Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان لنده گفت:هرساله در روز خبرنگار مراسمی به جهت پاسداشت زحمات ارزشمند خبرنگاران برگزار می شد که به نحو شایسته از این عزیران تقویر می شد که امسال چنین جلسه ای تا کنون برگزار نشده است که شایسته بود جلسه ای در شان برگزار می شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس، ظهر امروز و به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، اصحاب رسانه شهرستان لنده با حضور در دفتر امام جمعه این شهرستان با وی دیدار و گفت وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا رسانه گفت: کار خبرنگاری یکی از مهمترین حرفه های است که در سطح جامعه و به منظور آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در حوزه های مختلف خبری صورت می پذیرد.

 

وی افزود:هرساله در روز خبرنگار مراسمی به جهت پاسداشت زحمات ارزشمند خبرنگاران برگزار می شد که به نحو شایسته از این عزیران تقویر می شد که امسال چنین جلسه ای تا کنون برگزار نشده است که شایسته بود جلسه ای در شان برگزار می شد.

 

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: سال های گذشته روز خبرنگار به همت سپاه همراه با یک مراسم یادواره توسط سپاه برگزار می شد که این مهم باید به درستی صورت می گرفت.

 

وی تاکیدکرد: برخی حواشی ها مخل وحدت است و انتظار داریم در حوزه شهرستان روند کار به شکلی باشد که حرمت و جایگاه ها حفظ شود.



محمودی اصل گفت: شهرستان ما کوچک است و همه همه را می شناسیم و روابط خویشاوندی داریم و باید این وحدت رویه به درستی حفظ شود و در این شرایط باید همه در مسیر همدلی و وحدت حرکت کنیم.
 


وی گفت: از طرف مردم عزیز شهرستان لنده قدردانی می کنیم  از زحمات شما را ارج می نهیم و امیدواریم بتوانیم در مسیر دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب ثابت قدم باشیم.

 

در ادامه نیزحجت الاسلام سید محمود الهی نیا نیز با اشاره به زحمات خبرنگاران گفت: تجلیل از اصحاب رسانه نباید تنها در همین روز خبرنگار باشد و باید در این حوزه تلاش های گسترده ای صورت گیرد.



وی افزود: خبرنگاران باید دارای یکسری ویژگی هایی باشند که مهمترین آن بحث ولایت مداری، دین داری، اخلاق مدارانه و توجه به حوزه های حرفه ای خبرنگاری رعایت شود.



مسول تبلیغات اسلامی شهرستان لنده تصریح کرد: بیان مشکلات مردم و مطالبه گری اصحاب رسانه از مسئولان و بیان خدمات ارزشمند نظام از در حوزه های مختلف باید حتما مورد توجه مسئولان و خبرنگاران قرار گیرد.

 

در پایان این جلسه از اصحاب رسانه به همت دفتر امام جمعه و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده تجلیل شد.

 

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان لنده برگزار می شد اصحاب رسانه روز خبرنگار امام جمعه جلسه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند

آیت الله سیدمحمدباقر گلپایگانی استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، گسترش وحدت و همچنین آگاهی بخشی به امت اسلامی در مسائل مختلف جهان اسلام،خصوصا مسئله غزه را یک اصل مهم دانست و اظهار داشت: رسانه ها و مطبوعات اسلامی باید تلاش خود را افزایش داده و  تمرکز بر گسترش و تقویت وحدت امت اسلامی کنند؛ طرح های حفظ و تقویت وحدت را بسترسازی کرده و آگاه سازی مناسبی انجام دهند.

وی افزود: در موضوع غزه ما شاهد یک پروپاگاندای قوی از سوی صهیونیست ها بودیم، آنان حقایق را می پوشاندند و از انتشار واقعیت جلوگیری می کردند.

وی ادامه داد: از سویی دیگر دشمنان اسلام و امت اسلامی در فضای گستره تبادل اطلاعات و رسانه ای جهان پیوسته در تلاش هستند که بتوانند از مسائل ناچیزی که بصورت اختلافی بین مذاهب اسلامی وجود دارد در جهت ایجاد تفرقه و نزاع بین مسلمانان بهره کافی را ببرند.  

این استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه، تصریح کرد: یکی از طرح های استکبار جهانی به خصوص استعمارگران، نفود و رخنه در پیکره اسلام بوده است؛ آنان از سالیان گذشته تاکنون روش ایجاد فاصله و دوری ملت ها از یکدیگر را در جهت نابودی امت ها بکارگرفته اند که اکنون در میان کشورهای عربی منطقه این مسئله به وضوح روشن است.

وی عنوان کرد: از اهداف استعمار جهانی تضعیف امت ها بوده و در نهایت آنان را از بین می برد، اختلافاتی که در بین مذاهب وجود دارد را می توان به دور از مسائلی که دشمنان می توانند از آن بهره ببرند در قالب مباحث علمی مطرح نمود.

وی در پایان تاکید کرد: امت های اسلامی ، ملت عزیز ایران و خصوصا رسانه های همسو باید هوشیاری را حفظ کنند و مواردی که محور مقاومت ، قدرت ایران عزیز و مشترکات بین مذاهب را پررنگ می کند را با انعکاس قوی تری به سمع و نظر جهانیان برساند زیرا دشمن وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته است و مسائلی که ارزشی ندارند را با بزرگ نمایی به نزاع و تفرقه هدایت می کند.
 
انتهای پیام/  
 
 

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی
  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • آمادگی شهرستان خاتم در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • برگزاری کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود