Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@17:50:58 GMT

برنامه رئال مادرید درباره مهاجم صرب مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۳۵۴۳

برنامه رئال مادرید درباره مهاجم صرب مشخص شد

به نظر می رسد که رئال مادرید قصد دارد هر طور که شده در نقل و انتقالات تابستانی لوکا یوویچ را به یک تیم دیگر بفرستد.

به گزارش "ورزش سه"، لوکا یوویچ یک سال پیش و با سر و صدای فراوان از فرانکفورت راهی رئال مادرید شد و به قدری در بوندسلیگا خوب کار کرده بود که به نظر می رسید خیال کهکشانی ها برای سالها از دشتن یک مهاجم گلزن راحت باشد، اما اتفاقات به بدترین شکل ممکن برای لوکا یوویچ پیش رفت و او حالا در آستانه جدایی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لوکا یوویچ در طول فصل تنها دو بار برای رئال مادرید موفق به گلزنی شد و حواشی فراوان و عدم رعایت قوانین قرنطینه باعث عصبانیت مدیران این باشگاه شده است؛ موضوعی که باعث شده باشگاه اسپانیایی تمایل زیادی برای فروش یوویچ نشان دهد.

 

 

 

 

طی هفته های گذشته از میلان به عنوان یکی از جدی ترین مشتریان مهاجم صربستانی نام برده شد اما تمدید قرارداد احتمالی زلاتان ابراهیموویچ باعث شده که پیوستن یوویچ به روسونری نیز منتفی به نظر برسد. حالا و در همین رابطه مارکا مدعی شده که باشگاه رئال مادرید قصد دارد هر طور که شده او را به فروش برساند یا در صورت ناکامی در این امر حداقل او را به یک تیم دیگر قرض بدهد.

لوکا یوویچ رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لوکا یوویچ رئال مادرید رئال مادرید لوکا یوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۳۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟

احتمال دارد رئال مادرید بی‌خیال جذب آلفونسو دیویس در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی پیش رو شود

طرفداری | در حالی که گفته می‌شد آلفونسو دیویس از اهداف اصلی رئال مادرید برای پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی آینده است و حتی با این بازیکن به توافق شخصی نیز دست یافته‌اند اما به نظر می‌رسد برنامه‌های لوس بلانکوس تغییر کرده است.

به گزارش خورخه پیکون از رلوو؛ با توجه به جدایی احتمالی ناچو پس از پایان فصل و آمادگی فرلاند مندی در این روزها، اکنون اولویت‌های رئال مادرید تغییر کرده است. علاقه لوس بلانکوس به آلفونسو دیویس کم‌رنگ‌تر شده و این ربطی به سطح بازیکن ندارد زیرا در مادرید به خوبی می‌دانند دیویس یکی از بهترین‌ها در پست دفاع چپ است.

با وجود توافق شفاهی دیویس که باعث شد او پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کند، اما رئال با توجه به شرایط پیش آمده تنها در صورتی برای جذب دیویس از بایرن اقدام می‌کند که مندی در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی آینده فروخته شود. گزینه دیگر برای سفید پوشان نیز این است که منتظر بمانند تا قرارداد دیویس به پایان برسد و سپس به صورت رایگان او را جذب کنند. گفتنی است قرارداد دیویس تا سال 2025 اعتبار دارد.

بیش‌تر بخوانید: تمایل رئال مادرید برای جذب رایگان آلفونسو دیویس در سال 2025 / فابریتزیو رومانو

جذب یک مدافع میانی، اولویت اول رئال مادرید

رئال مادرید به دنبال تقویت خط دفاعی خود است و سال‌های 2025 یا 2026 را زمان مناسبی برای این‌کار می‌دانند. چندین گزینه در لیست رئال حضور دارند اما لنی یورو مدافع 18 ساله و فرانسوی لیل هدف اصلی آن‌ها به حساب می‌آید.

در مادرید او را یکی از استعدادهای برتر نسل خودش می‌دانند و لنی یورو بسیار تحسین می‌شود. از قبل تماس‌هایی با اطرافیان این بازیکن برقرار شده و اکنون باید مذاکرات با لیل نیز از سر گرفته شود. خوش‌بینی زیادی در مادرید نسبت به این انتقال وجود دارد. هر چند مذاکره با لیل کار سختی خواهد بود.

حال که رئال نیاز به جذب یک مدافع میانی دارد، خرید مدافع چپ دیگر اولویت آن‌ها نیست و بستگی به شرایط دارد که آیا بخواهند اقدامی در این‌باره انجام بدهند یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم