Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@08:24:13 GMT

پورموسوی: داور یک پنالتی ما را نگرفت

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۳۷۴۰

پورموسوی: داور یک پنالتی ما را نگرفت

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم می‌گوید داور دیدار تیمش برابر ماشین سازی یک پنالتی برای‌شان اعلام نکرده است.

به گزارش ایسنا، سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در نشست خبری بعد از تساوی تیمش برابر ماشین سازی اظهار کرد: پیش بینی ما درست بود که این بازی حساس و ۶ امتیازی است. هر دو تیم می‌توانستند برنده بازی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به حساسیت‌ها، برخلاف میل باطنی‌مان باید این یک امتیاز را بپذیریم. 

او درباره داوری بیان کرد: داور در این بازی یک اشتباه تاثیرگذار در دقیقه دو داشت که پنالتی روی بازیکن ما را اعلام نکرد. تیم حریف هم به داوری اعتراض داشت. فکر می‌کنم داور اشتباه فاحشی نداشت. در نیمه اول دفاع چپ حریف ۵ بار خطای بی‌احتیاطی کرد که داور نه تذکر و نه اخطار داد. همین باعث شد بازی از دستش خارج شود. ما تلاش کردیم آرامش‌مان را حفظ کنیم که همین باعث شد که در دقایق پایانی صاحب پنالتی شویم و بازی را به مساوی تغییر بدهیم. البته سه امتیاز می‌توانست به ما خیلی کمک کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیروس پورموسوی تیم فوتبال پارس جنوبی جم تیم فوتبال ماشین سازی تبریز استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۳۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از تصاویر جالب دربی که در آن بتیس و سویا در بنیتو ویامارین به تساوی (1-1) رسیدند، مربوط به سرخیو راموس و ایسکو، هم تیمی‌های سابق در رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا بود که در حین بررسی VAR یک خطای مشکوک به پنالتی، با هم مشاجره کردند. خطا روی ایسکو که سانچز مارتینز، داور بازی، آن را لغو کرد.

در حالی‌که بازیکنان هر دو تیم داور را محاصره کرده‌اند، سرخیو راموس که اعتراض‌های ایسکو را درک نمی‌کرد، گوش او را کشید و البته مشخص بود که با خشم نبوده چون ایسکو نیز به این حرکت کاپیتان سابق خود در رئال واکنش منفی نشان نداد. 

این دو، ثانیه‌هایی حرف زدند و مشخص بود که ایسکو با نظر راموس مخالف بود و شدیدا اعتقاد داشت روی او پنالتی صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • خوش و بش محمد صلاح با مویس، سرمربی حریف پس از به ثمر رسیدن گل دوم وست هم
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد