Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@23:39:03 GMT

اینتر 2-1 بایر لورکوزن؛ بوی قهرمانی می آید

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۴۷۲۴

اینتر 2-1 بایر لورکوزن؛ بوی قهرمانی می آید

اینتر در دیداری سخت و حساس توانست نماینده شایسته آلمان را حذف کند و به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا برسد. 

از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، دو تیم اینتر و بایر لورکوزن از ساعت 23:30 در ورزشگاه اسپریت آرنا به مصاف هم رفتند. اینتر با دو گل بارلا و لوکاکو در دقایق 15 و 21 توانست 2-0 جلو بیفتد اما خیلی زود کای هاورتس در دقیقه 24 یکی از گل ها را جبران کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم حملات زیادی انجام دادند و بازی جذاب دنبال شد اما هیچکدام موفق به زدن گل بیشتر نشدند. 

جزئیات بازی

تورنمنت: لیگ اروپا

تاریخ: دوشنبه 20 مرداد

ساعت: 23:30

استادیوم: اسپریت آرنا

گلزنان: نیکولو بارلا (15)، روملو لوکاکو (21) برای اینتر

کای هاورتس (24) برای بایر لورکوزن

کای هاورتس و دیگو گودین آمار بازی و ترکیب ابتدایی اینتر و بایر لورکوزن

 

تکمیل می شود

شرح گل ها روملو لوکاکو و اشلی یانگ پس از گل دوم اینتر مقابل لورکوزن

دقیقه 15، نیکولو بارلا برای اینتر: شوت روملو لوکاکو از درون محوطه جریمه توسط مدافعان لورکوزن برگشت داده شد اما بارلا از پشت محوطه جریمه با یک ضربه بیرون پای راست دروازه را باز کرد. 

دقیقه 21، روملو لوکاکو برای اینتر: با پاس اشلی یانگ، روملو لوکاکو توپ را در محوطه جریمه و پشت به دروازه دریافت کرد و مزاحمت ادموند تاپسوبا کارساز نبود زیرا مهاجم بلژیکی به زیبایی چرخید و توپ را وارد دروازه کرد. 

دقیقه 24، کای هاورتس برای لورکوزن: شوت بندر و دیابی از پشت محوطه جریمه دفع شد و در ادامه، در غفلت مدافعان اینتر هاورتس از سد دو بازیکن گذشت، توپ به کوین فولاند رسید و او با یک پاس بسیار خوب هاورتس را در موقعیت تک به تک قرار داد و او از فاصله ای نزدیک با یک ضربه پای راست دروازه را باز کرد. 

ویدئوی خلاصه بازی

تکمیل می شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایر لورکوزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۴۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال رم و اودینیزه در هفته سی و دوم رقابت‌های سری آ شامگاه یکشنبه ۲۶ فروردین به مصاف هم رفتند که این بازی به دلیل حمله قلبی «ایوان اندیکا» بازیکن رم در دقیقه ۷۰ به پایان رسید و نیمه تمام ماند.

قرار است این دیدار فردا پنج‌شنبه و از ساعت ۲۱:۳۰ برگزار شود. در همین رابطه رسانه «کوریره دلو اسپورت» ایتالیا نوشت: «دین هویسن» و «حسام عوار» به دلیل اینکه در جریان بازی شامگاه یکشنبه ۲۶ فروردین تعویض شده بودند، نمی‌توانند در این بازی به میدان بروند. «لوکاکو» که در دقیقه ۶۴ توانسته بود تنها گل رم را به ثمر برساند در این بازی غایب است و با توجه به اینکه سردار آزمون مهاجم ایرانی رم در بازی با بولونیا درخشش داشت و توانست گلزنی کند، «دروسی» از این بازیکن به جای «تامی آبراهام» استفاده خواهد کرد. اگر بازی در ۲۰ دقیقه پایانی همچنان با نتیجه تساوی دنبال شود این احتمال وجود دارد که آبراهام برای فشار بیشتر به خط دفاع اودینیزه وارد زمین شود.

این رسانه در ادامه مطلب خود آورده است: دروسی برای شانس ایجاد موقعیت‌های بیشتر برای آزمون در این بازی، از «استفان الشعراوی» در سمت چپ خط هافبک استفاده خواهد کرد.

کد خبر 6087236

دیگر خبرها

  • گل سوم پرسپولیس به آلومینیوم + فیلم
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم
  • چالهان اوغلو: انتقامم را از هواداران میلان گرفتم
  • رقص و شادمانی بازیکنان اینتر پس از قهرمانی در سری آ / فیلم
  • قهرمانی اینتر در سری آ؛ مسیر نراتزوری در راه کسب ستاره دوم / فیلم
  • مارکوس تورام پس از قهرمانی اینتر: تیری آنری بهترین عموی منه؛ اگه من به اینجا رسیدم به خاطر زحمات اونه / زیرنویس فارسی
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • چشمک ستاره دوم به آبی‌ها
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام