Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دانشگاهیگروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، همایش ملی تبادل تجربیات دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در اجرای آموزش الکترونیکی در بحران کووید ۱۹ از فردا ۲۱ تا ۲۳ مردادماه به میزبانی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و با همکاری انجمن یادگیری الکترونیکی ایران و کارگروه آموزش عالی الکترونیکی وزارت علوم به صورت مجازی و با حضور صد‌ها تن از اساتید و دانشجویان و متخصصان و مدیران مرتبط برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همایش ملی با ارائه نزدیک به یک‌صد مقاله علمی در راستای تبادل تجربیات مراکز علمی همراه سه میزگرد تخصصی در حوزه‌های مرتبط با برنامه ریزی و اجرای آموزش‌های الکترونیکی مراکز علمی برگزار خواهد شد.

افتتاحیه این مراسم فردا سه شنبه ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح بر روی لینکی که روی وب سایت همایش قرار داده شده به صورت مجازی آغاز می‌گردد.

در مراسم افتتاحیه تعدادی از مسئولان وزارت علوم، دانشگاه‌ها و انجمن یادگیری الکترونیکی سخنرانی خواهند داشت.

در میز گرد اول که فردا سه شنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود، نماینده ویژه رئیس جمهور در توسعه دولت الکترونیکی، مدیران وزارت ارتباطات و مسئولان فناوری اطلاعات دانشگاه‌ها حضور خواهند داشت و به بحث زیرساخت‌های فنی، چالش‌ها و چشم. انداز‌های مرتبط آینده پرداخته می‌شود.

در میزگرد روز دوم که چهارشنبه از ۸:۳۰ الی ۱۰:۳۰ صبح برگزار می‌گردد محوریت بحث با توسعه کیفی، یادگیری عمیق، و ارزشیابی دوره.‌های آموزش الکترونیکی است. این میزگرد با حضور معاون آموزشی وزارت علوم چند تن از معاونان آموزشی دانشگاهی کشور و تعدادی از متخصصان دیگر برگزار می‌گردد.

در میزگرد سوم که روز پنجشنبه از ۸ و نیم تا ۱۰:۳۰ صبح برگزار می‌گردد، محور میزگرد تبادل نظر در زمینه مباحث فناورانه در اجرای آموزش‌های الکترونیکی جهت برنامه ریزی‌های آتی مراکز علمی می‌باشد. در این میزگرد تعدادی از مدیران آموزش الکترونیکی دانشگاه‌های کشور و تعدادی از متخصصان بخش‌های خصوصی و دولتی حضور خواهند داشت.

ارائه مقالات همایش طی روز‌های روز‌های چهارشنبه ۲۲ و پنجشنبه ۲۳ مرداد ماه می‌باشد. در این همایش از میان حدود ۲۰۰ مقاله دریافتی تنها حدود ۱۰۰ مقاله به دلیل محدودیت‌ها و اولویت بندی پذیرفته‌شده که ۵ جلسه موازی در رساعت و طی سه مرحله در صبح و بعد از ظهر روز چهارشنبه و در صبح روز پنج شنبه ارائه می‌شوند.

حضور در این همایش رایگان می‌باشد و امکان حضور در جلسات از طریق لینک‌ها در آپارات و در محیط ادوبی کانکت روی وب سایت همایش به آدرس الکترونیکی http://elearningcovid۱۹.kntu.ac.ir/ قرار داده شده است. از همه علاقمندان و فعالان حوزه آموزش کشور و متخصصان و دانشجویان و مدیران مرتبط برای حضور در این همایش به صورت مجازی دعوت به عمل می‌آید.

امید است این همایش بتواند کمک بزرگی به تبادل تجربیات در راستای برنامه ریزی هرچه بهتر برای آینده پیش رو باشد.

بیشتر بخوانید 

کلید سوالات کنکور ارشد ۲۰ مرداد منتشر می‌شود اختتامیه کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ آغاز شد ۱۸ درصد داوطلبان کنکور ارشد کارت ورود به جلسه دریافت نکردند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت علوم دانشگاه تبادل تجربیات دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۴۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام الکترونیکی کلاس‌اولی‌ها از امروز | کدام دانش آموزان نمی توانند ثبت نام کنند؟ + ویدئو

دریافت 926 KB

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس ستاد ثبت‌نام آموزش‌وپرورش گفت: ثبت‌نام یک میلیون و ۷۰۰ هزار کلاس‌اولی با داشتن برگه سنجش سلامت انجام خواهد شد. در این مرحله ثبت‌نام اتباع انجام نمی‌شود.

کد خبر 850277 منبع: فارس برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش خبر مهم مدرسه و مدارس دانش آموز

دیگر خبرها

  • قضاوت حقوقی با هوش مصنوعی؛ خیلی دور، خیلی نزدیک!
  • آغاز ثبت‌نام الکترونیکی کلاس‌اولی‌ها از امروز | کدام دانش آموزان نمی توانند ثبت نام کنند؟ + ویدئو
  • نخستین پیش‌نشست کنفرانس بین‌المللی کرامت انسانی برگزار می‌شود
  • انتخابات شیراز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • همایش ملی میرزا احمد داواشی، شاعر بلندآوازه‌ی کُرد برگزار می‌شود
  • رویداد «صدرا» بهترین فرصت برای تبادل اندیشه‌ دانشجویان و صاحبان صنایع است
  • همایش بین المللی مدیریت ورزشی در اردبیل برگزار شد
  • همایش ملی شاعر بلند آوازه‌ کُرد «میرزا احمد داواشی» برگزار می‌شود
  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» برگزار می‌شود