Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به خدمات این سازمان به مبتلایان کرونا، از خرید تعدادی آمبولانس و موتورآمبولانس تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: البته در حال حاضر با همین ناوگان موجود پاسخگوی نیاز مردم هستیم.

دکتر پیرحسین کولیوند در گفت‌وگو با ایسنا، درباره خدمت رسانی اورژانس به بیماران مبتلا به کرونا، گفت: تیم‌های عملیات ویژه‌ اورژانس کاملا آمادگی خدمت رسانی در موضوع کرونا و سایر حوادث را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تیم‌ها از نظر ادوات، تجهیزات و امکانات حفاظت فردی کامل هستند و به اندازه کافی نیز ملزومات مورد نیازشان دپو شده و مشکلی در تامین آن وجود ندارد.

رئیس سازمان اورژانس در پاسخ به این سوال که آیا همچنان دستگاه آمبولانسی ترخیص نشده در گمرک وجود دارد یا خیر، اظهار کرد: تمامی آمبولانس‌ها ترخیص شدند و دیگر چیزی در گمرک نداریم.

وی با اشاره به برنامه خرید آمبولانس‌ و موتورآمبولانس جهت تزریق به ناوگان اورژانس کشور، تصریح کرد: دستور خرید آمبولانس و موتورآمبولانس در برنامه‌های ما وجود دارد و ان شالله تا آخر سال به دستمان خواهد رسید؛ البته ممکن است تا پاییز و با همزمانی کرونا و آنفلوآنزا تعدادی از آمبولانس‌ها به دستمان برسد، اما این موضوع نیز بستگی به سایر شرایط دارد. در حال حاضر با همین ناوگان موجود پاسخگوی نیاز مردم هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۴۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: امروز با اعلام گزارش تصادف ۳ دستگاه خودرو وانت نیسان، پژو پارس و ساندرو در محور فسا – داراب، بعد از گردنه بیخه دراز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه یک نفر قبل از رسیدن آمبولانس فوت شد و ۷ نفر هم مصدوم و به بیمارستان داراب انتقال داده شدند.

مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ داراب و فسا و یک دستگاه آمبولانس کارخانه سیمان داراب به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب