Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@01:31:16 GMT

ظرفیت تولید ماسک در همدان به روزانه ۳۰۰ هزار می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۵۴۹۷

ظرفیت تولید ماسک در همدان به روزانه ۳۰۰ هزار می‌رسد

حمیدرضا متین روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با مشارکت بخش خصوصی سه دستگاه اتوماتیک تولید ماسک با هزینه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری و تا ۲ هفته دیگر به خطوط تولید استان اضافه می‌شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر این تعداد پنج دستگاه دیگر نیز با سرمایه گذاری بخش خصوصی از خارج کشور خریداری و برای هر کدام یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: با نصب این دستگاه‌های جدید روزانه ۳۰۰ هزار عدد ماسک در استان تولید می‌شود.

متین خاطرنشان کرد: روزانه ۱۰۰ تا ۱۳۰ هزار عدد ماسک دست‌دوز تولید می‌شود اما اقبال مردم به سمت ماسک های پزشکی است که با اقدامات صورت گرفته بتوانیم علاوه بر تامین نیاز مردم استان به تقاضای مناطق دیگر نیز پاسخ بدهیم. 

وی با اشاره به اینکه از نظر تولید مواد شوینده نیز خودکفا هستیم یادآوری کرد: صابون مایع، وایتکس و مایع ظرفشویی به وفور در واحدهای صنعتی استان تولید و به هفت استان کشور ارسال می‌شود.

به گفته رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان لباس بیمارستانی و گان به صورت انبوه در واحدهای تولیدی استان تولید می شود و مازاد آن نیز از شهرهای مختلف خریدار دارد.

متین افزود: نه تنها مشکلی در تامین اقلام بهداشتی مقابله با کرونا نداریم بلکه در تمام اقلام شاهد جهش تولید هستیم به طوریکه تمام واحدهای تولیدی با همه توان وارد میدان شده‌اند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از همه رسانه‌ها خواست یاریگر مسوولان استان باشند و موفقیت‌ها و عملکرد دولت را در بخش‌های مختلف تولیدی مانند اقلام بهداشتی را برجسته کرده و به اطلاع مردم برسانند. 

وی یادآوری کرد: با وجود کم و کاستی‌های فراوان در شرایط تحریمها به خوبی توانسته‌ایم اشتغال و تولید استان را حفظ کرده و به پیشرفتهای خوبی دست یابیم.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماسک همدان جهش تولید صنعت شوینده ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک همدان جهش تولید صنعت شوینده ایران ویروس کرونا ماسک همدان جهش تولید صنعت شوینده ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۵۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر شنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی کردستان با اشاره به اهمیت برگزاری این جلسه در استان اظهار کرد: برنامه‌ریزی نیازمند داشتن اطلاعات است و ادارات باید برنامه‌های خود را برای تحقق شعار سال ارائه دهند و برنامه‌ریزی کافی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از مسؤولان مطالبه کرده‌اند که در تولید جهش داشته باشیم، افزود: جهش کیفی مهمتر از کمی است و باید کیفیت خدمت رسانی و تولید بخوبی در اقدامات و تولیدات دیده شود.

استاندار کردستان عنوان کرد: باید هر ارگان و نهادی متناسب با کار خودشان برنامه‌های تحقق شعار سال را ارائه دهند و ادارات خدمات خود به مردم را نیز افزایش دهند.

زارعی‌کوشا یادآور شد: دستگاه‌ها و ادارات باید شاخص‌های قابل سنجش ارائه کنند و در هر جلسه دو دستگاه عملکرد خود را ارائه کنند.

وی عنوان کرد: تحقق شعار سال، تکلیف بزرگی بر عهده مسؤولان است که توسط ولی امر مسلمین را ابلاغ کرده‌اند و در حوزه اقتصادی جز با مشارکت مردم اتفاقی نمی‌افتد بنابراین در کنار جهش تولید مشارکت مردم مهم است.

وی یادآور شد: ظرفیت‌شناسی، ظرفیت‌سنجی، خلاقیت و ابتکار برای مشارکت دادن مردم در امر تولید باید مورد توجه باشد و فرمانداران و بخشداران براساس اقتضائات و ظرفیت‌های هر منطقه فعالیت کنند.

استاندار کردستان اضافه کرد: شاخص ارزیابی فرمانداران نیز پیشرفت خدمات همه ادارات و دستگاه‌ها در شهرستان‌ها است و توفیق در این زمینه نیاز به مشارکت مردم و ارائه طرح و ایده دارد.

زارعی‌کوشا افزود: برنامه‌ها باید در معرض باشد و نخبگان و جامعه دانشگاهی و جامعه جوان کشور و استان باید به برنامه‌های مسؤولان دسترسی داشته باشند و روی فعالیت‌ها نظر و ایده دهند.

کد خبر 6090011

دیگر خبرها

  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • تولید قوی در گرو استفاده از ظرفیت مردم 
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال