگار خود شناخته شود، اما از مردم بریده و جدا باشد، دیگر نمی‌تواند نگهبان ایمان، عقیده، فرهنگ، اخلاق، ادب و حجاب و عفاف ملت باقی بماند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه مردم پشتوانه حوزه‌های علمیه هستند، یکی از دلایل پایداری روحانیت را، حمایت ملت خواند و افزود: حوزه‌های علمیه با همه زهد، تقوا و دیانت بدون حمایت مردم اعتبار ندارند.

آیت الله حسینی خراسانی در ادامه  با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: نظام جمهوری اسلامی به فرماندهی فرمانده کل قوا و فقیهی از مکتب امام صادق (ع) توانست مراکز حساس اسرائیل را هدف قرار دهد و گنبد آهنین این رژیم منحوس را در هم کوبد.

 

دیگر خبرها

  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • اسرائیل در روند کمک‌های بشردوستانه اخلال ایجاد می‌کند
  • سهم ۲۴ درصدی آبخیزداری از کل حوزه‌های سیل خیز کشور/ اعتبار کافی نیست
  • وضعیت جاده‌ها/ کندوان یک‌طرفه شد
  • کندوان یک‌ طرفه شد
  • امام خمینی(ره) فصل جدیدی در تاریخ را از فیضیه قم رقم زد
  • حدود ۵۰ هزار نفر در بخش دامپروری قم مشغول به‌کارند
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • دولت با نظام بانکی شوخی ندارد
  • محور کندوان یکطرفه شد