Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@15:28:55 GMT

۱۰۰ بیمار در انزلی ویزیت رایگان شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۵۸۷۵

۱۰۰ بیمار در انزلی ویزیت رایگان شدند

پورتقی زاده گفت: سه پزشک عمومی، متخصص و زنان ۱۰۰ بیمار را به‌صورت رایگان ویزیت کردند.

«امین پورتقی زاده» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی هدف از طرح ویزیت رایگان که در مسجد ابوالفضل (ع) نیمه شعبان توسط قرارگاه محرومیت زدایی مناطق کم برخوردار برگزار شد را کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از مواد مخدر در این نواحی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر اجتماعی سپاه ناحیه انزلی افزود: سپاه تا سقف 10 میلیون تومان هزینه دارو این بیماران را به داروخانه دکتر جفرودی پرداخت کرده تا داروی رایگان در اختیار افراد نیازمندی که توسط این پزشکان ویزیت شده‌اند، قرار دهند.  

 

پورتقی زاده یادآور شد: این برنامه در طول سال و به‌صورت هفته ای یکبار در مناطق کم برخوردار برگزار می شود که در این شهرستان محله نیمه شعبان انزلی به‌عنوان محدوده کم برخوردار شناسایی شده است.

 

وی با بیان اینکه سه پزشک عمومی، متخصص و زنان ۱۰۰ بیمار را به‌صورت رایگان ویزیت کردند متذکر شد: برگزاری کلاس‌های تحکیم خانواده و فعالیت های عمرانی نظیر بهسازی خانه های محرومان از دیگر اقدامات سپاه ناحیه انزلی در این منطقه است.

 

گفتنی است، طرح ویزیت رایگان در مناطق کم برخوردار با همکاری سپاه ناحیه و شبکه بهداشت انزلی برگزار شد.

پایان پیام/707

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویزیت رایگان بیماران کم برخوردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۵۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم، از جمعی از معلمان بسیجی و فرزند شهدا در تکاب تجلیل شد.   در این مراسم با اهدا لوح سپاس و شاخه گل از مقام شامخ معلمان تجلیل شد.   سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این آئین گفت: شما بسیجیان و فرزندان معظم شهدا بعنوان معلمان جامعه رسالت خطیری بر دوش دارید و تربیت اسلامی نسل‌های آینده جامعه مرهون زحمات و تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه شماست.

دیگر خبرها

  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد