Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@09:22:03 GMT

خروج فوری و‌ مشکوک ترامپ از محل کنفرانس خبری

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۴۸۷۷

خروج فوری و‌ مشکوک ترامپ از محل کنفرانس خبری

‍‍‍‍‍‍

دونالد ترامپ رئیس جمهور‌ آمریکا با گذشت کمتر از ۵ دقیقه از کنفرانس خبری اش سالن را به یکباره ترک کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ، منابع خبری می‌گویند این اتفاق پس از آن رخ داد که یک نیروی امنیتی وارد محل کنفرانس شد و سخنانی را در گوش ترامپ نجوا کرد.

ترامپ پرسش خبرنگاران مبنی بر اینکه چه چیز موجب خروج او از سالن شده را بی پاسخ گذاشت

منابع خبری از حضور قابل توجه پلیس در اطراف محل کنفرانس خبری ترامپ خبر می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

R36442/P/S8,1128/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ المیادین جزئیات دیدار ماکرون با نماینده حزب الله در بیروت را فاش کرد ۲ اعلان جنگ قبایل علیه آمریکایی‌ها؛ تأکید بر آزادی سوریه از لوث وجود اشغالگران و مزدورانشان ۳ «حسان دیاب» نخست وزیر لبنان رسما استعفا کرد ۴ فرانسه در لبنان به دنبال چه چیزی است؟/ تحلیل آرایش سیاسی لبنان بعد از انفجار بیروت در گفتگو با سفیر اسبق ایران ۵ حضور وزیر دفاع و فرماندهان ارشد نیروهای مسلح ترکیه در مرز عراق ۶ درگیری‌ها در بیروت|المنار: درگیری و اغتشاش در ورودی میدان پارلمان ادامه دارد ۷ روایت رادیو بین‌المللی چین از منطق پوچ آمریکا درباره مسئله هسته‌ای ایران ۸ پرواز جنگنده‌های چینی بر فراز تایوان همزمان با ورود وزیر ترامپ مهمترین اخبار بین الملل «حسان دیاب» نخست وزیر لبنان رسما استعفا کرد تحلیل| استعفای «دیاب»، پروژه پیچیده غرب در هزار توی سیاسی لبنان موسوی: سفر مقام بلندپایه ایرانی به لبنان/ نامه دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس نظر همه اعضا نیست پایگاه تروریست‌های آمریکایی در مرز عراق و کویت هدف قرار گرفت مهمترین اخبار تسنیم «حسان دیاب» نخست وزیر لبنان رسما استعفا کرد نمکی: پیشنهاد تعویق یک ماهه کنکور در ستاد ملی کرونا مطرح می‌‌شود بررسی پیشنهاد دولت برای مقابله با تحریم نفتی و هدایت نقدینگی در جلسه سران قوا فرانسه در لبنان به دنبال چه چیزی است؟/ تحلیل آرایش سیاسی لبنان بعد از انفجار بیروت در گفتگو با سفیر اسبق ایران روایت رادیو بین‌المللی چین از منطق پوچ آمریکا درباره مسئله هسته‌ای ایران درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۴۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابوعبیده: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد

ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام با اشاره به عملیات گسترده سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی در ۲۵ فروردین، اعلام کرد که پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را بر هم زد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ابوعبیده امروز سه‌شنبه اعلام کرد: پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد.

وی همچنین تاکید کرد: سراسر امت را به تشدید تحرکات خود و در حمایت از مقاومت فرامی‌خوانیم. مقاومت به فداکاری‌های ملت وفادار است و ما حامل دردها و امیدهای ملت هستیم.

تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • وزیر جهادکشاورزی؛ بر اقدام فوری مشترک کشورها برای مقابه با تخریب سرزمینی تاکید کرد
  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند
  • وزیر جنگ اسرائیل: در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستیم
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • جریان فیلمسازی مشکوک در خدمت صهیونیست‌ها
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۲/ رئالیسم نوین ایرانی
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ابوعبیده: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد