Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-05@21:47:13 GMT

رد صلاحیت احمدی نژاد در انتخابات 1400 قطعی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۵۸۳۷

رد صلاحیت احمدی نژاد در انتخابات 1400 قطعی شد

به گزارش صدای ایران، با وجود اینکه با احتمال بسیار زیاد مشخص بود که احمدی نژاد در صورت ثبت نام برای انتخابات 1400 رد صلاحیت می شود، اما سخن جدید سخنگوی شورای نگهبان این امر را قطعیت بیشتری بخشید. 

روز گذشته عباسعلی کدخدایی در خصوص اعلام برخی از اسامی برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 عنوان کرد: شورای نگهبان هنوز درگیر انتخابات نشده است و در این زمینه ورود نکرده و اقدامی نیز نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کدخدایی با این وجود تاکید کرد: افراد از جهات قانونی افراد می‌توانند در هر زمان ثبت نام کنند اما می‌توان توصیه کرد افرادی که در گذشته رد صلاحیت شده‌اند، دیگر ثبت نام نکنند.   روی سخن کدخدایی بیش از همه می توان با محمود احمدی نژاد باشد،  سرشناس ترین فردی که در انخابات ریاست جمهوری پیشین نیز رد صلاحیت شده و به نظر می رسد قصد دارد دوباره کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شود.    احمدی نژاد برای انتخابات 1400 دست و پا نزند   به گزارش صدای ایران،‌ پیشتر آیت الله علی اکبر مسعودی خمینی عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با رسانه ها درباره سفر اخیر محمود احمدی نژاد به شهر قم و عدم استقبال جمعی از مراجع عظام تقلید و علما از وی، نیز عنوان داشته بود: آقای احمدی نژاد در حال دست و پا زدن بیهوده است. ایشان در دوره دوم ریاست‌جمهوری خود اقداماتی را انجام داد که بخشی از مردم را از خود رنجیده خاطر و حتی متنفر کرد.   علاوه بر این عباس امیری‌فر از افراد سابق نزدیک به احمدی‌نژاد و مشاور فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در دولت دهم در زمینه تلاش احمدی نژاد برای حضور انتخابات 1400 نیز عنوان کرده بود: 3 سال است احمدی‌نژاد به هر دری می‌زند و التماس می‌کند که با رهبری ملاقات کند اما به وی، وقت ملاقات نمی‌دهند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: رد صلاحیت احمدی نژاد احمدی نژاد انتخابات 1400 ریاست جمهوری انتخابات 1400 احمدی نژاد رد صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره‌ای از واکنش عجیب احمدی‌نژاد به درخواست محیط‌‌‌ زیستی | فیلم

روایت محمد درویش، فعال محیط زیست از جلسه‌ شورای‌عالی محیط‌زیست و اظهارات محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور وقت که در واکنش به درخواست ۴۰ هزار هکتار زیستگاه قوچ ارمنی ناباورانه گفت: «۴۰ هزار هکتار؟ برای قوچ؟! اون‌هم ارمنی؟!» را ببینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) احمدی نژاد: ۴۰ هزار هکتار بدهیم؟ برای قوچ؟! اون هم ارمنی؟!
  • (ویدئو) واکنش عجیب «احمدی‌نژاد» به طرح حفاظت از قوچ ارمنی؛۴۰ هزار هکتار؟ برای قوچ؟! اون هم ارمنی؟!
  • واکنش عجیب احمدی‌نژاد به زیستگاه قوچ ارمنی!
  • تحسین احمدی‌نژاد از خوانندگی مریم امیرجلالی!
  • خاطره‌ای از واکنش عجیب احمدی‌نژاد به درخواست محیط‌‌‌ زیستی | فیلم
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • سه رقیب جدید قالیباف در کرسی ریاست مجلس؛ وزرای احمدی نژاد به صف شدند
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد /آراء کدام منتخبان مجلس دوازدهم باطل شد؟ /افزایش سهم وزرای احمدی نژاد در پارلمان
  • روسیه ۶ پهپاد اوکراین را سرنگون کرد
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار