Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@10:12:29 GMT

کرمی: امکان جابجایی انبار نفت تهران وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۵۶۸۴

کرمی: امکان جابجایی انبار نفت تهران وجود ندارد

کرامت ویس کرمی مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کشور در گذشته مکاتبات و جلسات کارشناسی و مدیریتی درون و برون سازمانی به منظور هماهنگی و همکاری دستگاه‌های ذی ربط برگزار شده است و در آن‌ها موارد لازم برای رعایت استاندارد‌های فنی و ایمنی انبار‌های نفت مورد توجه قرار گرفت.

او ادامه داد:انبار نفت شهران یکی از انبار‌های حیاتی برای سوخت رسانی در کلان شهر تهران است و از استاندارد‌های لازم برخوردار است و وجود آن نیز برای سوخت رسانی پایدار و ایمن و با کمترین تردد ناوگان نفتکش در سطح شهر بسیار ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کشور در ادامه در خصوص اینکه آیا امکان جابجایی این انبار وجود دارد یا خیر؟ بیان کرد: انبار نفت تهران شامل سه انبار نفت جنوب، انبار نفت ری جنوب پالایشگاه و شمال غرب تهران کن و شمال شرق تهران قوچک است و به دلیل اینکه این انبار دارای تمامی استاندار‌های لازم است امکان جابجایی آن وجود ندارد.


  منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: پارسینه

کلیدواژه: شرکت فراورده های نفتی کشور پارسی خبر انبار نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۵۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ "پیمان کرمی" اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس در آزادراه کرج - تهران از پل فردیس تا کلاک و در ادامه در محدوده جهان نما کرج سنگین است.

بیشتر بخوانید: چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه تهران - کرج - قزوین روان گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا از هرگونه حوادث رانندگی پیشگیری شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229586 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • هشدار نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز
  • دستگیری ۲۸ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در شهریار
  • دستگیری ۲۸ عضو یک شرکت هرمی
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد