Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@17:31:52 GMT

MTN در ایران می‌ماند

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۳۶۱۴

MTN در ایران می‌ماند

به گزارش اقتصادآنلاین، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

گروه ام‌تی‌ان و شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل تأکید کردند که این گروه آفریقایی، هیچ برنامه قریب‌الوقوعی برای خروج از ایران ندارد.
گروه ام‌تی‌ان و شرکت ایرانسل در تاریخ 20 مرداد 1399 اعلام کردند که هیچ برنامه فوری برای خروج ام‌تی‌ان از بازار ایران وجود ندارد و 51.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7 میلیون مشترک فعال ایرانسل در جمهوری اسلامی ایران، می‌توانند اطمینان داشته باشند که خدمات متمایزی را که از اپراتورشان انتظار دارند، بدون هیچ مشکلی دریافت می‌کنند.
گروه ام‌تی‌ان که مقر آن در آفریقای جنوبی است، هفته پیش اعلام کرد هیأت‌مدیره این گروه، تصمیم گرفته که بهتر است در آینده خدمات خود را بر قاره آفریقا متمرکز کند.
در نتیجه، این گروه در میان‌مدت و بر اساس برنامۀ چند مرحله‌ای، طی سه تا پنج سال آینده، شرکت‌های خود را در خاورمیانه واگذار خواهد کرد.
مذاکرات گروه ام‌تی‌ان برای واگذاری سهام خود در ام‌تی‌ان سوریه تقریباً نهایی شده است. ام‌تی‌ان در مرحله بعد نیز، به دنبال دستیابی به توافق برای واگذاری شرکت‌های خود در افغانستان و یمن خواهد بود.
همکاری نزدیک بین ایرانسل و گروه ام‌تی‌ان -به عنوان سهامدار اقلیت با 49 درصد سهام-، طبق گذشته ادامه می‌یابد و فعالیت شرکت ایرانسل مثل همیشه ادامه خواهد یافت. همچنین ام‌تی‌ان و ایرانسل، به تمام ذینفعان خود اطمینان می‌دهند که منافع آنها را به بهترین وجه، مورد توجه قرار خواهند داد.

پربیننده ترین موبایل سامسونگ چند؟ +جدول اسنپ ایران به فروش می‌رسد پشت پرده هیاهوی بسته‌های اینترنت چه بود؟ قیمت روز لپ تاپ لنوو +جدول قیمت لپ‌تاپ‌ ایسوس در بازار +جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اپراتور ایرانسل ام تی ان اپراتور ایرانسل قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۳۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، نمایندگان مجلس در جریان بررسی بخش دوم بودجه سال ۱۴۰۳ با کلیات گزارش کمیسیون تلفیق در مورد جدول ۱۱ و پیوست ۳ در خصوص شرکت‌های دولتی با ۱۴۴ رأی موافق، ۷ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۵ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.   حمیدرضا حاجی بابایی در توضیح جدول شماره ۱۱ گفت: این جدول در خصوص شرکت‌های دولتی است، برخلاف آنچه گفته می‌شود حدود دو سوم بودجه به شرکت‌های دولتی اختصاص داده شده که بررسی نمی‌شوند. اعتبارات شرکت‌های دولتی با بودجه عمومی جدول شماره ۱۴ تقریبا برابر است، فقط یک مقدار شرکت‌های دولتی کم است، حدود ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل تأمین نفت است، در خصوص نفت اقدامات خوبی در کمیسیون انرژی انجام شده و به نتایج مثبتی دست یافته‌ایم، همگی را بررسی کرده و بر همین اساس شرکت‌های دولتی که بودجه آن در جدول شماره ۱۴ مشخص شده اگر از آن سرپیچی شود باید پاسخگو باشند، این یک گام بلند برای نظارت بر شرکت‌های دولتی است که در بودجه امسال برداشته شده است.

دیگر خبرها

  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را از رییس جمهور دریافت کرد
  • افزایش ارزش صادراتی گروه محصولات غیرخودرویی ایران‌خودرو
  • عکس | فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط رندهای ایرانسل؟
  • هشدار قالیباف درباره تامین ارز دارو /بودجه شرکت های دولتی و طرح های اعتبارات عمرانی تصویب شد
  • تصویب اعتبار شرکت‌های دولتی در بودجه ۱۴۰۳
  • تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت
  • جدول مربوط به «بودجه شرکت‌های دولتی» تصویب شد
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • قیمت نیسان آبی برای سال ۱۴۰۳ اعلام شد (+جدول)
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد