Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ نوزدهم، تیم‌‌های فوتبال ماشین‌سازی تبریز و پارس‌جنوبی جم به تساوی دست یافتند. تاریخ انتشار: 21:47 - 20 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۵۴۰۰

خبرگزاری میزان - در چارچوب بازی‌های هفته بیست و نهم لیگ نوزدهم، تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی تبریز و پارس جنوبی جم امروز (دوشنبه) از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه‌ سردار شهید سلیمانی به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گل‌ها: شاهین ثاقبی (49) برای ماشین / ایمان با صفا (5+90 - پنالتی)

ترکیب دو تیم برای این بازی به شرح زیر بود:

ماشین‌سازی:

حامد لک، شاهین ثاقبی (محمدی قادری - 54)، فرید بهزادی کریمی (عرفان افراز - 69)، بابک مرادی، شاهین توکلی، مسیح زاهدی، عزیز معبودی، میلاد نوری، اتابک زارعی (علی آل کثیر - 69)، قائم اسلامی خواه، ادواردو دوسانتوس.

پارس جنوبی:

فریبرز گرامی، علی عبدالله زاده، شهرام گودرزی، محمود شفیعی (همایون افتخاری - 54 (ایمان باصفا - 88))، رضا خالقی فر، محمد ابراهیمی (آدام همتی - 89)، پوریا آریا کیا، محمد نوری، متین کریم زاده، مسعود پوراحمد و بابک حاتمی.

بیشتر بخوانید:

افاضلی: بازی فردا برای من سخت است چون تعلق خاطر زیادی به پارس جنوبی دارم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز ماشین سازی تبریز پارس جنوبی جم ماشین سازی پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۳۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مجتبی حسینی در شرایطی مقابل پرسپولیس برنده شدند و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را به دست آوردند که سه بار در مقاطع مختلف زمانی کامبک زدند و به زیبایی به بازی برگشتند.

پرسپولیس در این مسابقه با نتیجه دو بر صفر پیش افتاد اما در حالی که این نتیجه تا دقایق پایانی پابرجا بود، اراکی‌ها توانستند قبل از سوت پایان در 90 دقیقه بازی را مساوی کنند و با تساوی دو بر دو به وقت‌های اضافی بروند.

دو غفلت و اشتباه در وقت‌های اضافی بار دیگر نتیجه را به سود پرسپولیس برگرداند؛ سرخ‌پوشان بازهم دو گل جلو افتادند و نتیجه 4 بر 2 بود، اما شاگردان حسینی بار دیگر به زیبایی هرچه تمام تر به بازی برگشتند و تساوی 4 بر 4 را قبل از پایان 120 دقیقه رقم زدند.

سومین کامبک که منجر به پیروزی شد در ضربات پنالتی رقم خورد؛ در شرایطی که اولین پنالتی آلومینیوم توسط امیر نوری از دست رفت و توپ به تیر دروازه خورده بود، اراکی‌ها با  درخشش احمد گوهری و البته ضربات خوبی که سایر بازیکنان زدند از حریف پیش افتادند و توانستند در نهایت برد بزرگ را جشن بگیرد.

شاید بتوان این پیروزی را مهم‌ترین برد فوتبال ایران دانست که به نفع شاگردان مجتبی حسینی رقم خورد. ایرالکو با فوتبالی تماشایی و بازگشت های رویایی و تلاش بی‌وقفه و ناامید نشدن تا آخرین لحظات یک جشن بزرگ را در اراک برگزار کرد تا امیدوارانه تر کارش را در ادامه مسابقات لیگ و حذفی دنبال کند.

دیگر خبرها

  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود