Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

کلوپ: نمی توانستم با همسرم حرف بزنم

برای کلوپ که مردی خانواده‌دوست است، هیچ چیز بهتر از این نبود که در لحظه قهرمانی با همسرش لولا که روانشناس است ارتباط برقرار کند: «۱۰ ثانیه قبل از اتمام بازی با خانواده‌ام تماس گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به آن‌ها گفتم دوست‌تان دارم. بعد گوشی را زمین گذاشتم تا ببینم در مسابقه چه اتفاقی دارد می‌افتد. سپس خواستم با همسرم لولا صحبت کنم، اما قادر نبودم. او پشت خط بود، اما من داشتم گریه می‌کردم. نمی‌دانم چرا این‌طور شده بودم! اشک می‌ریختم و ایده‌ای درباره اش نداشتم. به اتاقم رفتم تا کسی من را این‌طور نبیند. نمی‌دانم چه شده بود، احساس غرور می‌کردم، اما گریه‌ام بند نمی‌آمد.»

صعود سخت شیاطین سرخ

در دومین بازی از شب نخست از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، دوشنبه شب در ورزشگاه راین‌انرژی شهر کلن آلمان، تیم‌های منچستریونایتد و کپنهاگن دانمارک به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی را نماینده انگلیس در وقت‌های اضافه با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رساند.

در این بازی که در پایان ۹۰ دقیقه هیچ گلی در برنداشت، منچستریونایتد با گلی که هافبک پرتغالی‌اش، برونو فرناندس در دقیقه ۹۵ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، پیروز شد. این پنالتی را مارسیال برای یونایتد گرفت.

شیاطین‌سرخ در مرحله بعدی به مصاف برنده دیدار تیم‌های سویا و ولورهمپتون خواهد رفت.

اینتر به جمع چهار تیم برتر اروپا صعود کرد

در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا، اینترمیلان در آلمان مهمان بایرلورکوزن بود و با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد تا صعود کند.

در ورزشگاه مرکوراشیپل شهر دوسلدورف، تیم اینتر با نتیجه ۲ بر یک مقابل نماینده کشور میزبان به برتری رسید. بارلا در دقیقه ۱۲ و لوکاکو در دقیقه ۲۱ دو گل نخست بازی را برای اینتر به ثمر رساندند. هاورتس در دقیقه ۲۴ یکی از گل‌های خورده را برای بایرلورکوزن جبران کرد، اما این گل برای جلوگیری از حذف این تیم آلمانی کافی نبود.

اینتر در مرحله بعد به مصاف برنده دیدار شاختار و بازل خواهد رفت.

لیورپول مدافع یونانی خرید

باشگاه لیورپول ۱۱,۷۵ میلیون پوند پرداخت کرد تا کاستاس تسیمیکاس مدافع ۲۴ ساله المپیاکوس را به خدمت بگیرد.

این بازیکن یونانی که از سال ۲۰۱۴ در عضویت باشگاه المپیاکوس بوده در تیم‌های اسبیِرگ و ویلم هم به صورت قرضی بازی کرده است.

سانچو در دورتموند می ماند

جیدن ساچو، ستاره انگلیسی باشگاه دورتموند در جمع زردپوشان می‌ماند و ماجرای انتقالش به جمع شیاطین‌سرخ منتفی شد.

میشائیل تسورک، مدیر ورزشی دورتموند درباره وضعیت این بازیکن گفت: سانچو فصل بعد در کنار ما بازی خواهد کرد. این تصمیم قطعی و نهایی است ما قراردادش را هم تا سال ۲۰۲۳ تمدید کردیم.

همبازی پیشین بکام به تیم او پیوست

بلز متوئیدی هافبک یوونتوس و پیشین پاری‌سن‌ژرمن از جمع بازیکنان بانوی‌پیر جدا شد و راهی اینترمیامی می‌شود.

شبکه «اسکای‌اسپورتس» اعلام کرد، متوئیدی ۳۳ ساله تأیید کرده که به اینترمیامی تیم تحت مالکیت دیوید بکام همبازی پیشین خودش خواهد پیوست.

به این ترتیب متوئیدی نخستین ستاره بزرگ تیم اینترمیامی در لیگ MLS خواهد بود.

زیدان خواهان بازگشت مدافع بایرن

زین الدین زیدان خواهان حضور یک گزینه جانشین برای دنی کارواخال است و با توجه به در اختیار داشتن آلواردو اودریوزولا، دلیلی به جذب بازیکن جدید نمی بیند. همچنین رئال مادرید چندی قبل و با تصمیمی غیرمنتظره به پیشنهاد اینتر برای خرید اشرف حکیمی پاسخ مثبت داد و این مدافع راست مراکشی از فصل بعد در سری آ بازی خواهد کرد. بدین ترتیب دیگر گزینه ای پیش روی رئال مادرید نیست و آنها خواهان حضور دوباره اودریوزولا در رختکن هستند.

زیدان از روند این بازیکن در بایرن مونیخ و رسیدن به همراه این تیم به مراحل پایانی لیگ قهرمانان رضایت داشته و نمی خواهد آلواردو اودریوزولا را برای فصل بعد نیز از دست بدهد. این مدافع اسپانیایی تا تابستان سال 2024 با رئال مادرید قرارداد خواهد داشت و فصل بعد برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیمش در پست مدافع رست با دنی کارواخال، مدافع ثابت این سالهای رئال مبارزه خواهد کرد.

104 / 351 بسته خبری فوتبال اروپا فوتبال جهان بسته خبری فوتبال جهان لیورپول دورتموند رئال مادرید منچستریونایتد اینتر بایرلورکوزن شاختار دونتسک بازل المپیاکوس سویا ولورهمپتون یوونتوس پاری‌سن ژرمن کاستاس تسیمیکاس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال اروپا فوتبال جهان لیورپول دورتموند رئال مادرید منچستریونایتد اینتر بایرلورکوزن شاختار دونتسک بازل المپیاکوس سویا ولورهمپتون یوونتوس پاری سن ژرمن رئال مادرید فصل بعد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۶۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولدترافورد در شوک؛ بایرن خواهان تن هاخ!

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | سی‌وششمین قهرمانی رئال مادرید در لالیگا، رقابت ادامه‌دار آرسنال و منچسترسیتی و تقابل رم-یوونتوس برای سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تیترهای کیوسک امروز (یک‌شنبه 5 مه 2024) بودند.

لیگ قهرمانان این‌جاست
المپیکو؛ رم خواهان رسیدن به سهمیه، یووه می‌تواند قطعی‌اش کند
آنچلوتی جادوگر، یک قهرمانی دیگر پیروزی مقابل رم، لیگ قهرمانان را تضمین می‌کند
مکس، هشدار به یووه و جانشینش قهرمان، قهرمان! لالیگایی برای قاب گرفتن قهرمانان
ژیرونای فوق‌العاده رئال مادرید قهرمان لالیگای 24-2023
بارسلونا غرق شد؛ ژیرونا در لیگ قهرمانان اروپا
زنان بارسلونا قهرمان شدند توپچی‌ها تا آخرین نفس ادامه می‌دهند، چون هالند 4 گل زد
خبری که اولدترافورد را شوکه می‌کند؛ بایرن، تن هاخ را می‌خواهد
سر جیم هنوز در عموم از سرمربی قرمزها حمایت نکرده اما آلمانی‌ها دوستش دارند

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • بازگشت توفنده فرعون: من همان مو صلاح هستم!‏
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • اولدترافورد در شوک؛ بایرن خواهان تن هاخ!
  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس
  • استارت ستاره بایرن برای بازگشت مقابل رئال (عکس)