Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-09@02:11:53 GMT

استقلال با برد دوباره سپاهان به نیمه‌نهایی رسید

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۴۰۶۹

به گزارش فارس، دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار شد که شاگردان فرهاد مجیدی با 2 گل مقابل سپاهان به برتری رسیده تا راهی نیمه‌نهایی مسابقات جام حذفی شوند.

پیروزی استقلال مقابل سپاهان دومین برد مجیدی و تیمش مقابل قلعه‌نویی در کمتر از 10 روز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال با این پیروزی باید منتظر یکی از تیم‌های پرسپولیس، تراکتور و نفت مسجد سلیمان باشد.

مجیدی با این برد شرایط امیر قلعه نویی در سپاهان را سخت کرد و او را تا لبه پرتگاه کشاند.

داور:موعود بنیادی‌فر

کمک‌ها: محمدرضا منصوری به همراه فرهاد مروجی

اخطار: مسعود ریگی، حسین حسینی (استقلال) کی‌روش استنلی، شایان مصلح و محمدرضا حسینی (سپاهان)

اخراج: امیر قلعه‌نویی(سرمربی) سپاهان

گل: ووریا غفوری (3+45 پنالتی) و علی کریمی 61 برای استقلال

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، وریا غفوری،(2+90 امیر حسین خدامرادی) عارف غلامی، علی کریمی، مسعود ریگی، هرویه میلیچ،(‌73 میلاد زکی پور) آرش رضاوند(88 سینا خادم‌پور) و مهدی قائدی( 2+90 محمد بلبلی)

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند،محمدرضا مهدی زاده،شایان مصلح، (46 محمدرضا حسینی)محمدطیبی،مهدی ترکمان،( 57 سعید آقایی) مهدی کیانی،امیدنورافکن، (74 علی قربانی)سروش رفیعی،رضا میرزایی،محمدمحبی،کی روش استنلی

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

دقیقه 6

مهدی قائدی در محوطه جریمه سرنگون شد اما داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه 10

ارسال میلیچ روی دروازه سپاهان را علی کریمی به شکل خطرناک به سمت دروازه زد اما نیارمند توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 16

مهدی قائدی با عبور از مدافع سپاهان فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه وی عرض دروازه را طی کرد و راهی اوت شد.

دقیقه 24

ضربه ووریا غفوری از بالای دروازه نیازمند راهی اوت شد.

دقیقه 26

ضربه روپای علی کریمی از بالای دروازه سپاهان به اوت رفت.

دقیقه 42

خطای یک روش استنلی روی دانشگر باعث توقف چند دقیقه‌ای بازی شد.

دقیقه 3+45

خطای مصلح روی قائدی باعث شد تا داور پنالتی اعلام کند. این ضربه را غفوری تبدیل به گل کرد.

نیمه دوم:

دقیقه 52

ضربه مستقیم محمدرضا حسینی را سید حسین حسینی به کرنر فرستاد.

دقیقه 58

ضربه پای چپ علی کریمی را نیازمند در آغوش گرفت.

دقیقه 61

فرصت خوب برای علی کریمی او را با نیازمند تک به تک کرد و ضربه این بازیکن گل دوم استقلال را رقم زد.

دقیقه 66

ارسال رفیعی روی دروازه استقلال با ضربه سر حسینی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 82

پاس در عرض کریمی به قائدی روی پای این بازیکن ننشست تا توپ را نیازمند مهار کند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: علی کریمی قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۴۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید با کامبکی دراماتیک راهی فینال شد؛ خوسلو در شب درخشش نویر منجی آنچلوتی

 تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد در چارچوب دور برگشت رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۲ بر یک بایرن مونیخ را مغلوب کند و راهی فینال این رقابت‌‎ها شد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ در چارچوب دور برگشت رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با قضاوت سیمون مارسینیاک برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر یک رئال مادرید به پایان رسید.

بازی رفت دو تیم با تساوی ۲ بر ۲ در ورزشگاه آلیانتس آرنا به پایان رسیده بود و حالا در اسپانیا تکلیف دومین تیم صعودکننده به فینال ومبلی مشخص می‌شد. شرایط دو تیم در این فصل کاملا متفاوت بود، رئال مادرید موفق شده بود به عنوان قهرمانی در لالیگا دست پیدا کند اما بایرن مونیخ بعد از مدت‌ها نتوانست در این فصل به عنوان قهرمانی بوندسلیگا دست پیدا کند و اصلا دویت نداشت بدون جام فصل را به پایان برساند.

دقایق حساس:

دقیقه ۶: ارسال زمینی دنی کارواخال عرض محوطه جریمه بایرن مونیخ را طی کرد و بازیکنان رئال نتوانستند توپ را قطع کنند.

دقیقه ۸: سرژ گنابری با پاس بی دقت نتوانست توپ را به هری کین در محوطه جریمه رئال مادرید برساند.

دقیقه ۱۳: در حالی که بازیکنان بایرن اعتقاد داشتند که دو تا توپ در زمین است، اما کارواخال بازی را سریع آغاز کرد و با یک پاس طلایی وینیسیوس را در محوطه جریمه در موقعیت شوت‌زنی قرار داد، ضربه وینگر برزیلی با واکنش نویر به تیرک دروازه برخورد کرد و در برگشت ضربه ضعیف رودریگو را نویر مهار کرد.

دقیقه ۲۷: سرژ گنابری ستاره تیم فوتبال بایرن مونیخ که قبل از دیدار برای مادریدی‌ها کری زیادی خوانده بود، به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد تا کار برای شاگردان توخل در ادامه دیدار کمی سخت‌تر شود.

دقیقه ۲۸: بهترین موقعیت بایرن با واکنش لونین به کرنر رفت، والی تماشایی و ناگهانی هری کین پس از برخورد به نوک انگشتان آندری لونین از کنار دروازه رئال مادرید با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰: ارسال تند و تیز و خطرناک وینیسیوس جونیور پس از برخورد به زمین میرفت که در گوشه دروازه بایرن قرار بگیرد، اما مانوئل نویر با واکنشی تماشایی توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۴۷: آلفونسو دیویس روی یک ضد حمله سریع با پاس هری کین در موقعیت شوت‌زنی قرار گرفت که ضربه او پس از برخورد به کارواخال به شکل خطرناکی روی سقف دروازه رئال فرود آمد.

دقیقه ۵۹: ضربه تماشایی رودریگو از روی ضربه ایستگاهی را نویر با واکنش تماشایی دفع کرد و مانع از باز شدن دروازه بایرن شد.

دقیقه ۶۰: درخشش نویر ادامه داشت، حرکت در عرض وینیسیوس با ضربه یک ضربه تماشایی همراه شد، اما باز هم نویر با یک واکنش فوق العاده توپ را راهی کرنر کرد

دقیقه ۶۸: بر خلاف جریان بازی این بایرن مونیخ بود که موفق شد گل اول را به ثمر برساند، پاس بلند هری کین روی یک ضد حمله سریع به آلفونسو دیویس که به عنوان بازیکن تعویضی جایگزین گنابری مصدوم شده بود رسید و این بازیکن تعویضی پس از عبور راحت از رودیگر یک ضربه تماشایی با پای غیر تخصصی خود روانه گوشه دروازه لونین کرد.

دقیقه ۷۳: رئال مادرید خیلی زود موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند، ضربه فدریکو والورده در محوطه جریمه پس از برخورد به پای دیویس وارد دروازه نویر شد اما داور این دیدار پس از بازبینی صحنه، اعلام کرد که ناچو در محوطه جریمه کیمیش را با خطا سرنگون کرده واین گل مردود اعلام شد.

دقیقه ۸۸: پادشاه لیگ قهرمانان به این راحتی حذف نمی‌شود، سرانجام نویر با اشتباه خودش تسلیم شد، ضربه وینیسیوس از پشت محوطه جریمه مقابل نویر به زمین برخورد کرد و پس از دفع ناقص مقابل خوسلو قرار گرفت، این مهاجم تعویضی تنها ۷ دقیقه زمان احتیاج داشت تا گل تساوی را به ثمر برساند.

دقیقه ۹۰: رئال مادرید یک‌بار دیگر در لیگ قهرمانان کامبک رویایی کرد، خوسلو فرشته نجات آنچلوتی در برنابئو شد. پاس در عرض رودیگر در دهانه دروازه بایرن مونیخ با ضربه خوسلو تبدیل به گل دوم رئال مادرید در این دیدار شد. کمک داور این دیدارابتدا این گل ر ابه دلیل آفساید مردود اعلام کرد اما در نهایت VAR تصمیم داور را عوض کرد و گل صخیخ اعلام شد.

دقیقه 11+90: بایرن مونیخ توسط ماتیاس دلیخت به گل رسید اما کمک داور این دیدار قبل از گل اعلام افساید کرده بود، البته این افساید در شرایط مشکوکی اعلام شد و باعث اعتراض شدید بازیکنان و کادر فنی بایرن مونیخ شد.

با این نتیجه تیم فوتبال رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان مقابل دورتموند قرار می‌گیرد. دورتموند دیشب موفق شد با برتری مقابل پاری سن ژرمن راهی فینال شود.

ترکیب ابتدایی رئال مادرید:

آندری لونین، فرلاند مندی، ناچو فرناندز، آنتونیو رودیگر، دنیل کارواخال، تونی کروس، اورلین شوامنی، رودریگو، جود بلینگام، فدریکو والورده و وینیسیوس جونیور.

سرمربی: کارلو آنچلوتی

ترکیب ابتدایی بایرن مونیخ:

مانوئل نویر، یاشوا کیمیش، ماتیاس دلیخت، اریک دایر، نصیر مزراوی، کنراد لایما، الکساندر پاولویچ، لروی سانه، جمال موسیالا، سرژ گنبری و هری کین.

سرمربی: توماس توخل

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رئال مادرید همچنان پادشاه اروپا؛ دورتموند برای سومین بار راهی فینال شد ۱۰ ابرقهرمان فینال‌های لیگ قهرمانان اروپا

دیگر خبرها

  • رئال مادرید با کامبکی دراماتیک راهی فینال شد؛ خوسلو در شب درخشش نویر منجی آنچلوتی
  • لیگ‌یک/ دشت یک امتیازی سرمربی جدید سایپا از تبریز
  • دورتموند به فینال اروپا صعود کرد/ تیر دروازه دشمن پاریسی‌ها بود
  • بدشانسی تمام‌نشدنی پی‌اس‌جی: فقط به تیرک می‌زنند
  • بدشانسی تمام نشدنی پی‌اس‌جی: فقط به تیرک می‌زنند (عکس)
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۱ دورتموند / گزارش لحظه به لحظه
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۰ دورتموند / گزارش لحظه به لحظه
  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم