Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@09:37:35 GMT

صنوف بی توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی پلمپ می شوند

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۲۷۰۶۹

صنوف بی توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی پلمپ می شوند

یونس محمودی در جلسه ستاد مدیریت ویروس کرونا که در محل فرمانداری آستانه اشرفیه برگزار شد، ضمن تاکید بر کنترل بیشتر دستگاه های نظارتی بر فعالیت واحدهای صنفی در این منطقه افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت موجود باید راه های پیشگیری از این بیماری همچنان با جدیت ادامه پیدا کند.

وی بر ضرورت رعایت پروتکل ها و مصوبات ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا در این شهرستان تاکید و یادآور شد: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و نظارتی در مقابل این ویروس می تواند اثرات جبران ناپذیری را برای جامعه به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی در خصوص پیشگیری از شیوع این ویروس باید همچنان در سطح این منطقه تداوم داشته باشد، اظهار داشت: انتظار می رود شهرداری های این شهرستان با نصب و توزیع بنرها و بروشور های هشدار دهنده عموم مردم را با راه های پیشگیری از شیوع این ویروس آشنا کنند، ضمن آنکه دهیاران نیز باید اطلاع رسانی مناسبی را در این خصوص در سطح مناطق روستایی داشته باشند.

محمودی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا موثر دانست و افزود: برای جلوگیری از شیوع این ویروس مردم باید از حضور در تجمعات دوری کنند و استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشتی فردی و اجتماعی را در اولویت قرار دهند.

وی تصریح کرد : باید با مشارکت عموم مردم، تمهیدات و اقدامات پیشگیرانه و نیز شناسایی افراد بیمار در منطقه به منظور مقابله با ویروس کرونا گسترده تر شود.

محمودی همچنین با اشاره به فرارسیدن ایام ماه محرم خاطر نشان کرد: انتظار می رود کلیه هیات ها و دستجات عزاداری، مراسم عزاداری ماه محرم را با رعایت پروتکل های ستاد مقابله با ویروس کرونا برگزار کنند.

وی در پایان ضمن تاکید برنقش مردم در  مقابله با ویروس کرونا از آنان  خواست تا از انجام سفرهای غیر ضروری به طور جدی خودداری کنند.

شهرستان آستانه اشرفیه با دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است و در شرق استان گیلان قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا آستانه اشرفیه گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آستانه اشرفیه گیلان ویروس کرونا آستانه اشرفیه گیلان رعایت پروتکل ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۲۷۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | لحظه پلمپ دفتر شبکه خبری الجزیره قطر توسط پلیس اسرائیل در تل‌آویو

266 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903161

دیگر خبرها

  • ضرورت هم‌افزایی تمام ارگان‌ها برای رفع مشکلات کشتارگاه اراک
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • جمع آوری ۱۰ هزار تن اقلام بهداشتی و درمانی برای مردم غزه
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • (ویدئو) لحظه پلمپ دفتر شبکه خبری الجزیره قطر در تل‌آویو
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • ببینید | لحظه پلمپ دفتر شبکه خبری الجزیره قطر توسط پلیس اسرائیل در تل‌آویو
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند