Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد عادل پور، امام جمعه خرمشهر، در نشستی که به مناسبت روز خبرنگار و با حضور فعالان رسانه‌ای برگزار شد،  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه آگاهی بخشی،  شهیدان رهبر و صارمی گفت: رسالت اصلی خبرنگاران بازگو کردن حقیقت، با تمام ابعاد و به طور کامل است و این حقیقت  از اتفاقات درون جامعه تشکیل شده که مردم باید از آن مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او با بیان اینکه اختفای بخشی از حقیقت، در رسانه ممکن است باعث بروز مشکلاتی شود، افزود: خبرنگاران برای رسیدن به هدف و رسالت رسانه‌های خود که حرکت در مسیر  توسعه جامعه است،  باید علاوه بر نارسایی ها و نواقص، اقدامات مثبت و کارآمد را نیز بیان کنند.

امام جمعه خرمشهر در ادامه اظهار داشت:  تهیه و پخش گزارش‌های تحقیق محور و مستند در رسانه ملی نگاه امیدوار کننده ای را در دل جامعه  تزریق کرده؛ صدا و سیمای مرکز آبادان نیز در این مسیر به  خوبی گام برداشته و بستر مناسبی، برای مطالبه‌گری  فراهم ساخته است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد عادل پور با اشاره به اینکه آفت ها، مانع رسیدن به آرمان ها میشود، ادامه داد: آفت کار یک خبرنگار نگاه سیاسی و  جناحی، تطمیع شدن و ترس از تهدید است.

او گریزی به مشکلات و معضلات خرمشهر زد و  خطاب به تمام خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای، تصریح کرد: با قلم شیوا و قدم محکمتان می توانید، مطالبه گری درست و سرآمدی که در  تراز یک ملت انقلابی است را ، در جامعه ترویج دهید و  در این راه نهاد امامت جمعه حامی شما خواهد بود.

 در پایان این دیدار صمیمانه با اهداء  هدایای از خبرنگاران تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/  ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز خبرنگار فعالان رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۶۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی هفتم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، امروز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳، هفدهم شوال ۱۴۴۵ هجری قمری و بیست و ششم آوریل سال ۲۰۲۴ میلادی است.
اوقات شرعی امروز به شرح زیر است:
صدای اذان ظهر در آبادان و خرمشهر ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه شنیده خواهد شد و آفتاب ساعت ۱۸ و ۵۲ دقیقه غروب خواهد کرد.
گلبانگ اذان مغرب نیز در ساعت ۱۹ و ۱۰ دقیقه به گوش می‌رسد و نیمه شب شرعی نیز ساعت ۲۳ و ۳۳ دقیقه است.
اذان صبح فردا شنبه هشتم اردیبهشت ساعت ۴ و ۱۲ دقیقه و طلوع آفتاب ساعت ۵ و ۳۷ ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی افزایش دما و وزش باد در آبادان و خرمشهر
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی هفتم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • فردا میز خدمت در خرمشهر برگزار می شود
  • اوقات شرعی ششم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • آب سه منقطه از خرمشهر قطع شد
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران