Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- امیر قلعه نویی از ادامه همکاری با سپاهان انصراف داد.
به گزارش آریا، سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل استقلال با نتیجه 2-0 شکست خورد و از دور مسابقات خارج شد. در این دیدار امیر قلعه نویی پس از گذراندن دوران بیماری خود روی نیمکت سپاهان حضور داشت. امیر قلعه نویی در جریان بازی به دلیل اعتراض بیش از حد به داور در بین دو نیمه از زمین اخراج شد اما تبعات این شکست برای سپاهانی ها به اینجا ختم نشد و پس از پایان این دیدار امیر قلعه نویی بعد از گذراندن یک دوره دوساله تقریبا ناموفق از هدایت سپاهان استعفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر قلعه نویی طی روزهای اخیر دو بار به فرهاد مجیدی و یک بار به محمود فکری باخت و این شکست ها او را مصمم کرد که هنوز فصل تمام نشده با سپاهان قطع همکاری کند.
قلعه نویی که با تیمش  در دومین بازی رودررو مقابل استقلال در جام حذفی مقابل آبی ها شکست تلخی را پذیرفت در نهایت مقابل تقدیر تسلیم شد و از سپاهان بیرون آمد تا این پایانی بر حواشی و مسائل ماههای اخیر کار او در این باشگاه متمول اصفهانی باشد. نکته جالب اینکه قلعه نویی در دوران کاری مربیگری باشگاهی هرگز از سرمربیگری تیمی اخراج نشده و این استعفای پیشدستانه نیز در جهت همین رکورد استثنایی برای اوست که در همین سپاهان دوبار قهرمان ایران شده اما این بار بخت با او یار نبود.
تیم های استقلال و سپاهان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار درنهایت با برتری دو بر صفر استقلالی ها به پایان رسید تا آبی پوشان راهی مرحله نیمه نهایی شوند. فرهاد مجیدی هم در لیگ قلعه نویی را شکست داد و هم در جام حذفی تا به نوعی پرونده حضور ژنرال در استقلال بسته شود. بازی در اکثر دقایق متعادل برگزار می شد ولی پنالتی مهدی قائدی در نیمه نخست همه چیز را تغییر داد. در نیمه دوم هم علی کریمی از فرصتی که به دست آورد استفاده کرد تا خیال مجیدی را از بابت صعود به مرحله نیمه نهایی راحت کند.
پیام خداحافظی قلعه نویی به این شرح است:
سلام و خداحافظ اصفهان زیبا.
بازی با استقلال برای من آخرین آزمون در قامت مربیگری سپاهان بود که دوست داشتم سربلند از آن بیرون بیایم اما مقدر نبود.
خاطرات تلخ و شیرین زیادی از حضور 3 سال اخیر در اصفهان دارم و فکر می‌کنم دیگر کافی است. از کسانی که طعنه، تهمت و ناسزا نثار من و شاگردانم کردند می‌گذرم و امیدوارم روزی دروغ‌ها در مورد هزینه‌ها، کیفیت و رفتار ما برملا شوند.
من و کادر فنی در این سه سال، چه در سپاهان و چه ذوب‌آهن سعی کردیم با تمام انگیزه کار کنیم تا به موفقیت برسیم. شاید تعریف بعضی‌ها از موفقیت چیز دیگری باشد اما دیگر حوصله و زمانی برای ادامه سوتفاهم وجود ندارد.
باید از جناب مهندس عظیمیان و مجموعه مدیریت سپاهان برای حمایت‌شان تشکر کنم و امیدوارم سلامت و موفق باشند. آنها شاهد حرف‌های من هستند و زمان همه چیز را اثبات خواهد کرد.
پیش از خداحافظی از هواداران راستین و عزیز سپاهان هم عذرخواهی می‌کنم که در خوشحال کردن‌شان در این فصل و رسیدن به عنوان قهرمانی موفق نبودیم.
حرف دیگری نیست. خدانگهدار اصفهان عزیز.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قلعه نویی سپاهان امیر قلعه نویی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۵۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای اکبرپور از هدایت استقلال ملاثانی

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی از سمت خود استعفا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیاوش اکبرپور در پایان دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و سپاهان از سمت خود در تیم اهوازی استعفا و دلیل این موضوع را پاره‌ای از مشکلات عنوان کرد.

استقلال ملاثانی امشب در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نتیجه 2 بر یک برابر سپاهان شکست خورد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو
  • استعفای اکبرپور از هدایت استقلال ملاثانی
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار ویرا
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد