Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@19:10:13 GMT

محور حرکت رسانه تراز انقلاب باید حفظ اصل نظام باشد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۶۲۳۹

محور حرکت رسانه تراز انقلاب باید حفظ اصل نظام باشد

عباس محمدیان دوشنبه شب در مراسم یادبود سید عبدالحمید عسکری اولین شهید رسانه استان خراسان رضوی در کاشمر افزود: رسانه‌ها در خلق اقتدار و همگرایی باید پیشرو باشند و اجازه ندهند بی‌سوادی در فضای مجازی گریبان‎گیر خانواده‌ها شود.

وی ادامه داد: رسانه‌ها آن‌گونه که باید تاکنون در به تصویر کشیدن تاریخ شفاهی فرهنگی شهر کاشمر به‌خوبی موفق نبودند، چون رسانه‌ها محتوا تولید نمی‌کنند و اغلب کپی پیست می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: اکنون در یک جنگ تمام عیار قرار داریم که تمام دنیا به تهاجم رسانه‌ای روی آورده‌اند.

وی افزود: هرچند از تهاجم فرهنگی عبور کرده‌ایم و در تهاجم رسانه‌ای به سر می‌بریم اما در تشکیل جبهه رسانه تراز انقلاب به خوبی موفق نبوده‌ایم و هم‌گرایی و هم‌افزایی توسط رسانه‌ها شکل نگرفته است.

محمدیان ادامه داد: برای حفظ اصل انقلاب باید همه همگرایی داشته باشیم، نباید اجازه داد دشمنان با تبلیغات شوم افکار عمومی را منحرف کنند، امروز در دفاع از آرمان‌های انقلاب بزرگ‌ترین رسالت جبهه رسانه تعریف شده و باید وحدت داشته باشیم.

وی گفت: خبرنگاران به ‌عنوان افسران این جنگ رسالت خطیری در پاسداشت استراتژی، دارایی‌ها و آرمان‌های شهدا دارند، افکار عمومی امروز منتظر ظرفیت‌های خلق شده است.

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی افزود: اگرچه همه شاهد زحمات مدافعان سلامت در جریان مبارزه با کرونا هستند اما خبرنگاران بودند که تلاش‌های مدافعان سلامت را به تصویر کشیدند.

وی ادامه داد: خبرنگاران باید در حوزه آموزش نیز پیشقراول باشند و نسل امروز را با آرمان‌های انقلاب آشنا کنند، رسانه ها باید با برگزاری میزگردهای تخصصی برای رفع معضلات اجتماعی و مشکلات صنعت و اشتغال منطقه تلاش کنند.

محمدیان گفت: هرجریانی که در راستای مبارزه با فساد تلاش کند مورد حمایت قرار خواهیم داد و به هر خبرنگاری که مسوولان را نقد منصفانه و سازنده کند هدیه می‌دهم و بر اساس اعلام استاندار خراسان رضوی هیچ مسوولی حق شکایت از خبرنگاران را ندارد.

وی افزود: باید اخلاق رسانه را رعایت کرد و اصول رسانه‌ای را بازنگری نمود، منشور اخلاق رسانه‌ای را باید بازخوانی نمود رسانه‌های ما از اخلاق‌مداری به دور شده‌اند و این چیزی است که دشمن می‌خواهد.

شهرستان کاشمر در  ۲۲۸ کیلومتری جنوب غرب مشهد دارای ۶ نشریه محلی است.

برچسب‌ها روز خبرنگار کاشمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز خبرنگار کاشمر روز خبرنگار کاشمر خراسان رضوی رسانه ها رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۶۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۴ نظامی صهیونیست در جنوب غزه

گردان‌های المجاهدین اعلام کرد مبارزان این جنبش نیرو‌های دشمن صهیونیستی را در محور «نتزاریم» در جنوب شهر غزه با خمپاره هدف قرار دادند.

طبق گزارش العهد، رسانه‌های عبری اعلام کردند تعداد کشته شدگان ارتش در عملیات «نتزاریم» به چهار تن افزایش یافت.

پیش از این رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند: در یک کمین مقاومت در نزدیکی نتزاریم در غزه ۲ سرباز کشته و هشت نفر زخمی شدند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از وقوع یک حادثه «سخت» در غزه خبر داده بودند که منجر به کشته شدن ۲ سرباز ذخیره از لشکر ۹۹ و مجروح شدن شدید هشت نفر دیگر شد.

این رسانه‌ها اشاره کردند: تعدادی از سربازان با هلیکوپتر از محل منتقل شدند و برخی دیگر همچنان در حال مداوا در میدان بودند.

گردان‌های القسام هم اعلام کرده بود مقر فرماندهی اشغالگران در محور «نتزاریم» در جنوب شهر غزه را با خمپاره‌های سنگین هدف قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • خیزش دانشگاه‌های آمریکا علیه محور شرارت آمریکایی-اسرائیلی
  • کشته شدن ۴ نظامی صهیونیست در جنوب غزه
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند