Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@00:56:46 GMT

اولین هنرستان تربیت بدنی شرق هرمزگان راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۶۴۳۱

اولین هنرستان تربیت بدنی شرق هرمزگان راه اندازی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد قویدل با بیان اینکه شهرستان میناب دارای پیشینه تاریخی بسیار خوبی بوده و علاقه مندان فراوانی به ورزش دارند، افزود: همه ابزار لازم برای تأسیس هنرستان فنی و حرفه‌ای تربیت‌بدنی و علوم ورزشی در شهرستان میناب وجود دارد.

وی افزود: هنرستان های تربیت بدنی بصورت حرفه‌ای دیپلم رسمی ورزش به هنرجویان داده و این مجموعه با هدف توسعه ورزش حرفه‌ای و علمی تاسیس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قویدل ادامه داد: با راه اندازی این هنرستان در شرق استان، در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۹۹ در هر سه قطب استان هرمزگان هنرستان تربیت بدنی پسرانه داریم.

معاون آموزش متوسطه هرمزگان ضمن اشاره به اهمیت سلامت جوانان در آینده ایران افزود: ایجاد و راه اندازی هنرستانهای تخصصی تربیت بدنی در ارتقاء سلامت جسمانی دانش آموزان بسیار تاثیرگذار است.

قویدل گفت: هدف از اضافه کردن رشته های هنرستانی و هنرستان های تخصصی آماده سازی نیروهای متخصص برای آینده جامعه می باشد.

کد خبر 4995024

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش هرمزگان میناب هرمزگان هنرستان ویروس کرونا روز خبرنگار شیراز بوشهر عید غدیر خم شیوع کرونا گرگان آمار کرونا ماه محرم کمک مومنانه شهرکرد قزوین ستاد ملی مقابله با کرونا بیرجند تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۶۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند

ایسنا/هرمزگان فرماندار شهرستان میناب گفت: راه اندازی فرودگاه برای توسعه شهرستان میناب به عنوان دروازه طلایی سواحل مکران کمک خواهد کرد و باید برای توسعه آن به همه ضرورت‌های مغفول مانده توجه کرد.

محمد رادمهر در نشست با رئیس سازمان هواپیمایی کشور راه اندازی فرودگاه در این شهرستان را ضروری دانست و در خصوص ضرورت احداث فرودگاه در میناب  پیرو دستور استاندار هرمزگان و جزئیات این دیدار افزود: در این نشست مقرر شد بزودی مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی کارشناسان این سازمان به شهرستان میناب عزیمت کرده و اقدامات فنی فرودگاه جدید مورد بررسی قرار گیرد. 

رادمهر گفت: راه اندازی فرودگاه در میناب به توسعه این شهرستان به‌عنوان دروازه مکران به خصوص در حوزه اشتغالزایی و اقتصادی کمک شایانی خواهد کرد و امیدواریم با همکاری و همراهی سازمان هواپیمایی کشور و با حمایت‌های استاندار محترم این امر مهم که جزء مطالبه اصلی مردم نیز است، تحقق یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان
  •  استخدام سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  • جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  •  جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  • تربیت نیروی ماهر در گرو ارتباط دانشگاه و صنعت
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی