Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس شورای شهر تبریز با تاکید بر اینکه باید مدیران از انتقادهای سازنده خوشحال شوند و در ادامه آن باید ایرادات خود را رفع کنند، گفت: معتقدم ظرفیت انتقاد باید بالا باشد و هیچ تقابل و بایکوتی صورت نگیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، شهرام دبیری عصر امروز در جمع خبرنگاران بابیان اینکه سعی کردیم تعامل با اصحاب رسانه را ارتقا دهیم، اظهار داشت: ارتباط سالم و دوستانه به‌دور از هرگونه بده و بستان و مسائل حاشیه‌ای سرلوحه کار باید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه باید مدیران از انتقادهای سازنده خوشحال شوند و در ادامه آن باید ایرادات خود را رفع کنند، گفت: معتقدم ظرفیت انتقاد باید بالا باشد و هیچ تقابل و بایکوتی صورت نگیرد.

رییس شورای شهر تبریز با تأکید بر این‌که باید تلاش کنیم درست کار کنیم و به مسائل بهداشت و درمان شهر توجه کنیم، گفت: خبرنگاران باید خواسته مردم را به مسئولین و عملکرد مسئولین را به مردم انعکاس دهند.

وی خاطرنشان کرد: باید خبرنگاران به بحث عدالت و انصاف توجه کنند و به‌صورت بی‌طرفانه مسائل را مطرح کنند، باید سوگیری و تخریب نباشد.

انتخابات آخرین سال هیئت رئیسه شورای شهر تبریز؛ "دبیری" رئیس باقی ماندرئیس شورای شهر تبریز درباره حواشی و اتفاقات روزهای اخیر در صحن علنی شورا توضیح داد

دبیری با تأکید بر این‌که استقلال خود را حفظ کنید،  تصریح کرد: ما رسانه وابسته نمی‌خواهیم، قصد نداریم رسانه‌ای به بیمارستان، مجموعه شورای شهر، شهرداری، استانداری و... وابسته باشد.

وی افزود: سعی کنید از عدالت و انصاف دور نیفتید، عملکرد را تحلیل کنید نه اشخاص را، اگر برای فردی اتفاقی بیفتد قضاوت نادانسته و به دور از انسانیت فرد را تخریب نکنیم، اگر مجموعه‌ای در عملکرد خود مشکل داشته باشد باید نقد شود. 

رئیس شورای شهر تبریز ابراز داشت: تلاش خواهیم کرد دوستی و رفاقت و تعامل را حفظ کرده و آن را توسعه دهیم، امیدواریم تعاملات در طول سال ادامه داشته باشد و با گوش شنوا شخصاً انتقادپذیر بوده و اخلاق و اصول را مدنظر داشته باشیم.

به گزارش تسنیم در این نشست اصحاب رسانه با شورای شهر تبریز، پرویز هادی از ملی پوشان کشتی، مسعودی ریحان از اعضای شورای شهر و ناصر پایه‌گذار از اساتید حوزه ادبیات نیز به سخنانی پیرامون روز خبرنگار پرداختند.

انتهای پیام/114/

R7887/P/S6,47/CT11 بیشتر بخوانید... انتخابات آخرین سال هیئت رئیسه شورای شهر تبریز؛ "دبیری" رئیس باقی ماند رئیس شورای شهر تبریز درباره حواشی و اتفاقات روزهای اخیر در صحن علنی شورا توضیح داد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... انتخابات آخرین سال هیئت رئیسه شورای شهر تبریز؛ "دبیری" رئیس باقی ماند رئیس شورای شهر تبریز درباره حواشی و اتفاقات روزهای اخیر در صحن علنی شورا توضیح داد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ یکی از بزرگان طایفه‌ای سیستان و بلوچستان درگذشت ۲ آمادگی استان گیلان برای آغاز سال تحصیلی؛ کلاس‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود ۳ فرماندار شهرستان اندیکا استان خوزستان بر اثر کرونا جان باخت ۴ ثبت رکوردی جدید در استراتژیک‌ترین بندر ایران / ‌بندر چابهار ‌عمیق‌ترین بندر کشور می‌شود ۵ مسابقه بزرگ‌کتابخوانی "سفری که پرماجرا شد"/ روایتی کودکانه از واقعه غدیر ۶ یاسوج| قانون نهاد کتابخانه‌های عمومی نیازمند اصلاح است ۷ کرمان| سخت‌گیری‌های افراطی برای تعطیلی عزاداری امام حسین (ع) قابل درک نیست ۸ فوتی‌ها و بستری‌های کرونایی استان بوشهر کاهشی شد مهمترین اخبار استانها انهدام بزرگ‌ترین باند کلاهبرداری شبکه‌ای فعال در ایران / ۱۰۲ ‌‌عضو‌ باند شناسایی شدند / متهمان افراد معتاد را جذب می‌کردند تصرف زمین‌های خوش آب و هوای لواسانات از سوی رده‌های بالادست / ‌تجمل‌گراها منطقه را ‌‌به یوغ خود درآورده‌اند‌ واکنش صندوق بازنشستگی فولاد به وضعیت واگذاری شرکت ماشین سازی تبریز گزارش| بررسی فاجعه زیست‌محیطی در "بشل" مازندران؛ وقتی لاشه ماهیان در پساب غوطه‌ور می‌شود مهمترین اخبار تسنیم «حسان دیاب» نخست وزیر لبنان رسما استعفا کرد نمکی: پیشنهاد تعویق یک ماهه کنکور در ستاد ملی کرونا مطرح می‌‌شود بررسی پیشنهاد دولت برای مقابله با تحریم نفتی و هدایت نقدینگی در جلسه سران قوا فرانسه در لبنان به دنبال چه چیزی است؟/ تحلیل آرایش سیاسی لبنان بعد از انفجار بیروت در گفتگو با سفیر اسبق ایران روایت رادیو بین‌المللی چین از منطق پوچ آمریکا درباره مسئله هسته‌ای ایران درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس شورای شهر تبریز ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۳۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدرضا مقدسی عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرآمدان ایران شد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از رکنا، واکاوی رسانه ای زمینه های چالش های تولید دانش بنیان در کشور، ایجاد رقابت سازنده در میان صاحبان اندیشه، خبرنگاران و اصحاب رسانه و افزایش تأثیرگذاری رسانه‌ها بر شبکه های حوزه تولید و اشتغال کشور از اهداف برگزاری جایزه ملی سرآمدان ایران است.

در لوح اهدایی رئیس جشنواره به مقدسی آمده است: بنا به تجارب ارزنده حضرتعالی در حوزه اقتصاد دانش بنیان و فناوری های مالی به عنوان عضو شورای سیاستگذاری منصوب می شوید. امید است با بهره مندی از دانش شما زمینه برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد فراهم گردد.
محمدرضا مقدسی کارآفرین ایرانی، در سن ۲۹ سالگی صاحب مجموعه های مختلف اشتغالزایی در ایران هست که از تخصص های وی میتوان به تدریس بازارهای مالی، مشاوره کسب و کار، آموزش فضای مجازی و... اشاره کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899842

دیگر خبرها

  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج
  • محمدرضا مقدسی عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرآمدان ایران شد
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتقادات ارزی رئیس مجلس
  • اسراییل تبدیل به بلای جان آمریکا شده است
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • لزوم پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها در شهر/ محتوای رسانه‌ها باید مورد سنجش قرار گیرد
  • بافت تاریخی بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم گردشگری ایران است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است