Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@06:16:39 GMT

فرار پارس جنوبی از شکست در دقیقه ۹۴

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۳۵۷۴

فرار پارس جنوبی از شکست در دقیقه ۹۴

دیدار تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی تبریز و پارس جنوبی جم در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه سردار شهید سلیمانی و به قضاوت رضا عادل برگزار شد.

دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که در هفته‌های پایانی لیگ برتر برای فرار از سقوط به لیگ دسته یک تلاش می‌کنند.

هومن افاضلی برای این مسابقه حامد لک، ادواردو دوسانتوس، شاهین توکلی، مسیح زاهدی، عزیز معبودی، میلاد نوری، شاهین ثاقبی( محمد قادری دقیقه ۵۴)، قائم اسلامی‌خواه، فرید بهزادی‌کریمی(عرفان افراز دقیقه ۶۹)، اتابک زارعی(علی آل‌کثیر دقیقه ۶۹) و بابک مرادی را در ترکیب ماشین سازی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیروس پورموسوی نیز در سوی دیگر میدان سعید پورمحمد، فریبرز گرامی، علی عبدالله‌زاده، بابک حاتمی،  متین کریم‌زاده، محمود شفیعی(همایون افتخاری دقیقه ۵۴)، پوریا آریاکیا، شهرام گودرزی، محمد ابراهیمی، محمد نوری و رضا خالقی‌فر را برای پارس جنوبی به میدان فرستاد.

در نیمه نخست، توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود و به جز چند شوت از سوی بازیکنان پارس جنوبی که با اختلاف کمی از کنار دروازه حامد لک عبور کرد، دو تیم موقعیت خاصی روی دروازه‌ای یکدیگر خلق نکردند و در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل پایان یافت.

نیمه دوم اما در حالی آغاز شد که در همان دقایقی ابتدایی یعنی در دقیقه ۴۹ شاهین ثاقبی موفق شد با حرکت خوب فرید کریمی که با یک سر توپ مدافع پارس جنوبی جم را در محوطه ۶ قدم از پیش رو برداشت و توپ را به او رساند، نخستین گل ماشین سازی را به ثمر برساند.

تنها موقعیت خطرناک پارس جنوبی جم دقیقه ۷۹ بود که شوت پشت محوطه محمد ابراهیمی به تیرک عمودی دروازه ماشین‌سازی اصابت کرد و با بدشانسی جمی‌ها تبدیل به گل نشد.

اما این پایان کار نبود و در دومین دقیقه از وقت‌های اضافه، توپ ارسالی توسط بازیکنان پارس جنوبی به دست مدافع ماشین سازی برخورد و داور مسابقه، پنالتی اعلام کرد. ایمان باصفا برای زدن ضربه پنالتی پشت توپ ایستاد و به رغم تشخیص درست جهت، توپ وارد دروازه شد و نخستین گل پارس جنوبی جم به ثمر رسید و در نهایت این مسابقه حساس با تساوی یک بر یک پایان یافت.

با این نتیجه ماشین سازی ۲۸ امتیازی شد و در همان جایگاه دوازدهم جدول باقی ماند و پارس جنوبی جم نیز با ۲۶ امتیاز به طور موقت در جایگاه چهاردهم قرار گرفت تا هر دو تیم برای فرار از خط سقوط به دیدارهای هفته آینده چشم بدوزند.

برچسب‌ها ماشین سازی تبریز پارس جنوبی جم لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز پارس جنوبی جم لیگ برتر فوتبال ماشین سازی تبریز پارس جنوبی جم لیگ برتر فوتبال پارس جنوبی جم ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۳۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماشین گلزنی قایدی از کار افتادنی نیست

دیدار تیم‌های فوتبال اتحاد کلبا و النصر دبی در هفته بیست و یکم رقابت‌های ادنوک لیگ امارات با تساوی ۲بر ۲ خاتمه پیدا کرد.

به گزارش مشرق، تیم‌های اتحاد کلبا و النصر دبی امروز (جمعه) در هفته بیست و یکم رقابت‌های ادنوک لیگ به مصاف هم رفتند.

این مسابقه حساس و تماشایی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

مهدی قایدی که این روزها زمزمه حضورش در تیم‌های اروپایی شنیده می‌شود در ترکیب ثابت اتحاد کلبا قرار داشت.

شماره ۱۰ اتحاد که به ماشین گلزنی تیمش تبدیل شده است باز هم در این مسابقه گلزنی کرد.

قایدی در دقیقه ۱۰ گل اول اتحاد کلبا را به ثمر رساند، او با ضربه فنی و محکم توپ را دور از دستان دروازه‌بان النصر به تور دروازه چسباند.

ومبرگر در دقیقه سیزدهم گل دوم اتحاد کلبا را به ثمر رساند.

در حالی که یک دقیقه از وقت‌های اضافه نیمه اول سپری شده بود مانولو گابیادینی برای النصر گلزنی کرد تا اختلاف به یک گل برسد.

مانولو گابیادینی در دقیقه ۶۸ بازی را به تساوی کشاند، او از غفلت مدافعان اتحاد کلبا استفاده کرد تا دومین گل تیمش را به ثمر برساند.

در دقیقه ۸۲ مهدی قایدی به گوستاوو پاس داد تا او گلزنی کند اما این گل توسط کمک داور ویدیویی مردم اعلام شد.

دیگر خبرها

  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • ماشین گلزنی قایدی از کار افتادنی نیست
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • مس رفسنجان ۱ (۵)-(۴) ۱ پیکان؛ صعودی سخت اما شیرین، دم عنایتی گرم!
  • راننده از ترس پلنگ فرار کرده رفته تو ماشین / درخواست کمک گرفتنش خیلی جالبه (فیلم)
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده