Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-05@12:39:04 GMT

جنجال تازه‌ای که بند کفش‌های مسی به وجود آورد!+عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۲۸۲۸

جنجال تازه‌ای که بند کفش‌های مسی به وجود آورد!+عکس

رویداد۲۴پریشب و در جریان پیروزی ۳-۱ بارسلونا مقابل ناپولی که باعث صعود تیم کاتالان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شد زمانی که لوئیس سوارز در دقیقه ۴۵+۱ پشت ضربه پنالتی ایستاد تا سومین گل بارسا را وارد دروازه حریف کند لیونل مسی مشغول بستن بند کفش خود بود. این حرکت لئو خبرساز شده و عده‌ای آن را بی احترامی تفسیر کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی که پیش از آن در دقیقه ۲۳ دومین گل بارسا را به زیبایی تمام به ثمر رسانده بود در دقیقه ۴۵ با کالیدو کولیبالی برخورد سختی داشت و ضربه محکم مدافع ناپولی به پایش باعث شد در محوطه جریمه نقش زمین شود. داور بعد از بررسی صحنه توسط VAR حکم به پنالتی داد.

مسی وقتی متوجه شد تیمش صاحب یک پنالتی شده زدن این ضربه را با خوشرویی به لوئیس سوارز واگذار کرد تا او پشت این ضربه بایستد. مسی در واقع آنقدر به توانایی هم تیمی اش در گل کردن این توپ اطمینان داشت که دقیقاً در لحظه‌ای که سوارز برای شلیک توپ به حرکت درآمد او در حال بستن بند کفشش دیده می‌شد.

کاربران شبکه‌های مجازی واکنش‌های متفاوتی به این حرکت مسی در زمان پنالتی سوارز داشته اند. این کاربر حرکت او را دارای پیامی کنایی ارزیابی می‌کند. اما کاربر دیگری می‌گوید بستن بند کفش مسی در زمان پنالتی زدن سوارز شدیدترین بی احترامی است که او در عمرش دیده.

بیشتر بخوانید: تشک ضدکرونای مسی!+عکس

برخی کاربران هم حرکت مسی را نه متوجه لوئیس سوارز بلکه با هدف تحقیر ناپولی ارزیابی کرده اند.

مسی در پایان بازی البته با وجود صعود تیمش عصبانی به نظر می‌رسید. او که در جریان بازی یک بار دروازه حریف را باز کرده، ولی VAR گلش را مردود کرده بود از دست دادن با جونیت چاکر داور اهل ترکیه بازی خودداری کرد و دست او را پس زد. ابتدا تصور می‌شد مسی دست مانولاس بازیکن یونانی ناپولی را رد کرده، ولی بعد مشخص شد که در واقع او از دست دادن با چاکر خودداری کرده است.

لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 لیونل مسی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۲۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت تریک لوییس سوارز مقابل مقابل نیویورک رد بولز با پاس های لیونل مسی / فیلم

هت تریک لوییس سوارز مقابل مقابل نیویورک رد بولز با پاس های لیونل مسی را مشاهده می کنید.

دانلود (28.4MB)

دیگر خبرها

  • هت تریک لوییس سوارز مقابل مقابل نیویورک رد بولز با پاس های لیونل مسی / فیلم
  • گل لیونل مسی به نیویورک رد بولز روی پاس لوییس سوارز / فیلم
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • حرکت دیدنی و ضربه چیپ گابریل در تمرین آرسنال / فیلم
  • واکنش‌ها به درخشش رونالدو؛ او تا ۷۰ سالگی ادامه می‌دهد!