Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت که با توجه به جلسه شب گذشته روسای کمیسیون‌های بهداشت و آموزش با وزرای علوم و بهداشت، زمان برگزاری کنکور سراسری منوط به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا شد.

احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از دستور رییس مجلس شورای اسلامی درباره‌ی برگزاری جلسه‌ای پیرامون بررسی ملاحظات برگزاری کنکور سراسری نشستی با حضور روسای کمیسیون‌های آموزش و بهداشت و تعداد دیگری از نمایندگان با وزرای علوم و بهداشت و رییس سازمان سنجش برگزار شد و پیشنهاد تعویق یک ماهه مورد پذیرش قرار گرفت، البته منوط به این‌که در ستاد ملی مبارزه با کرونا به تصویب نهایی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما از همان ابتدا هم تاکید داشتیم که باید موضوع زمان برگزاری کنکور سراسری منوط به تصمیم ستاد مقابله با کرونا شود کما این‌که پیش از این هم یکبار ستاد زمان کنکور را به عقب انداخته بود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در نشست قبلی روسای کمیسیون‌های آموزش و بهداشت با وزرای علوم و بهداشت تصمیم‌گیری‌هایی درباره برگزاری کنکور ارشد صورت گرفت که در این نشست میزان رعایت پروتکل‌ها بررسی شد. وزارت علوم اظهار ناتوانی کرده که نمی‌تواند بهتر از این پروتکل‌ها را رعایت کند، چون اساسا برخی از حوزه‌های امتحانی حتی کولر هم ندارند. با توجه به این‌ شرایط مقرر شد که درباره‌ی زمان برگزاری کنکور سراسری به گونه‌ای دیگر تصمیم‌گیری شود. سازمان سنجش مهلتی برای رعایت انجام پروتکل‌ها خواست و در نهایت هم قرار شد کنکور در زمانی برگزار شود که بتوان پروتکل‌ها را اجرایی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کنکور 99 برگزاری کنکور سراسری زمان برگزاری کنکور پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۶۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ درصد داوطلبان کنکور در لرستان دختران هستند

‌به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز جمعه در بازدید از کنکور سراسری در دانشگاه لرستان، اظهار داشت: ۶۳ درصد از داوطلبان کنکور استان امسال در گروه‌های آزمایشی ریاضی، علوم‌تجربی، علوم‌انسانی، هنر و زبان خارجی دختران هستند.

وی با اشاره به برگزاری دومین روز از برگزاری کنکور گفت: ۳۵ هزار و ۵۶۱ نفر در این استان برای کنکور سراسری امسال در حال رقابت هستند.

استاندار لرستان، افزود: ۶۳ درصد از این تعداد را در گروه‌های مختلف تحصیلی بانوان تشکیل می‌دهند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در دانشگاه‌های دولتی استان حدود سه هزار نفر پذیرفته می‌شوند، افزود: امیدواریم نخبگان و دانشجویان بااستعداد لرستانی پس از کسب تحصیلات عالیه جذب شوند.

کد خبر 6089010

دیگر خبرها

  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • عقب‌نشینی پسران از مبارزه با غول کنکور/ آسیب‌های کاهش مردان تحصیلکرده
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک/ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • برگزاری دومین روز کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۳ در تبریز
  • ۶۳ درصد داوطلبان کنکور در لرستان دختران هستند
  • گزارش وزارت بهداشت از سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود