Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سریال «عقیق» با یادآوری بازخوردهای مثبت این مجموعه تلویزیونی در زمان پخش گفت: دوست دارم در نقش هایی بازی کنم که با خودم فاصله داشته باشند و برای رسیدن به آن ها تلاش کنم.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «سیامک اطلسی» بازیگر پرکار سال های گذشته تلویزیون است که حضور او در آثار تلویزیونی هنوز برای بسیاری از مردم خاطرات شیرینی را یادآوری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اطلسی تا به امروز در سریال هایی همچون هشت بهشت، مسافران دره انار، پدرسالار، پهلوانان نمی میرند، دیوار شیشه ای، فرار بزرگ، پدرخوانده، تعبیر وارونه یک رویا، هشت و نیم دقیقه، از یاد رفته ها و هست و نیست به ایفای نقش پرداخته است. او بازی در مجموعه های تاریخی و مذهبی ای همچون مختارنامه و شیخ بهایی و معمای شاه را نیز در کارنامه هنری خود دارد. سریال عقیق سال 1368 از سبکه دو سیما به نمایش درآمد و با استقبال فوق العاده مخاطبان مواجه شد. سیامک اطلسی در این سریال نقش یک معمار را بازی می کرد. فریده سپاه منصور، دانیال حکیمی، مهدی صباغی، کمند امیرسلیمانی، پرستو گلستانی و اصغر توسلی از دیگر بازیگران سریال عقیق بودند.

 


شبکه آی فیلم به تازگی سریال عقیق را روی آنتن برده است. به همین مناسبت با سیامک اطلسی، بازیگر این مجموعه تلویزیونی به گفتگو نشسته ایم.

 

 

شبکه آی فیلم به تازگی سریال عقیق را پخش کرد. این شب ها تماشاگر این سریال بودید؟ چه خاطراتی از آن دارید؟
در این شب ها موفق شدم  یک قسمت از آن را ببینم. در این سریال نقش یک معمار باوجدان و مردمدار را بازی می کردم ولی متاسفانه چیز زیادی از سریال در خاطرم نمانده است. فکر می کنم این مجموعه متعلق به 30 سال قبل باشد.

 

 


بله، حدودا ۳۱ سال قبل. تماشای دوباره سریالی که بیش از ۳۰ سال از ساخت آن می گذرد چه حس و حالی داشت؟
یاد گذشته ها می افتم. کارگردان سریال هم آقای حمید تمجیدی بود. سریال که پخش شد خیلی راضی بودم. بازخوردهای خیلی خوبی از مردم می گرفتم. الان هم که بازپخش سریال است فکر می کنم مردم همچنان دوستش دارند.

 

 

لوکیشن سریال کچا بود؟ بازی در آن چقدر طول کشید؟
فکر می کنم 45 روز در اراک بودم. اراک فاصله چندانی با تهران ندارد و معمولا در میان تصویربرداری به تهران می آمدم و سری به خانواده می زدم. ضمن این که به این چیزها عادت کرده ام و به خاطر بازی در کارهای تاریخی ماه ها از خانه و خانواده دور بوده ام.

 


از کارهای تاریخی گفتبد. تاکنون در سریال هایی همچون مختارنامه، شیخ بهایی و معمای شاه بازی کرده اید. حضور پررنگ در آثار تاریخی چقدر به دغدغه های خودتان نزدیک است؟

سریال های تاریخی معمولاً ماندگار می شوند. سریالی مانند مختارنامه بارها نمایش داده می شوند و باز هم بیننده دارند. در قالب این سریال ها می توان تاریخ را به تصویر کشید و به مخاطبان ارائه کرد. در عین حال، نقش های تاریخی دارای ما به ازای بیرونی هستند و به همین دلیل باید طوری نقش را بازی کنی که به آن شخصیت نزدیک باشد. 

 


برای انتخاب یک نقش چه فاکتورهایی برای تان اهمیت دارد؟
نقشی جذاب است که بازیگر برای ایفایش نیاز به تلاش داشته باشد و به چالش کشیده شود. به شخصه دوست ندارم نقش خودم را بازی کنم، تمایل دارم نقش هایی را ایفا کنم که با خودم فاصله داشته باشند و برای رسیدن به آنها تلاش کنم.

 


سریال عقیق با وجود گذشت بیش از 30 سال از زمان ساختش، همچنان برای مخاطب جذاب و دیدنی است. به نظر شما علت این امر چیست؟
عقیق یک سریال مردمی بود. انتخاب بازیگران به شکل درستی انجام شده بود. بازیگرانش واقعا بازیگر بودند و تازه وارد این حوزه نشده بودند. سال ها در این کار سابقه داشتند. قصه اش خیلی ساده و مردم پسند بود. فعالیت و تلاش های یک زن را نشان می داد که می خواست توانایی های خودش را به اثبات برساند.

 

 

کارکردن با آقای تمجیدی چگونه بود؟ 
کارگردان خیلی فعال و خوش ذوقی بود. کارهای خوبی هم ساخت. در هدایت بازیگران هم توانا بود. البته فکر می کنم ایشان در خارج از کشور بسر می برند. 

 


مخاطب شبکه آی فیلم هستید؟ سریال های این شبکه را چگونه می بینید؟
بعضی وقت ها که فرصت داشته باشم سریال ها را تماشا کنم. آی فیلم سریال های خوبی نشان می دهد و یاد گذشته را زنده می کند.

 


این روزها در چه پروژه ای مشغول هستید؟
سریالی را با آقای طالبی کار می کنم که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است.  

 

 

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیامک اطلسی سریال عقیق شبکه آی فیلم تلویزیون سریال عقیق فکر می کنم سریال ها آی فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۳۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی؛ به این حیوان علاقه دارم!

آفتاب‌‌نیوز :

امید نورافکن پس از تساوی بدون گل سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار کرد: می‌توانستیم ببریم، اما حیف شد. می‌توانستیم قهرمان لیگ شویم. نمی‌توانم حسم را بگویم. باید بجنگیم تا هم بازی‌های لیگ را محکم‌تر برگزار کنیم و هم جام حذفی را که سخت است.

وی در ادامه افزود: بازی حساسی بود و همه این را می‌دانند. من هم صد درصد توان خودم را گذاشتم. امروز وظایفم دفاعی بود و نتوانستم موقعیت‌سازی کنم و از شوت‌هایم استفاده کنم. از خودم راضی بودم.

وی درباره انتشار یک عکس در صفحه شخصی‌اش و حاشیه ایجادشده پس از آن گفت: هر چه درباره خودم و تیمم می‌گذارم، برایم حاشیه می‌شود و آن‌ها را به شخص و جای دیگر نسبت می‌دهند. واقعاً عمدی وجود نداشت. من آن عکس را دوست داشتم و علاقه‌مند بودم. به ببر علاقه دارم.

نورافکن در واکنش به شعار‌ها علیه او در بازی امروز گفت: آن‌ها نیز از مردم هستند و شاید شرایط‌شان خوب نیست و دق دلی‌شان را بر سر من خالی می‌کنند.

بازیکن سپاهان عنوان کرد: در لیگ کمی فاصله ایجاد شده است. ما بازی با پیکان و همچنین سه امتیاز مقابل نساجی را از دست دادیم. واقعاً اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان درست کردند. شما رسانه‌هایی هستید که مطمئناً باید از پرسپولیس و استقلال حمایت کنید و هیچ خُرده‌ای هم از شما گرفته نمی‌شود. اگر آن‌ها را کنار بگذاریم، سپاهان یکی دو سال است که واقعاً قهرمان لیگ است، اما باز هم همه می‌دانند که استقلال و پرسپولیس از سوی خبرنگاران و دولت‌مان باید حمایت شوند و این یک واقعیت است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • اعترافات ناامیدکننده رایان بابل: در لیورپول تنها و مضطرب بودم
  • شوراهای شهر و روستا نقشی اساسی و مهمی در کشور دارند
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی؛ به این حیوان علاقه دارم!
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس
  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد
  • نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است
  • نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • نورافکن: در ۲ سال گذشته سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است!