Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@20:16:53 GMT

امروز و فردا در کدام استان‌ها باران می‌بارد؟

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۵۸۸۳

یک کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی کشور در اکثر مناطق کشورمان پرداخت.

به گزارش میزان، فریبا گودرزی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی سراسر کشور پرداخت و گفت: در ساعات بعدازظهر امروز استان‌های اردبیل، گیلان، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب فارس با بارش‌های پراکنده روبه‌رو هستند.

وی با بیان اینکه نوار شمالی کشور با افزایش نسبی دما روبه‌رو می‌شود، خاطرنشان کرد: ایلام و خوزستان امروز باد‌های به نسبت شدید روبه‌رو خواهند بود، همچنین شرق سواحل دریای عمان هم مواج می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: برای فردا و پس فردا در اکثر مناطق کشورمان با آسمانی صاف و آرام روبه‌رو هستیم.

گودرزی خاطرنشان کرد: روز جمعه در ارتفاعات البرز مرکزی واقع استان‌های زنجان، قزوین، شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی و اردبیل بارش‌های پراکنده را دارند که این مساله تا روز شنبه ادامه خواهد داشت و علاوه بر این مناطق گیلان و مازندران هم با چنین وضعیتی روبه‌رو می‌شوند.

این کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: در چند روز آینده نوار شرقی کشورمان وزش باد‌های شدید توام با گرد و خاک را دارد که این مساله در خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان خود را نشان می‌دهد.

گودرزی تصریح کرد: تهران هم پدیده خاصی را در این چند روز ندارد و بیشتر با آسمانی صاف و گاهی افزایش باد روبه‌رو می‌شود که بیشینه دمای تهران امروز به ۳۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 انفجار بیروت آمونیوم نیترات سرطان لوزالمعده سید عباس موسویان پیش بینی هواشناسی بارندگی وضعیت جوی طرح ترافیک 99 انفجار بیروت آمونیوم نیترات سرطان لوزالمعده سید عباس موسویان روبه رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۵۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!

یک حقوقدان و کارشناس امور بین الملل با اشاره به توئیت سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل نوشت:آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشان‌شان دهید!

به گزارش ایسنا، رضا نصری، حقوقدان و کارشناس امور بین الملل با بازنشر توئیت سفیر رژیم صهیونیستی نوشت:

«سفیر اسرائیل در سازمان ملل متحد می‌گوید اسرائیل باید در نظر داشته باشد از این سازمان - که آن را یک سازمان فاسد می‌خواند - خارج شود! 

بله لطفا! 

آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشان‌شان دهید!»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی در کشور
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • وزش باد نسبتا شدید فردا و پس فردا در قم
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!
  • آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه
  • رگبار باران و وزش باد شدید امروز در ۵ استان
  • رگبار باران و رعد و برق در ۷ استان طی امروز و فردا | ۳ روز گرد و خاکی در بخشی از کشور
  • آئینی سنتی که همه ساله با اجرای آن باران می‌بارد