Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@01:58:46 GMT

بازگشت مجری معروف با برنامه پُرطرفدارش/ فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۶۷۷۶

بازگشت مجری معروف با برنامه پُرطرفدارش/ فیلم

به گزارش افکارنیوز،

چهل تیکه به تهیه کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی، از ۲۵ مردادماه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

اخبار چهره ها - سعید امیر سلیمانی، مهران غفوریان، حسن اکلیلی، مسعودروشن پژوه، رضا بنفشه خواه، بهراد خرازی، قاسم افشار، مریم امیر جلالی و مهوش صبر کن بخشی از مهمانان سری جدید چهل تیکه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولید چهارمین فصل « چهل تیکه » برای پخش از شبکه نسیم از ۲۸ اردیبهشت ماه کلید زده شد. در فصل جدید برنامه، تغییر در ساختار و دکور نسبت به سایر فصل‌های آن دیده می‌شود.

پخش آخرین فصل از «چهل تیکه» اواخر اسفندماه ۱۳۹۸ به پایان رسید و با توجه به استقبال مخاطبان از این برنامه، تولید فصل جدید آن در دستور کار قرار گرفت که به خاطر مسائل پیش آمده از ویروس کرونا تولید و تصویربرداری آن تا اواخر اردیبهشت ماه به تاخیر افتاد. فصل جدید این برنامه بدون حضور تماشاگران تصویربرداری می‌شود.

گفتنی است برنامه تلویزیونی «چهل تیکه» به مرور خاطرات و نوستالژی سال‌های گذشته با حضور هنرمندان و افراد شاخص می‌پردازد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شبکه نسیم مریم امیر جلالی چهل تیکه ویروس کرونا برنامه تلویزیونی محمدرضا علیمردانی چهل تیکه چهل تیکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۶۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است

غلامرضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه باز گرداندن بدمینتون زنجان به دوران اوج خود، یکی از رویکردها و برنامه‌های اصلی این هیأت در سال‌جاری به شمار می‌رود، افزود: بی‌تردید با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شاهد حضور پررنگ‌تر بدمینتون زنجان در رویدادهای مختلف ملی نسبت به ادوار گذشته خواهیم بود.

وی با یادآوری اینکه بدمینتون یکی از رشته‌هایی است که از ظرفیت‌های بسیار غنی و ارزشمندی برخوردار بوده و با همین پتانسیل قادر خواهیم بود امسال به یکی از رشته‌های ورزشی پرافتخار استان تبدیل شویم، اظهار کرد: برای رسیدن به این مهم، بنا داریم در همه رویدادهای ملی و بین‌المللی حضور داشته باشیم.

این مسؤول با بیان اینکه اهتمام به رده‌های سنی آقایان و بانوان جزو اولویت‌های این هیأت برای مسابقات داخلی و برون‌مرزی خواهد بود، ادامه داد: بی‌شک با توجه به زیرساخت‌هایی که در حوزه بدمینتون داریم، قادر خواهیم بود میزبانی شایسته برای اردوهای تیم‌ملی و سایر رویدادهای داخلی و بین‌المللی باشیم که این خود زمینه توسعه بدمینتون زنجان را فراهم خواهد کرد.

رئیس هیأت بدمینتون استان زنجان در ادامه از برگزاری اردوی تیم‌ملی پسران زیر ۱۵ سال در فروردین‌ماه امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری این اردو را به عنوان اولین میزبانی بدمینتون زنجان از یک رویداد ملی به فال نیک گرفته و تلاش داریم با تداوم این روند، بدمینتون زنجان به روزهای اوج خود نزدیک کنیم.

باقری با تاکید بر اینکه برای تحقق برنامه‌های خود نیاز مبرم به حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان داریم، تصریح کرد: حمایت از بدمینتون زنجان می‌توان منجر به حضور نمایندگان بدمینتون استان در رقابت‌های لیگ دسته دو و دسته یک کشوری همانند سال‌های گذشته باشد.

کد خبر 6089586

دیگر خبرها

  • خاطره مجری برنامه مشاعره از شاعران بنام ایران
  • یک ترفند ساده و سریع: خرد کردن و تیکه کردن اصولی مرغ در ۲ دقیقه (فیلم)
  • قطعی آب مکرر در شهرک والفجر رباط کریم
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است