Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@13:12:11 GMT

آرایشگاه‌های زنانه اراک زیر ذره بین پلیس

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۶۶۰۶

آرایشگاه‌های زنانه اراک زیر ذره بین پلیس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در راستای طرح نظارت بر آرایشگاه‌های زنانه در اراک و یک واحد صنفی متخلف شناسایی و پلمب و برای ۲ واحد دیگر اخطار پلمب صادر شد.

سرهنگ جعفر پرویزی رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: با توجه به مطالبات مردمی و به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح اماکن عمومی و جلوگیری از وقوع تخلفات و جرایم صنفی همچنین در اجرای مصوبات پدافند زیستی طرح تشدید کنترل و نظارت بر آرایشگاه‌های زنانه سطح کلان شهر اراک از سوی مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی و با مشارکت بازرسان اتحادیه مربوطه و کارشناسان اداره بهداشت اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ پرویزی افزود: در این طرح از تعدادی آرایشگاه زنانه در سطح شهرستان اراک بازدید شد که در نتیجه آن، یک واحد صنفی متخلف با دستور مقام قضائی پلمب شد و برای ۲ واحد دیگر اخطار پلمب ابلاغ و به متصدیان ۱۳ واحد تذکرات لازم در زمینه رعایت ساعات تعطیلی و ضوابط اماکن و شئونات اسلامی ارائه و از متصدیان ۳ واحد صنفی دیگر نیز تعهد کتبی رعایت مقررات ابلاغی گرفته شد.

او با قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست تا همواره قبل از مراجعه به آرایشگاه‌های مختلف از قانونی بودن این اماکن و استفاده از وسایل بهداشتی مناسب در آن‌ها اطمینان حاصل کرده و در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه در اماکن عمومی، مراتب را از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به بررسی موضوع و برخورد با متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در استان مرکزی پلیس استان مرکزی اماکن عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۶۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری

سرهنگ حمید عسگری در جمع فروشندگان و متصدیان اتحادیه پوشاک استان البرز ضمن تشریح طرح عفاف وحجاب با عنوان طرح نور گفت: این طرح با هدف حمایت از عفاف و پوشش اسلامی و مراقبت از کانون و بنیان خانواده از ۲۶ فروردین ماه اجرایی شده است. 
به گفته وی در اجرای طرح عفاف و حجاب محور کار اتحادیه پوشاک و لباس وفروشندگان ومتصدیان فروش وشاغلان در اماکن تجاری ومجتمع‌های تجاری هستند که ملزم به رعایت حجاب هستند.
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: فروش لباس‌های نامتعارف که عمدتا بصورت قاچاق وارد کشور شده ممنوع است و استفاده از مانکن‌های زنده هم در اماکن ومجتمع‌های تجاری با پوشش‌های نامتعارف هم ممنوع است.
عسکری گفت: بکار گیری اتباع بیگانه در واحد‌های تجاری نیز ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد