Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای خراسان رضوی از اجرای عملیات تامین آب شرب شهری و روستایی در ۶ شهرستان این استان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از شرکت آبفای خراسان رضوی، مهدی جهان طلب از اجرای عملیات تامین آب شرب شهری و روستایی در ۶ شهرستان خبر داد و گفت: امورهای تابعه آبفا خراسان رضوی و شرکت تبصره دو  نیشابور با اجرای چند پروژه، امکان دسترسی شهروندان و روستاییان به آب شرب را فراهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای خراسان رضوی با اشاره به اینکه این شهرستان‌ها جوین، خواف، تایباد، فریمان، نیشابور و کاشمر هستند، اضافه کرد: با تجهیز چاه کمکی مجتمع ارگ جوین، مشکل کمبود آب شرب مجتمع حاج آبادحاج صفربا هشت روستا و ۳ هزار و ۲۰۰ نفر جمعیت تحت پوشش رفع شد.

وی با بیان اینکه اهالی روستای بندیوان خواف هم  با تعویض الکتروپمپ از مشکل افت فشار و قطعی آب رهایی یافتند، از برطرف شدن مشکل کم آبی روستای بهلول‌آباد تایباد با عملیات عبور عرضی شبکه از جاده خبر داد

جهان طلب خاطرنشان کرد: توان استحصال آب روستای المجوق تایباد هم با نصب پمپ چاه  و کابل‌کشی جدید افزایش یافت و ساکنین این روستا از آب شرب بهداشتی بهره‌مند شدند.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای خراسان رضوی با اشاره به اینکه وضعیت آب شرب ۱۳۳ مشترک ساکن روستای قلعه سنگی فریمان با اصلاح و توسعه ۱۰۰ متر شبکه توزیع  ارتقا یافت، اظهار کرد: عملیات رینگ کردن مخازن ۶۰ و ۲۰۰ متر مکعبی و اصلاح ۱۰۰ متر خط انتقال در شهر قلندر آباد نیز آغاز شد.

وی اصلاح کامل خط انتقال و شبکه توزیع روستای خیرآباد بخش مرکزی نیشابور با اعتبار ۱.۵ میلیارد ریال را یادآور شد و افزود: زون  شبکه آب کاشمر با هدف تعدیل فشار صنعتی و امکان آبدهی آسان به شبکه روستایی تفکیک شد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تامین آب شرب شهری و روستایی آبفای خراسان رضوی شرکت آبفای خراسان رضوی آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۶۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ علیرضا غیاثی گفت: عملیات تامین آب آشامیدنی بهداشتی برای ۳۷۲ روستای کم آب و با تنش آبی در گیلان درقرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی، در قالب طرح محرومیت زدایی و برای اجرای عملیات آب رسانی به ۸ مجتمع آبرسانی و ۶ تک روستا در گیلان با هزار و ۸۲۷ میلیارد تومان اعتبار با اجرای قرارگاه خاتم الانبیا و سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان آغاز شد.

وی با بیان اینکه با افتتاح این طرح‌های آب رسانی تا پایان امسال، ۱۶۹ هزار و ۹۲۳ خانوار روستایی از مزایای آن‌ها برخوردار می‌شوند، افزود: اجرای هزار و ۶۲۶ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب آشامیدنی، ساخت ۷۴ مخزن ذخیره به حجم بیش از ۲۵ هزار مترمکعب، ساخت ۷۱ ایستگاه پمپاژ آب، حفر ۳۱ حلقه چاه و بهسازی ۱۱ دهنه چشمه از بخش‌های مختلف این طرح محرومیت زدایی است. 

علیرضاغیاثی از پیشرفت ۳۳ درصدی طرح محرومیت زدایی در ۹۰ روستای گیلان با صرف بیش از ۳۴۱ میلیارد تومان هزینه تا به امروز خبر داد و گفت: حفر ۱۴ حلقه چاه، لوله گذاری یک هزار و ۸۸ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب آشامیدنی، ساخت ۶ ایستگاه پمپاژ، بهسازی ۱۱ دهنه چشمه، ساخت ۱۰ مخزن ذخیره به حجم ۲ هزار و ۹۰۰ مترمکعب از طرح محرومیت زدایی شرکت آب و فاضلاب گیلان تا کنون انجام شده است.

دیگر خبرها

  • آب شرب پایدار ۲ هزار ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • آب شرب پایدار ۲ هزار نفر ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی