Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ جواد امام فعال سیاسی اصلاح‌طلب، مدیرعامل بنیاد باران و دبیرکل مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب، در خصوص حواشی مباحث مطرح شده از سوی پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان در یک برنامه تلویزیونی، گفت: به نظر من این حرف‌ها و رفتار‌ها تکرار احمدی‌نژاد است و چیزی بیش از آن نیست؛ چراکه ایشان هیچ ویژگی خاص مدیریتی یا شخصیتی و یا سابقه برجسته‌ای ندارد؛ لذا به‌نظر می‌رسد که الگوی رفتاری ایشان همان رفتار گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: به نظر من فتاح خودش در آن برنامه به درستی به این موضوعات اشاره کرد؛ چراکه هنوز کسی در خصوص او و این حرف‌ها اظهارنظر نکرده بود، اما خودش بعد از مطرح کردن این سخنان در این برنامه، گفت که «برخی می‌گویند این رفتار‌ها پوپولیستی است و برای انتخابات ۱۴۰۰ است» به نظر من همین جمله از سوی خود ایشان بیشتر از هر چیز نشان‌دهنده انگیزه‌های این رویکرد است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه اظهار داشت: از آنجا که معدل معرفی اشخاص برای کاندیداتوری ریاست‌جمهوری پایین آمده است، تا پیش از این اگرچه برخی گمانه‌زنی‌ها وجود داشت که ایشان هم می‌تواند یکی از گزینه‌های ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰ باشد، اما هنوز کسی به طور رسمی پاسخی نداده بود که ایشان خودش مساله ۱۴۰۰ را هم مطرح کرد.

وی ادامه داد: به هرحال معرفی شدن فتاح و افرادی مشابه برای انتخابات ریاست جمهوری، چندان جای تعجب ندارد، اما وقتی شما به این روش‌ها متوسل می‌شوید، نمی‌توانید امید چندانی به بهبود شرایط داشته باشید.

مدیرعامل بنیاد باران در ادامه به صحبت‌های فتاح در مورد سید محمد خاتمی و بنیاد باران اشاره و تصریح کرد: آقای فتاح بدیهیات را می‌گوید وگرنه جامعه و همه علاقمندان و همه آن‌هایی که نسبت به حقوق مردم و بیت‌المال حساسیت دارند و به دنبال بحث فسادستیزی هستند، از این بحث که اموال مردم دست دیگران است و ایشان حق دارد که پس بگیرد، استقبال کنند و ما هم استقبال می‌کنیم. اما اینکه آقای فتاح موضوعی را که قبلا پاسخ داده شده مطرح می‌کند جای سوال دارد، همچنین آقای خاتمی و بنیاد باران تا امروز هیچ وقت در یک ملک دولتی حضور نداشتند، چه برسد به یک ملکی که متعلق به بنیاد مستضعفان است و در خصوص علت حضور آقای خاتمی هم توضیح داده شد که به چه واسطه‌ای آنجا حضور داشتند.

وی ادامه داد: در ضمن سال‌هاست آقای خاتمی از آن محل رفته‌اند، اما شما امروز در حال صحبت کردن درخصوص افرادی هستید که هنوز در املاک حضور دارند و تحویل نمی‌دهند، پس این موضوع چه ربطی به آن‌هایی که سال‌ها قبل ملک را تحویل داده‌اند و حضور ندارند، دارد؟ همچنین شما در حال گزارش عملکرد در دوره یکساله حضور خودتان هستید و اگر قصد این را هم دارید باز هم این اتفاق در دوره شما نبوده و پیش از مدیریت آقای فتاح بوده است.

دبیرکل مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب در بخشی از صحبت‌های خود درخصوص دیگر انگیزه‌های فتاح از مطرح کردن چنین مسائلی در برنامه زنده تلویزیونی، بیان داشت: باتوجه به نوع صحبت‌هایی که ایشان مطرح کرد، اکنون این سوال ایجاد شده است که ایشان با چه انگیزه‌ای آقای خاتمی، احمدی‌نژاد و حدادعادل را در کنار هم نام می‌برد و همچنین از نیرو‌های مسلح هم اسم می‌آورد، لذا باید شفاف‌سازی کند که اصلا چه نیتی دارد؟ من همچنان فکر می‌کنم که ایشان همانطور که در این گفتگو قبل از اینکه به سوال اصلی پاسخ بدهد، جواب این سوالات را داد و گفت که هدف از اعلام این موارد چه چیزی است.

وی افزود: به نظر من یکی از اهداف این بود که بخواهد اینگونه نشان دهد که من به هیچ جایی وابسته نیستم و آمده‌ام با همه فسادی که در میان اشخاص، نیرو‌ها، در جامعه و جریانات سیاسی وجود دارد، مبارزه کنم. در واقع ایشان می‌خواست چنین تصویری از خودش نشان دهد. ضمن اینکه با این تصویرسازی که مطرح می‌کند، نشان می‌دهد که وضعیت کنونی کشور چیست، ان‌شاءالله در آینده روشنگری کنند تا ببینیم که در مورد این اسامی که مطرح کردند و املاکی که در اختیار آن‌ها قرار دارد در نهایت چه اقدامی برای بازپس‌گیری یا تفاهم برای تغییر ملک از جایی به جای دیگر و یا موراد دیگر صورت گرفته است. در مجموع نباید این مساله تنها به اسم بردن ختم شود و در آینده روشن می‌شود که چه عملکردی خواهند داشت.

امام درخصوص اینکه چرا در صداوسیما چنین فرصتی فراهم می‌شود که درخصوص افراد یا نهاد‌های غایب به سادگی حرف‌های این چنینی مطرح شود، گفت: صدا و سیما به هر حال اثبات کرده است که گاهی کاملاً جهت‌دار عمل می‌کند و اجازه دفاع از افراد در این رسانه داده نمی‌شود. منبع: ایلنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پرویز فتاح انتخابات 1400 بنیاد باران آقای خاتمی اصلاح طلب نظر من حرف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۵۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابوالفضل ابوترابی، از رایزنی های نامزدهای ریاست مجلس با منتخبان مجلس دوازدهم خبر داد و گفت: محمد باقر قالیباف در حال برگزاری نشست‌هایی به صورت فردی و جمعی با منتخبین مجلس دوازدهم با موضوع و دستور کار ریاست مجلس آینده است.

بنابر گزارش ایرنا، نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین مجتبی ذوالنوری، علی نیکزاد و منوچهر متکی نیز دیدارهای فردی و جمعی با منتخبین مجلس دوازدهم برای معرفی خود به عنوان نامزد ریاست مجلس و ارائه برنامه‌هایشان برنامه ریزی کرده‌اند.

وی افزود: ذوالنوری، علی نیکزاد و منوچهر متکی در تماس‌های تلفنی با بنده، آمادگی‌شان برای نامزدی ریاست مجلس آینده را اعلام کرده و عنوان کردند که با توجه به اینکه این توانمندی را برای بر عهده گرفتن ریاست مجلس آینده در خود می‌بینند پا در عرصه گذاشته‌اند.

ابوترابی خاطرنشان کرد: آقای قالیباف نیز در مذاکرات حضوری که با بنده و نمایندگان داشتند، آمادگی خود برای ریاست مجلس آینده و نامزدی برای این جایگاه را اعلام کردند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در کنار گزینه‌های ریاست مجلس، حسین علی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی نیز خود را به عنوان گزینه نائب رئیسی مجلس به منتخبین معرفی کرده است.

وی افزود: همچنین منتخبین مجلس دوازدهم در نشست‌هایی که داشته‌اند تصمیم گرفتند تا فراکسیونی سیاسی در مجلس دوازدهم تشکیل دهند و در واقع سنگ بنای چنین فراکسیونی در این نشست‌ها گذاشته شده است و تا زمانی که اسم نهایی برای این فراکسیون انتخاب شود و مابقی نمایندگان در دور دوم انتخابات مشخص شوند بنا شده نام این فراکسیون همان فراکسیون انقلاب اسلامی باشد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899200

دیگر خبرها

  • از احمدی‌نژاد تا رییسی/چه کسی پای رانت را به بازار خودرو باز کرد؟
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد
  • محمود احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز سوژه شدند
  • عکس| سرنوشت ترسناک احمدی نژاد از زبان رائفی‌پور
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • چرا دوباره مادر چاوز؟
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد