Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@18:30:06 GMT

قیمت طلا ریخت

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۶۱۱۶

قیمت طلا ریخت

به گزارش رویترز، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۵ درصد افت به ۲۰۱۸ دلار و ۱۸ سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه دسامبر با نیم درصد افت به ۲۰۲۹ دلار و ۵۰ سنت رسید.

شاخص ارزش دلار در برابر سبد ارزهای رقیب امروز با ۰.۱ درصد رشد به نزدیکی بالاترین رقم یک هفته اخیر رسید و سبب گران شدن طلا برای خریدارانی شد که با ارزهای غیردلاری خرید می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تازه ترین تحولات روابط تنش آلود آمریکا و چین، دولت پکن تحریم هایی را علیه ۱۱ شهروند آمریکایی از جمله چند چهره جمهوری خواه اعمال کرده است. این تحریم ها در واکنش به تحریم های وضع شده از جانب واشنگتن علیه مقامات هنگ کنگی و چینی به اجرا گذاشته می شود.

استیون منوچین وزیر خزانه داری دولت آمریکا گفته شرکت های چینی و سایر کشورها که از استانداردهای حسابرسی تبعیت نکنند تا پایان سال ۲۰۲۱ از حضور در بازار بورس آمریکا منع خواهند شد.

رهبران کنگره و مقامات دولت ترامپ روز دوشنبه گفتند آماده از سرگیری مذاکرات بر سر بسته کمک مالی مقابله با کرونا هستند، اما گفت وگوها همچنان با بن بست مواجه است.

بر اساس تازه ترین آمارها تاکنون بیش از ۲۰ میلیون نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند و نزدیک به ۷۳۲ هزار نفر جان خود را از دست داده اند. چارلز ایوانز رئیس فدرال رزرو شیکاگو گفت، بحران اقتصادی ناشی از همه گیری کرونا بیش از همه به طبقه کارگر لطمه زده و سیاستگذاران باید با اتخاذ سیاست های مبتکرانه به اقشار آسیب پذیر کمک کنند.

۲۲۳۲۲۵

کد خبر 1420294

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سکه و طلا بازار طلا و ارز بازار جهانی طلا افزایش قیمت کاهش قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۶۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید

به گزارش خبرنگار مهر قیمت بیت‌کوین ۱۸.۶ درصد از سقف خود کاهش پیدا کرده و بسیاری از تحلیل‌گران انتظار دارند کاهش قیمت بیشتری را نیز تجربه کند.

همچنین، در آستانه جلسه FOMC، بیت کوین به محدوده ۵۷٬۱۰۰ دلار نیز رسیده است. در یک هفته گذشته، قیمت بیت‌کوین ۱۴٪ و در یک ماه گذشته ۱۲ درصدکاهش داشته است.

داده‌ها نشان می‌دهند قیمت بیت‌کوین در ۳۰ آوریل (۱۱ اردیبهشت) با سقف ۶۴٬۷۲۷ دلار و با کاهش ۶.۵ درصد به کف ۶۰٬۵۰۵ دلار رسید

به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران قدیمی و جدید در حال استفاده از فرصت ورود نقدینگی به بازار و افزایش تقاضا برای فروش بخشی یا تمام کوین‌های خود هستند.

کد خبر 6094026 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • قیمت طلا کاهش یافت
  • قیمت طلا تکان خورد / قیمت جدید طلا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش قیمت جهانی نفت/ برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴/ کاهش نرخ انس طلا
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ |برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد
  • نرخ ارز امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ |برنت ۸۷ دلار و ۸۶ سنت شد