Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@10:58:38 GMT

روزنامه جهان صنعت توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۳۴۷۰

روزنامه جهان صنعت توقیف شد

‍‍‍‍‍‍

هیات نظارت بر مطبوعات در جلسه امروز خود با توجه به گزارش تخلفات متعدد روزنامه جهان صنعت، ضمن توقیف، پرونده این روزنامه را به دادگاه ارجاع کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم به نقل از دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، سی امین جلسه از هفدمین دوره هیات نظارت بر مطبوعات امروز 20مرداد 1399 برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه ضمن بررسی درخواست‌های متقاضیان صدور مجوز رسانه، گزارش تخلفات روزنامه «جهان صنعت» از حدود مطبوعات (بند یازده ماده شش قانون مطبوعات، پخش شایعات و مطالب خلاف واقع) مطرح شد.

با توجه به بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته و با عنایت به اصرار بر تخلف، تکرار و استمرار در درج شایعات و مطالب خلاف واقع در ماه‌های گذشته که منجر به تشویش افکار عمومی شده است، با وجود ابلاغ توصیه‌ها و تذکرات مکرر شفاهی و کتبی مبنی بر رعایت مصالح عمومی که با عدم توجه همراه بوده است، هیات نظارت بر مطبوعات مقرر کرد ضمن توقیف این روزنامه، پرونده جهت رسیدگی قانونی به مراجع قضایی ارسال شود.

در این جلسه همچنین با نظر اعضا، صدور مجوز 48رسانه و تغییر وضعیت 63 رسانه موافقت شد.

انتهای پیام/

R1356/P/S2,41/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رسانه‌های داخلی بیشتر بخوانید... توقیف ۱۲ موتورسیکلت سنگین در آزادراه "تهران ـ شمال" توضیحات فغان‌پور درباره توقیف اموال فدراسیون فوتبال از سوی شستا/ مصادره ساختمان‌ها در انتظار صدور حکم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... توقیف ۱۲ موتورسیکلت سنگین در آزادراه "تهران ـ شمال" توضیحات فغان‌پور درباره توقیف اموال فدراسیون فوتبال از سوی شستا/ مصادره ساختمان‌ها در انتظار صدور حکم واژه های کاربردی مرتبط رسانه‌های داخلی پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ علت ایجاد "فیبروم رحمی" چیست+ راهکار درمانی طب سنتی ۲ ادامه سیر نزولی ازدواج‌ها با وجود ۱۹ میلیون جوان مجرد!+نمودار ۳ دردسر جدید مردم؛ صف‌های طولانی برای گرفتن مهریه + تصاویر ۴ ایران از سال ۱۴۰۰ وارد مرحله "میانسالی جمعیت" می‌شود! + نمودار ۵ آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۸۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته ۶ تصادف شدید و واژگونی ۲ دستگاه خاور در خیابان شهید باقری + تصاویر ۷ قاچاقچیان ارز در سکه‌فروشی دستگیر شدند ۸ فیلم// لحظه انفجار مهیب بیروت را از ۷ زاویه ببینید مهمترین اخبار اجتماعی مهلت استجازه دو ساله دادگاه‌های ویژه اقتصادی به پایان رسید؛ گزینه‌های پیش‌ِرو چیست؟ دردسر جدید مردم؛ صف‌های طولانی برای گرفتن مهریه + تصاویر ایران از سال ۱۴۰۰ وارد مرحله "میانسالی جمعیت" می‌شود! + نمودار آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۸۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته مهمترین اخبار تسنیم «حسان دیاب» نخست وزیر لبنان رسما استعفا کرد نمکی: پیشنهاد تعویق یک ماهه کنکور در ستاد ملی کرونا مطرح می‌‌شود بررسی پیشنهاد دولت برای مقابله با تحریم نفتی و هدایت نقدینگی در جلسه سران قوا فرانسه در لبنان به دنبال چه چیزی است؟/ تحلیل آرایش سیاسی لبنان بعد از انفجار بیروت در گفتگو با سفیر اسبق ایران روایت رادیو بین‌المللی چین از منطق پوچ آمریکا درباره مسئله هسته‌ای ایران درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه های داخلی رسانه های داخلی هیات نظارت بر مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۳۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!

به گزارش خبرآنلاین، اعطای دکترای افتخاری در پاکستان به ابراهیم رئیسی با حاشیه های متعددی روبرو شد. منتقدان، شان رئیس جمهور را بالاتر از آن دانستد که که از یک داشگاه نامعتبر مدرک بگیرد و از سویی مدرک را معاون دانشگاه اعطا کند.

در همین راستا، روزنامه ایران نوشت:

اهدای مدرک دکترای افتخاری به رئیس جمهور کشورمان در پاکستان، موجب بروز واکنش‌هایی در میان رسانه‌ها و فضای مجازی شد.

در همین رابطه ادعایی مطرح شد مبنی بر اینکه مدرک دکترای افتخاری، از سوی یک دانشگاه فرعی پاکستان و توسط معاون این دانشگاه به آیت‌الله رئیسی اهدا شده است.

این ادعا درحالی است که اولاً دانشگاه کراچی بزرگترین دانشگاه دولتی در پاکستان است؛ ثانیاً در مراسم اعطای این مدرک افتخاری «حکمران» ایالت سند پاکستان به عنوان رئیس هیأت امنای دانشگاه‌های کراچی حضور داشته است.

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900011

دیگر خبرها

  • بازتاب قهرمانی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • بازتاب سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • انتقاد شدیدالحن از حکم اعدام توماج | کسانی عمدا حیثیت نظام را بر باد می‌دهند؟
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است